דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הרמת חזה מחירים
הרמת חזה מחירים
נחמה לוינשטיין 18/08/10 |  צפיות: 3866
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים? במדינה חמה כמו ישראל, פעמים רבות מזג-האוויר פשוט מכריח ללבוש בגדים קצרים ככל האפשר. העניין הוא שרובנו היינו מרגישים נוח יותר אילו רק חלקים מסויימים בגופנו היו נראים טיפ-טיפה אחרת. זאת אחת הסיבות שבגללה המוני אנשים מחליטים להעביר עצמם ניתוחים קוסמטיים - למען יוכלו לשדרג טיפה את המראה - מהלך, שבמידה ומבצעים אותו במיומנות ומקצועיות, מוביל גם לשפור בביטחון-העצמי.

טוב, החלטתם לעבור ניתוח, מה עכשיו? כדאי לחשוב על זה כאופציה לשפר קצת את החזות החיצונית, מהלך שיגרום לכם להיות יותר מרוצים מגופכם. הכרחי לזכור שעדיין לא הומצא שום ניתוח בעולם אשר יכול לשנות לחלוטין את איך שאנו נראים.

מה חשוב לשאול אם מעוניים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? רוצים לקבל פרטים על הגדלת חזה? הנה מספר עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- למנותחי אף:
בשבוע לאחר ניתוח האף, מומלץ מאד לשמור על הראש מוגבה מעט כאשר רוצים ללכת לישון, על-מנת לצמצם הנפיחות, וכדי למנוע הצטברות נוזלים באזור של האף.

- בכמה הימים הראשונים אחרי שעוברים את הניתוח אולי תתקשו לצחצח שיניים. לכן ניתן, באופן זמני, להשתמש במי פה בכדי לשמור על היגיינת השיניים.

- ניתוח חזה: מרבית המכונים מציעים הדמיה ממוחשבת. ניתן לבקש מהמנתח שידגים לך כיצד את צפויה להראות עם החזה החדש שבחרת לעצמך. באופן זה תוכלי להיות משוכנעת שבחרת את המידות והצורה הראויות.

- למשך השבועות הראשונים שלאחר ניתוח החזה מומלץ מאוד לקנות חזית ספורט הנסגרת מלפנים. לרוב המנותחותסגירה זו נוחה יותר לאחר הניתוח מפני שאין היא מצריכה מאמץ של הזרועות.

- לטיפולי פנים: אחוזי חומצת אלפא הידרוקסי אשר מותרים לפי חוק לשימוש במכון קוסמטי הםעשרה אחוזים. חומרי פילינג בריכוז גבוה יותר של חומצת אלפא הידרוקסי מותר בחוק רק על-ידי דוקטור לרפואה.

- בימים אחרי מתיחת הפנים חשוב מאוד להימנע ממאכלים עם מרקם קשה, או מאכלים שדורשים לעיסה מאומצת או ארוכה.

תחום האסתטיקה הוא תחום מרתק ומלא מידע, במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על נושא ניתוחי חזה או הקטנת חזה, מומלץ ביותר לכם לעיין בטקסטים הבאים בנושא הרמת חזה או לבקר באתר חזה חדש. העיקר שתעברו את הטיפול בסביבה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. רק בריאות ויופי!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI