דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גן אירועים לחתונתכם
גן אירועים לחתונתכם
הכותב 05/09/10 |  צפיות: 3836

אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו. צריכים למצוא מקום לערוך בו אירוע משמעותי? על אילו פרטים צריך להתעכב מבעוד מועד ולאיזה פרט אסור שלא להתייחס בכובד ראש כשאתם בוחרים גן או אולם לאירוע החשוב שלכם?

בקרו בגן או באולם להתרשמות – התאורה, העיצוב, הנוף ותחושת המרחב שהמקום מספק. בדקו ושאלו, האם יש במקום מרפסת? מאוורר שם או מחניק? מה מידת הנקיון? הכי טוב לעשות זאת בזמן חתונה כדי לראות אותו בפעולה, עם זאת, זכרו שייתכן שהחוגגים שכרו אקסטרות שהמקום אינו כולל.

בקשו שיציגו לכם רשיון עסק ובררו שהמקום עומד בכל תקנות הבטיחות, בכל הקשור למספר יציאות החירום, אשר בנוסף מסומנות בבירור, מערכות כיבוי אש, גישה לשירותי חירום, ושאין במקום מפגעים מסוכנים כחוטים חשופים, צנרת מקולקלת וכדומה.

בדקו מה כלול במחיר שאתם משלמים. נשמע לכם זול? המקום עלול לא להחשיב שירותים מאוד בסיסיים, שתידרשו להוסיף לסכום הכללי.

מרבית אולמות וגני האירועים מציעים עסקאות חבילה לחוגגים אשר כוללות צלם, את תקליטן הבית ואף שירות הפקת אירועים. זה יכול לחסוך לכם המון כסף, אך שאלו מראש בנוסף עם נותני שירותים אחרים אם הבחירה באמת משתלמת והאם הספקים באמת שווים.

לא מעט מקומות מגבילים לפעמים את האירועים בשעה שבה יש לכבות את המוזיקה. מראש שאלו עד איזו שעה אפשר להישאר, שלא תצטרכו לשלוח את החברים והמשפחה הביתה כבר באחת עשרה.

מחפשים גן אירועים? לא הצלחתם למצוא גני אירועים במרכז? ההחלטה על מקום לאירוע שלכם עלולה להפוך לדבר מסובך, אך אם זו ההוצאה הכי משמעותית, גם אם רק מהסיבה הזו, זה רק בסיסי שתדעו שאתם זכאים לקבל את השירות הכי טוב וכל מה שעבורו. נדרשתם לשלם אז הקדישו את מלוא תשומת הלב לעניין והשתדלו לוודא הכל, כי להיות קצת נודניקים תמיד עדיף על פני כל מיני אכזבות.

למאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים עסקיים, העיפו מבט באתר http://www.ganvradim.co.il/ כדי שתשרדו את התקופה המלחיצה הזו בכיף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI