דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים השתלות שיניים בלייזר
השתלות שיניים בלייזר
נחמה לוינשטיין 18/08/10 |  צפיות: 4089
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו? לא תמצאו מישהו שלא אוהב להיראות הכי יפה. הרי לא קיימת הרגשה טובה יותר מאשר תספורת מטופחת או אפילו מפריט לבוש שנראה יפה עלינו ומשדרג את הנכסים הטובים (או יותר נכון מעלים את האיזורים הבעייתיים), אבל רוב הפעמים הגנטיקה והגיל עושים את מה שהם עושים בצורה הטובה ביותר. כאן נכנסת למשוואה הפלסטיקה, המציעה לנו כל מיני פתרונות לשדרוג המראה החיצוני שלנו, ואתו גם הדימוי העצמי, בלי ששורפים חור גדול בכיס.

מרגע ההחלטה לעבור ניתוח אתם מתחילים מסלול ארוך ומחייב, לכן מאד חשוב שלא לעבור תחת סכין המנתחים אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי כלשהו שתשנו את דעתכם. בסיום, הרוב הגדול של המנותחים יוצאים מהטיפול מרוצים, אבל חשוב לקחת בחשבון את העובדה שכמו בכל ניתוח אחר, אפילו בניתוחים פלסטיים קיימת האפשרות לסיבוכים.

מה צריך לשאול כאשר מתכננים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? צריכים השתלת שיניים ביום אחד? להלן מספר עצות שימושיות שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר:

- בניתוח אף:
ניתוח פלסטי באף הוא בין הניתוחים הקשים ביותר לביצוע לכן, הכי חשוב לבחור במנתח בעל המלצות, מקצוען שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות גם אם מחירו גבוה יותר.

- במידה ואתם חייבים לקנח את האף ,חשוב לעשות זאת בזהירות קיצונית. קנחו בעדינות תוך שימוש במגבוני טישו רכים והשמרו מלחיצה על האף עצמו.

- לניתוחי חזה: מאוד לא מומלץ לבצע ניתוח הקטנת חזה לפני תחילתה של דיאטה, שכן החזה מאבד מנפחו בזמן ירידה במשקל וצורת החזה עוברת שינוי. לכן רצוי קודם כל לרדת במשקל ורק אחר כך לבצע את ניתוח ההקטנה.

- אחרי ביצוע ניתוח פלסטי בחזה יש להתנועע באופן זקוף ובצורה חופשית ולהקפיד שלא להגביל את הכתפיים והעורף. הגבלה בתנועות אלה יכולה לגרום להתכווצויות שרירים ולכאבים חזקים באזור זה.

- טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: כמה שעוברים יותר הזרקות בוטוקס לשם העלמת קמטים, כך מתארכת ההשפעה שלהם השרירים שמפעילים את הקמטוטים נחלשים עם הזמן ובתגובה התוצאה נשמרת למשך זמן רב יותר.

- כדאי מאד להמנע מעישון סיגריות כ-3 שבועות הן לפני והן אחרי שעוברים ניתוח מתיחת פנים, מכיוון שעישון סיגריות מאט את קצבקרישה ומעכב את החלמת העור מההליך.

תחום הרפואה האסתטית הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר בנושא השתלת שיניים ועל טיפול השתלת שיניים, מומלץ ביותר לבדוק את המאמרים הבאים בנושא מתקנים את השיניים או לבקר באתר המומלץ השתלת שיניים השוואת מחירים. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בסביבה בטוחה ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות ויופי!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI