דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים קייטרינג - שירותי הסעדה
קייטרינג - שירותי הסעדה
בוני חרמון 10/08/10 |  צפיות: 5596

קייטרינג – שירותי הסעדה – הם פתרון טוב, קל וזמין עבור מישעורכים אירועים שונים, אם באולמות ואם בחוץ. כאשר מתכננים אירוע, עסוקיםבפרטים רבים, בקשירת קצוות. כאשר מדובר באירוע, שבו בעליו הם האחראים גם עלתוכנו, אין ספק כי ההתעסקות בתוכן גוזלת מהם זמן ומשאבי-קשב.  קייטרינג עשוי להסיר אבן אחת גדולה  מלבם, דאגה מנפשם. כאשר אנשי  מקצוע בתחוםההסעדה אחראים לא רק למזון אלא גם לציוד ( שולחנות, כיסאות, עריכה, הגשה,חיסול) בעלי האירוע יכולים להתפנות לעיסוק בתכנים בלבד.

יתרונו של קייטרינג הוא במגוון האפשרויות שמזמן השירות הזה למשתמשים בו.ניתן לקבוע את התפריט המועדף מתוך מבחר גדול. אפשר להתאים את "אופי"המזון, את כמותו  ואת איכותו לפי סוג האירוע, מיקומו, מספר המשתתפים בו,העונה בשנה שבה הוא נערך ומרכיבים נוספים שיכולים להילקח בחשבון כאשרמתכננים שירות של קייטרניג.

מספר החברות המציעות שירותי קייטרינג הוא רב. בכל אזור בארץ ניתן למצוא חברה המעניקה ומספקת שירות זה. בקשוהצעות מחיר. ערכו טעימות. אל תוותרו על מאכלים שאתם רוצים שיוגשו לאורחים. חשיבות המזון באירוע היא מרכזית, לפעמים מכרעת. נכון להותיר את הטיפול בו,מהחל ועד כלה, למקצוענים.  לא פעם, הרייטינג של האירוע תלוי ב... קייטרינגשלו.

והנה מעשה שהיה. לפני חודשים אחדים נכחנו, אשתי ואני, באירוע כל שהוא,בגן אירועים בשרון, אחד מאותם גנים שבהם נערכים מדי שבוע שמחות שונות – כןיירבו. הכול היה מקצועי, מתוקתק. אבל יותר מכל הדהים אותנו השירות.קייטרינג חלומי. מלצרים צעירים, לבושים אחיד, אבל שונים זה מזה בחזותובחיוכים, הסתובבו עם מגשיות עמוסות מאכלים זעירים, טעימות, דגימות, מבואלמנות הראשונות. והשולחנות הערוכים-  חבל על הזמן: מה לא  היה עליהם.והמנות (ראשונות ועיקריות). והקינוחים – ללקק עיניים ושפתיים. עם סיוםהאירוע, בעודנו מדדים כאווזים מפוטמים אל מכוניתנו, אמרה לי אשתי בקול שקט," אתה רואה, חברת קייטרינג כזה אני רוצה גם בחתונה של הבת שלנו". הלוואי. בקרוב אצלכם ולא רחוק – אצלנו. מזל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בוני חרמון

סטטוסים לפייסבוק | סמיילים לפייסבוק



 


מאמרים נוספים מאת בוני חרמון
 
קורס בניית ציפורניים
29/08/11 | נשים - אחר
קורס בניית ציפורניים הוא לא סתם עוד קורס אלא מקצוע לחיים שתוכלי להתפרנס ממנו. כי אחרי שתקבלי תעדה בסיום קורס בניית ציפורניים תוכלי להציגה במקומות עבודה ממש כמו כל תעודה אחרת ולעבוד בתחום

תרגום טקסטים שונים
תרגום טקסטים נדרש כאשר אנו מבקשים "לייבא" טקסטים בשפה זרה למטרות מקומיות – הכוונה היא לתרגום מאמרים, תרגום מסמכים, שירים, וכדומה.

מגוון הפעלות לימי הולדת בצפון מהנים
באמצעות הפעלות לימי הולדת בצפון אנחנו יכולים ליצור יום הולדת בלתי נשכח עבור הילדים שלנו - הפעלות לימי הולדת בצפון מספקים את ההנאה, את הריגוש, את הכיף ואת כל מה שהילדים מצפים לו במהלך האירוע.

שמלות כלה- כדאי לדעת איך תגשימי חלום
25/08/11 | חתונות
איך לבחור שמלות כלה בדיוק בשבילכן וכמובן מידע על שמלות כלה 2011 – שמלות כלה עכשוויות ויפות.

פייסבוק - העולם האמיתי / וירטואלי?!
מה עוד יש לנו בפייסבוק שגורם לי לחשוב שהוא העולם האמיתי. ניגע שניה בנושא של סטטוסים לפייסבוק וכל מיני אנשים שעשו מזה קריירה. המונח הזה סטטוסים לפייסבוק הוא מונח מוכר ולא חדש וכולנו אוהבים לרשום את זה

החלקה יפנית וצרפתית לכל סוגי השיער- לנשים שרוצות להיות יפות יותר
החלקה יפנית היא ללא ספק שינוי גדול מאוד שאישה יכולה לעשות בשיערה. וכמובן המחיר הוא בהתאם. לא מדובר כאן בטיפול סתמי וחד פעמי. בדומה להחלקה יפנית, החלקה צרפתית מעשירה את השיער במינראליים ושמנים מיוחדים.

ביטוח מקיף וביטוח חובה לרכב
26/08/10 | ביטוח רכב
אם נהג רוצה לישון בשקט בידיעה שאם וכאשר יקום והוא יהיה מעורב, חס וחלילה, בתאונה, ואם, חלילה וחס, יאונה רע לו ולרכבו – ביטוח מקיף עשוי לפצות על חלק ניכר מנזקי הרכוש.

קייטרינג - שירותי הסעדה
קייטרינג – שירותי הסעדה – הם פתרון טוב, קל וזמין עבור מי שעורכים אירועים שונים, אם באולמות ואם בחוץ.

העלאת תמונות | העלאת קבצים
מהו אתר העלאת תמונות ? לשאלה זאת יש פירוש נרחב מאוד. במאמר נעסוק בפירושים העולים עם הקמת אתר של העלאת תמונות או קבצים..

תיקון דודי שמש
אויבו הגדול של תיקון דודי שמש הוא הניקיון, כלומר השמירה עליו. אבל יש מקרים שבהם חרף השמירה וההקפדה על ניקיונם - אין מנוס מהכרח תיקון דודי שמש. ככל שייפלא הדבר בעיניכם, תיקון דודי שמש עשוי להאריך את משך חייהם פי שניים לעומת דוד חדש העלות הכספית נמוכה בהחלט.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI