דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות שמלות כלה מעצבים מקצועיים
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
נחמה לוינשטיין 26/08/10 |  צפיות: 3959

התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

בארוע גדול ומשמעותי זה מגיע לך להיות הכי יפה ומטופחת, ומה עושה את זה טוב יותר משמלת כלולות מחוייטת, הגורמת לכל אשה להיות נסיכה מעולם האגדות?

כיצד בוחרים שמלה? מהן העלויות? אילו אפשרויות קיימות? חושבת על שמלות כלה מיוחדות? צריכה מידע בנושא עיצוב שמלות כלה? זה הזמן!

מחיר ממוצע של שמלת כלה ממעצב הוא כ-5000 שקל, אבל עבור רבים זהו סכום נמוך מאוד. השכרת שמלה עולה כעשרה אחוזים פחות מרכישה, ואם ההפרש כזה קטן, בד"כ כדאי יותר לרכוש את שמלת הכלה ולשמור אותה למזכרת מהחתונה.

שמלות כלה לדתיות – מספר טיפים.

מעוניינת למצוא סלון כלות, מעצב או מעצבת טובים? חפשי המלצות מחברות ומכרות שרכשו שמלה בשנים האחרונות (ולא לפני עשור), וחפשי קטלוגים של הקולקציות החדשות של המעצבים החביבים עליך כדי לראות אם מגוון השמלות שלהם קולעות לטעמך.

השתמשי בקטלוגים, אך השתדלי לחשוב עליהם כהנחייה ולא יותר, לשם התוודעות לדגמים הקיימים בשוק, מגוון הסגנונות והעלאת רעיונות לשמלתך שלך.

בהמשך הגיעי לסטודיו, עדיף בתיאום מראש, כדי שיתנו לך את מלוא תשומת הלב.

בזמן זה, שאלי את עצמך: האם המעצבת או המעצב מבלים איתך זמן ומעניקים לך יחס אישי, או שלרוב הם מפנים אותך לעובדים אחרים? האם הם קשובים לבקשותייך? מה לגבי התחושה הכללית שמעניק לך הצוות? ומה היחס ליתר הלקוחות שפוקדות את המקום? האם המחיר הוא כזה שתוכלי לעמוד בו?

בנוסף שאלי אם את מקבלת שירותים נלווים, כמו עיצוב תסרוקת ואיפור במהלך יום החתונה עצמו, שהרי הדבר עשוי לחסוך ממך המון הוצאות. ישנם מקומות אשרבוחרים לקחת את השירותים הללו צעד נוסף קדימה, ומציעים גם טיפולי עיסוי ושאר פינוקים אשר הופכים את שעות ההכנה לנעימות ומהנות.

סלון כלות משובח מקפיד על רמה גבוהה בכל אחד מהשירותים שהוא מציע – תפירה וחומרים, עיצוב וכמובן, השירות. לכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר.

מחפשת עוד אינפורמציה בנושא קטלוג שמלות כלה? בקרי עכשיו באתר שמלות כלה 2010 למציאת מיטב נותני השירות והמעצבים, במהירות ובקלות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI