דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות שמלות כלה למכירה
שמלות כלה למכירה
נחמה לוינשטיין 22/08/10 |  צפיות: 4145

כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

יום חשוב בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה – יום אשר מוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שבאים לחגוג אירוע מלא באהבה וקבל עם ועדה להתחייב לקשור חוקית את חייהם לנצח.

בארוע גדול ומשמעותי זה את רוצה להיראות הכי יפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלה מעוצבת, שגורמת לכל אישה להרגיש כנסיכה ליום אחד?

כיצד קונים שמלת כלה? כמה היא עולה? מהן האופציות העומדות בפניך? חושבת על שמלות כלה? רוצה פרטים על שמלת כלולות? בואי נתחיל:

מחיר שנחשב לממוצע עבור שמלת חתונה הוא 5,000-8,000 ₪, אך עבור רבים סכומים אלה נחשבים לנמוכים ביותר. השכרת שמלת חתונה עולה כעשרה אחוזים פחות מקנייה, ובהפרש כה קטן, בדרך כלל מומלץ לרכוש אותה ולשמור אותה למזכרת לילדות.

מעצבי שמלות כלה – עצות שימושיות.

רוצה למצוא סלון כלות או מעצב? הכי טוב שתבקשי המלצות מחברות טובות שרכשו שמלה לחתונה בשנים האחרונות , וחפשי קטלוגים של הקולקציות החדשות של המעצבת או המעצב במטרה להתרשם אם מגוון השמלות שלהם יפות בעינייך.

השתמשי במגוון הקטלוגים, אבל קחי אותם כהנחיה ראשונית ולא יותר, לשם התוודעות לדגמים הקיימים בחנויות, לבחירת סגנון ולשם קבלת רעיונות לשמלתך שלך.

לאחר מכן, בקרי בסלון הכלות, עדיף לפגישה מתואמת, כדי שיתנו לך את תשומת הלב המלאה.

בזמן זה, חישבי, האם בעלי המקום מבלים איתך די זמן, או מפנים אותך לעובדים זוטרים יותר? האם המעצבים קשובים לבקשותייך? האם את זוכה לשירות טוב מטעם הצוות? ואיך היחס ללקוחות אחרות שפוקדות את המקום? האם תוכלי לעמוד בתשלום?

בנוסף שאלי אם התשלום כולל שירותים נלווים, כאיפור ועיצוב תסרוקת לפני החתונה, הדבר יכול לחסוך המון הוצאות. כמו כן יש מקומות ש בחרו לקחת את השירותים הללו עוד צעד קדימה, ומציעים אקסטרות כגון טיפולי ספא, עיסוי ושאר פינוקים אשר הופכים את שעות ההכנה הארוכות לנעימות בהרבה.

סלון מעולה מתהדר באיכות גבוהה בכל הפרמטרים – תפירה ובדים, עיצוב וסטייל ולא פחות חשוב, בשירות. ולכן, אל תתפשרי על פחות מהטוב ביותר.

רוצה מידע על שמלות כלה וערב? עברי לאתר שמלות כלה צנועות ותגיעי אל מיטב המעצבים ונותני השירות, והכל בלחיצת כפתור. בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI