דף הבית עסקים עסקים - אחר חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
דפי זהב 01/08/10 |  צפיות: 4744

כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד. בעסקים בהם כל דקה עלולה להיות קריטית החשיבות של השכרת שרותיה של חברת שליחויות מקצועית, הינה גבוהה.

שליחים רבים מציעים שרותי שליחויות, אך לא כל השליחים מספיק מיומנים על מנת לבצע את השליחויות הדרושות לעסק שלכם. שליחויות אשר אינן מתבצעות כראוי עלולות לגרום נזק רב לעסק, לעיתים אף מדובר בנזק בלתי הפיך.

כיצד עלינו לבחור חברת שליחויות ושירותי הפצה לעסק שלנו?

בבואנו לבחור חברת שליחויות אשר תבצע עבורנו שליחויות או שירותי הפצה חשוב שנשאל את החברה מספר שאלות בשיחה הראשונית שלנו איתה:

• האם הם מבצעים שליחויות לכל חלקי הארץ או שמא הם מתפרסים על איזור אחד בלבד.
• האם קיימת האפשרות לבצע שליחויות מהירות, דהיינו מהיום ליום המחר.
• בררו ושאלו בטרם עת אם החברה מחזיקה בראשותה, הן קטנועים והן רכבים המיועדים לשליחויות גדולות.

במידה והינכם זקוקים לשליחויות קטנות ומהירות בעיר אשר בה התנועה עמוסה הרי שכדאי שהחברה תחזיק ברשותה קטנועים לשם היעילות ובאם קיים הצורך לבצע שליחות מחוץ לעיר אתם תזדקקו לרכב. חברת שליחויות אשר מוגבלת בכלי הרכב למטרת שירותי הפצה או שליחויות לא בהכרח תתאים לכם. באותה ההזדמנות בררו מה מספר כלי הרכב אשר מחזיקה החברה.

חברת שליחויות יעילה ומהירה הינה חברה אשר פועלת בעזרת מערכת שליחויות ממוחשבת כך שתצליחו לעקוב אחר החבילה ששלחתם. חברות אשר להן מערכות ממוחשבות מאפשרות לכם להיות עם האצבע על הדופק עד הרגע שהחבילה מגיעה אל יעדה.

אם הינכם יודעים כי נדרשות לכם שליחויות לשם העברת חומר משפטי, חובה עליכם לברר עם חברת השליחויות בטרם עת, שהיא אכן מבצעת שליחויות מהסוג הנ"ל. אינפורמציה קריטית לשם בחירת חברת שליחויות מקצועית היא האם החברה יכולה לבצע גם משלוחים דחופים בתוך פרק זמן של שעה-שעתיים, בהנחה שמרחק היעד של השליחות הוא סביר.

אמצעי וזמני תשלום – בררו עם החברה כיצד היא מתמחרת את סוגי השליחויות, מהם אמצעי התשלום וכל כמה זמן עליכם להעביר להם את הכסף הנדרש.

כיצד עלינו להחליט האם חברת שליחויות ספציפית ראויה לנו?

המלצות - אחת הדרכים היותר טובות לבחירת חברת שליחויות או הפצה היא לקבל המלצות וחוות דעת אודותיה. ההמלצות אותם תקבלו יעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. היכנסו בנוסף אל אתר הבית של החברה ובדקו עד כמה הוא מקצועי. אתר האינטרנט מהווה את כרטיס הביקור של החברה כך שחברת שליחויות שלה אין אתר אינטרנט או שיש לה אתר לא מרשים, ראוי שתבחנו אותה לעומק.

לקוחות - דרך נוספת לבחון האם החברה מתאימה לכם, היא דרך הלקוחות איתם החברה עובדת.
ככל שלחברת שליחויות יש כמות גדולה יותר של לקוחות גדולים וקטנים כאחד, כך תוכלו להסיק כי החברה אמינה ומקצועית. אלו מבינכם המעוניינים להגדיל ראש יכולים ליצור קשר עם הלקוחות של החברה בפועל ועם לקוחות העבר של החברה ולבקש מהם חוות דעת והמלצה באשר לשאלה: האם נכון להשתלב במערך הלקוחות של חברת השליחויות?

סיכום

חברת שליחויות הינה חברה אשר צריכה להחזיק בצוות שליחים מקצועי ומיומן אשר מבצעים את עבודתם בלויאליות מרבית. מרבית המשלוחים הנדרשים לעסקים, חשובים להתנהלות השוטפת ולמקצועיות שלהם כבעלי עסק ועל כן בחירת החברה שתבצע עבורם את המשלוחים חשובה לאין ערוך. כל שנותר לנו לאחל לכם היא שליחות מהירה ובטוחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפי זהב


 


מאמרים נוספים מאת דפי זהב
 
הובלות קטנות בהיקף וגם במחיר!
31/10/10 | ריהוט
מה הן הובלות קטנות? האם שווה להזמין שירותי הובלות לשם כך? על התשובות במאמר הבא.

מבט לעבר החלון - סוגי חלונות
31/10/10 | ריהוט
מתי נבחר בחלונות אלומיניום? מתי נבחר חלונות עץ? ומתי דווקא בחלונות ונציאנים מתאימים? על התשובות במאמר הבא.

עיצוב גינות בתנאים של חיסכון במים
31/10/10 | גינון
במאמר הבא נספק מדריך קצר לעיצוב גינות בעידן של חיסכון במים.

חיפוש חברות שליחויות ושירותי הפצה לעסק
כשאתם מנהלים עסק וצריכים לבצע שליחויות, הקריטריונים הקריטיים לכם הם בעיקר המהירות והביטחון שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד.

ייעוץ אצל עורך דין פלילי
ייעוץ אצל עורך דין פלילי, נעשה במקרים בהם הסתבכתם בסיטואציה אשר מוגדרת כסיטואציה פלילית. מתי מתעורר צורך לייעוץ? קרא עוד.

המדריך למציאת מוסכים אמינים ומקצועיים
איתור מוסך מורשה באינטרנט מהווה יתרון מוחשי ומתבצע באמצעות האינטרנט בצורה מהירה ויעילה.

בעלי מקצוע מומלצים
שגרת החיים היומיומית מובילה אותנו לעתים קרובות לנקודות ממשק עם בעלי מקצוע שונים, בכל תחום אפשרי. במרבית המקרים תוביל אותנו הנטייה הטבעית לחפש בעלי מקצוע מומלצים, על מנת להרגיש כי אנו נמצאים בידיים טובות, וכי יש תמורה מלאה לכספנו. חיפוש בעלי מקצוע מומלצים אינו עניין פשוט, ובעיקר כאשר אנו עומדים בפני מצב חירום, כתוצאה מתאונות ותקלות בלתי צפויות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI