דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הצעות הגדלת חזה
הצעות הגדלת חזה
נחמה לוינשטיין 19/08/10 |  צפיות: 3906
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן? בישראל החמה, יש המון פעמים בהן מזג האוויר דורש בגדים קצרים וחושפניים. העניין הוא שרובנו היינו מרגישים נוח יותר אם אולי חלקים שונים בגופנו היו מורכבים טיפ-טיפה יותר טוב. זו רק אחת הסיבות שהמון אנשים מעדיפים להעביר עצמם ניתוח אסתטי - כדי לשפר מעט את המראה - צעד, שבמידה והוא מבוצע על הצד הנכון ביותר, במרבית המקרים מוביל גם לשפור בביטחון-העצמי.

טיפול אסתטי היא החלטה גדולה, כזו אשר דורשת המון כוחות נפשיים, חוסן גופני ובזמן תהליך ההבראה, גם סבלנות רבה. בחרו ברופא בעל שם, אדם שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו באש ובמים והיכנסו לתוך התהליך רק אם אתם שלמים עם החלטתכם, כיוון שכל שינוי בגוף הוא שינוי קבוע.

אז מה חשוב לבדוק כאשר מתכננים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, וממה יש להיזהר? מחפשים מנתח חזה? הנה כמה עצות שימושיות אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- למנותחי אף:
מבין כל הניתוחים הפלסטיים, ניתוח באף הנו אחד הניתוחים המסובכים והמורכבים ביותר לכן, חשוב מאוד ללכת על מנתח מומלץ, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

- אם אתם מרכיבים משקפי ראיה, יש לדאוג לעדשות ראייה, משום שלאחר הניתוח לא תוכלו להשתמש במשקפיים למשך חודש ימים.

- ניתוחי חזה: במשך החודש שאחרי הסרת התפרים מומלץ מאד להסתבן כשמתקלחים בסבון נגד בקטריות. סבונים אלה מכילים בתוכם חומר עדין שמחטא את האזור הרגיש ועוזר במניעת זיהומים.

- כדאי מאוד להמנע מהפעלת לחץ או כוח כלשהו על הזרועות אחרי שעוברים ניתוח חזה, שכן הדבר עשוי לגרום להרחבת הצלקות מהניתוח.

- טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: בשום מצב אין לעשות טיפול פילינג לפציינטים ברואקוטן או ברטין איי, בגלל שבמצב זה עורם דק מאד ואפילו פילינג קל יכול בקלות לפגוע בו.

- במשך השבועות שאחרי הרמת הפנים כדאי להשתמש במהלך הרחצה בסבון נגד בקטריות. סבונים מסוג זה מכילים בהרכבם חומר עדין שמחטא את האזור ומסייע במניעת זיהום.

תחום הרפואה הפלסטית הוא תחום מרתק ומלא מידע, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא הגדלת חזה החלמה או על הקטנת חזה לגבר, מומלץ ביותר לבדוק את הטקסטים הבאים בנושא הגדלת חזה טבעית או לבקר באתר המומלץ הצעות הגדלת חזה. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים על הצד הבטוח ביותר ושהתוצאות יהיו לרוחכם. רק בריאות ויופי!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI