דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות גמדים ופיות? כן!!!
גמדים ופיות? כן!!!
אסיה 09/08/10 |  צפיות: 4088

האם יש גמדים ופיות? האם הם אכן קיימים או שזאת המצאת האדם כתוצאה מחלומות בהקיץ שמא משהו ישתנה במצב הקיים?. . . מה קרה לנו בני האדם שחפצים כל כך שמלאכתנו תיעשה על ידי אחרים?. . . ועוד הפכנו את זה למשהו מסתורי וקסום.

אומרים שירדנו בכוחותינו הרוחניים מדורנו הקודם, או כמו שנאמר: "מדור לדור ה’ ישמור", אולי יש בזה משהו?! . . . הרי ידוע שבני ישראל היו רוחניים מאוד עד כדי שיכלו לראות את צבעי הקולות שבמעמד הר סיני. ועוד בזמן שקיבלו את מזונם המן שירד מהשמיים, כל מי שהיה חיובי אותו מן שאכלו כל יום היה לו טעם אחר מיום האתמול. הייתה להם עוצמה רוחנית ויכולת לברוא את מציאות חייהם. היה להם הכול ויחד עם זאת לא היה להם כלום. הם השתמשו בראייתם באופק צר במקום בראייה רחבה.

היה להם קל יותר לבכות על מר גורלם מאשר לראות את כוחם והפוטנציאל הטמון בהם על ידי חשיבה וראייה רוחנית וחיובית. גם היום בני האדם כאלה ועוד בעידן של ימנו, הראייה הרוחנית נחשבת "לנדירה" והיא כביכול נחלת יחידי סגולה. אין כך הדבר, שכן לכל אחד ואחת יש את חלקת אלוקים הקטנה וכל אחד יכול לפתח כישור זה. אז כן, ישנן פיות וישנם מלאכים והם נמצאים בכל אחד מאיתנו. ויש ביכולתנו לעשות קסמים והכול טמון ברמת הרצון ועוצמת המחשבה והרגש שלנו. היום קוראים לזה "הסוד", רק שהסוד הוא לא כל כך סוד, כי גלוי וידוע הוא עוד מלפני 5,000 שנה ויותר.

היו הגמדים והפיות של עצמכם, העירו אותם מהתרדמת ותנו להם מקום לבטא עצמם על ידי הגשמת בקשותיכם, חלומותיכם וכל אשר הינכם רוצים. בני האדם הינם מגנט המושך דברים שעליהם הם חושבים, לכל מחשבה יש תדר, מחשבות שולחות אנרגיה מגנטית ומושכות חזרה אנרגיה תואמת.

מחשבה = תדר שמלווה ברגשות חזקים טובים או רעים המאיץ את תהליך היצירה. אתם יכולים להתחיל להרגיש את הדברים שאתם רוצים אפילו אם הם לא שם ממש ברגע זה. הדבר שעליו אתם מתמקדים עם מחשבה ורגש הוא מה שתמשכו לתוך החוויה שלכם, שנו את מודעותכם. מה שאתם חושבים, מרגישים ומה שמתגשם, תמיד תואם ללא יוצא מהכלל. אתם יוצרים את חייכם בזמן שאתם מתקדמים. אתם יכולים לשנות את הרגשתכם מיידית אם תחשבו על משהו שמח, או תיזכרו בחוויה משמחת. זיכרו שבתוככם נמצאים גמדים ופיות שתמיד יהיו מוכנים למלא כל בקשה שלכם אם רק תרצו בה באמת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסיה

אסיה בוגרת המרכז הישראלי לחקר האנרגיה האוניברסאלית והאנושית ולימודי רפואה קבלית. אימון תודעתי והעצמה אישית.



 


מאמרים נוספים מאת אסיה
 
החיים הם סרט
סרטי אהבה, חיבוק, נשיקה רומנטיקה יפה, מוסיקת רקע מרגשת ונופים עוצרי נשימה, ואיך שנגמר הסרט "נוחתים" למציאות, לשגרה המונוטונית ומתרפקים על תמונות מהסרט שעוד נשארו בראש עם צביטה בלב, למה?!

קוד החיים
מי אנחנו באמת ולאן אנו הולכים? עידן אחר חוקי המשחק משתנים, קרחונים נמסים, ערים נמחקות יש לזה הסבר או סתם ביש מזל?

גמדים ופיות? כן!!!
גם היום בני האדם כאלה, ועוד הפכנו את זה למשהו מסתורי וקסום. מה קרה לנו? שמא משהו ישתנה במצב הקיים? . . .

ב ד י ד ו ת
אלה הם רגעי קסם עמוקים במהותם, במחול השדים המטורף הזה כמו בתפקיד דרמטי נוגע, מרגיש וחש אותה וכל גופו רוטט . . .

ובחרת בחיים
אותה שיחה גררה לפגישה בה הכרתי את יפעת יותר לעומק, ולמדתי שהיא בחורה מדהימה וכישרונית מאוד. היא חייכה ואמרה בהתרגשות "תודה לך. תודה לך על ההזדמנות להיות בת אדם עם כבוד." נפרדנו בחיבוק ידידותי וניצוץ של חיים בעיניה.

הדליקו לי את האור – הפייה הטובה
דייייייייייי! שקט, קצת שקט והבוקר עוד לא התחיל, מה יהיה בהמשך היום? וזה באמת יום בהיר ועוד עם שמש מדהימה, רק שהייתי עסוקה בלחץ עם הטון וחצי על הראש.

"האחד"
כל אשר קרה, קורה ויקרה יש לו תקדים כך או אחרת, ולא תמיד "נופל האסימון" ומבינים את זה באותו רגע, באותו מצב נתון, תמיד חכמים אחרי. כשאדם מחליט לצאת לטיול, הוא מצטייד במפת דרכים אשר בה הוא נעזר לאתר ולמצוא את מקום אליו חפץ להגיע.

משחק החיים
מביטה מהצד על חיי מוצפת ברגשות אהבה ועיניי רטובות בדמעות של אושר.
גם אותם רגעים קשים וכואבים והיו כאלה לא מעט.
החיים הם סרט קולנוע ואני השחקנית הראשית בתפקיד חיי.
הקהל מריע בכפיים סוערות ואני מודה ומכירה באהבה . . .


לדאוג = פתרון או אסון?
הדאגה הי כמו חום בגוף שמדליק נורה אדומה, ויש לעצור ולבדוק את המצב.
אם ידאג האדם, האם באמת זה ישרת אותו?!
האם באמת זה ישנה את המצב הקיים או את המציאות כולה?!
זה יעשה שינוי אחד בלבד במצב הבריאותי של הדואג.
האם יש עדיין מי מבניכם שחושב שדאגה זה דבר טוב? . . .


האור והחושך ומה שבניהם
"אני צריכה את עזרתך, נקלעתי למשהו רציני ואני פוחדת שיקרה לי ממשהו, תגידי לי בבקשה מה לעשות . . ." אני מתחילה לראות את התמונה ולקבל כמה דברים, האם מדובר ב . . . מה שהדליק לי נורה אדומה בסיפור ואם כי הזוי המקרה והוא שימוש ב . . .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI