דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות – טיפים שימושיים להובלה חלקה ויעילה
הובלות – טיפים שימושיים להובלה חלקה ויעילה
04/08/10 |  צפיות: 3044



מאמרים נוספים מאת
 
ביטוח הובלות
08/08/10 | מעבר דירה
מעבר של דירה או משרד אינו תהליך פשוט. מעבר למקום חדש דורש השקעת זמן מאמצים וכסף. במקרים רבים , הובלות של תכולת הבית או העסק כרוכה בהובלה של חפצים וציוד רב ערך. אנשים רבים שעוברים דירה יכולים לספר לכם על ציוד יקר שנשבר, חפצים יקרים שניזוקו או הלכו לאיבוד במהלך הובלות.

הובלות – טיפים שימושיים להובלה חלקה ויעילה
04/08/10 | מעבר דירה
הובלות משרדים או הובלות דירה אינו עניין פשוט ודורש הכנות מרובות והשקעת זמן ומאמצים. חברת הובלות יכולה לעשות את תהליך המעבר לקל יותר או חלילה לאסון של ממש. כדי להתחיל ברגל ימין את המעבר שלכם למקום חדש, להלן כמה טיפים שימושיים למעבר חלק.

חומרי אריזה – כיצד לעבור מבלי לשבור?
27/07/10 | מעבר דירה
מעבר לדירה חדשה כרוך בהעברת תכולת הדירה למקום חדש. תכולת דירה בדרך כלל כוללת חפצים אישיים רבים, ניירת, מוצרי חשמל, חומרים שבירים, ריהוט וציוד עדין. חשוב מאד בתהליך המעבר לארוז את תכולת הדירה באופן נכון כדי למנוע נזקים לרכוש העלולים לגרום לנזק כספי ולמפח נפש. כדי להוריד את דרגת הסיכון למינימום, בתהליך האריזה חשוב להשתמש חומרי אריזה איכותיים.

בריכות שחיה
בריכות שחיה, שהיו פעם בגדר מותרות לאלפיון העליון בלבד, הן דבר נגיש ליותר ויותר אנשים בימינו. בעבר, עלות הקמה והחזקה של בריכת שחיה היתה בהישג ידם של מעטים בלבד ולכן בריכות שחיה פרטיות לא היו נפוצות כלל. כיום אפשר להבחין בשינוי במגמה כאשר יותר ויותר אנשים יכולים להרשות לעצמם בריכת שחיה פרטית בחצר הבית. אין יותר צורך בחצר גדולה מאוד או בחשבון בנק אסטרונומי כדי להקים בריכת שחיה בחצר הבית

ג'קוזי בבית – בריאות בבית
21/05/10 | גינון
ג'קוזי בבית נשמע עבור רבים מאיתנו כמו חלום אשר לעולם לא יתגשם, ונקשר עם וילות ענקיות או דירות יוקרה. השינוי שמביא איתו ג'קוזי לדירת מגורים הוא משמעותי ביותר ויכול להפוך חדר רחצה סטנדרטי לספא ביתי - קומפלקס של ניקיון ובריאות על כל יתרונותיו הידועים של ג'קוזי. ג'קוזי בבית עשוי להביא מרגוע ובריאות לבעלי הבית ותחושה טובה הבאה יחד עם העלייה ברמת החיים שמגיעה עם הכנסת ג'קוזי לבית. למרות שכיום התקנת ג'קוזי בבית אינה נחלתן של וילות יוקרה בלבד, ג'קוזי עדיין מסמל עבור רבים את תמצית החיים הטובים.

בר רפאלי משלמת על מחסן פרטי - ואתה ?
לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש. גם אתה יכול...

לשמור על הכדור עם לימודי הנדסת סביבה
לימודי הנדסת סביבה מהווים תת-תחום חדש יחסית של הנדסה אזרחית. בשנים האחרונות עולה נושא השמירה על איכות הסביבה לכותרות ולמודעות הציבורית. יותר ויותר אנשים מבינים את הנזק שחברת בני האדם עושה לכדור הארץ בזיהומו ובריקונו ממשאבים חיוניים. לכן, היה זה רק עניין של זמן עד שיתפתח תחום חדש, שיעסוק בהגנה על העולם שלנו במקביל להמשך תהליכי המודרניזציה שעובר המין האנושי. תחום זה הוא הנדסת סביבה.

כל מה שצריך לדעת על הנדסה אזרחית
הנדסה אזרחית היא השם שניתן למקצוע העוסק בתכנון ופיקוח על בנייתם של מבני תעשייה, מבנים ציבוריים ומבנים פרטים. מקור השם "הנדסה אזרחית" נוצר על מנת להבדיל מהמושג הידוע "הנדסה צבאית" העוסק בתכנון ופיתוח כלי נשק, הגנות וביצורים. הנדסה אזרחית היא תחום רחב הנוגע כמעט בכל פן בחיינו המודרניים. בוגר לימודי הנדסה אזרחית יעסוק לאחר לימודיו בתכנון, בביצוע ובפיקוח על בנייתם של בניינים רבי קומות, גשרים, סכרים, כבישים, תשתיות מים וביוב, מפעלים ועוד.

הנדסת תעשייה וניהול – גם מהנדס וגם מנהל
תחום הנדסת תעשייה וניהול הוא תחום אשר עוסק בשיטות לייעול הייצור במפעלים תוך הפחתת העלויות הכרוכות בכך. כיוון שהשיטות של הנדסת תעשייה וניהול מבוססות על מודלים מתמטיים ומדעיים, מדובר בתחום הנדסי לכל דבר ולימודי הנדסת תעשייה וניהול מספקים תואר B.Sc. מדעי לכל דבר.

צימר במרכז
22/11/09 | צימרים
צימרים במרכז הארץ הם צימרים הנמצאים במקומות נגישים במרכז הארץ ומאפשרים ספונטניות, גישה מהירה ומענה לצרכים כמו נופש וחופשה לאילה שאינם אוהבים נסיעות ארוכות, לימי הולדת, למספר ימים של סידורים במרכז, או סתם כך מנוחה בצימר במרכז ללא סיבה מיוחדת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI