דף הבית עסקים עסקים - אחר שירותי תרגום
שירותי תרגום
Dikla 15/12/10 |  צפיות: 3249

שירותי תרגום הינם שירותים שכול אחד מאיתנו עשוי להזדקק להם בשלב זה או אחר של החיים. בתור סטודנטים אנחנו נדרשים לקרוא כמות גדולה של מאמרים, בדרך כלל בשפה האנגלית. לא כולנו דוברי אנגלית ברמה מספיק גבוהה כדי להבין את כל מה שנכתב במאמרים הללו, מה גם שפעמים רבות מדובר בשפה גבוהה, מדעית או טכנית. אפילו מי שמבין כל מילה ומילה, עשוי לקרוא מאמרים באנגלית לאט יותר מכפי שהיה קורא אותם בשפת האם שלו. לכן תרגום מאמרים זה שירות שחוסך זמן ומאמץ עבור סטודנטים שיכולים להרשות לעצמם שירותי תרגום מאמרים.

לאחר שסיימנו את התואר ויצאנו לשוק העבודה במטרה למצוא משרה נחשקת, יתכן ונזדקק לקורות חיים באנגלית. במצב כזה מומלץ לשקול שימוש בשירותי תרגום, מכיוון שקורות חיים זה מסמך הדורש רמה גבוהה של דיוק וירידה לפרטים. לכתוב קורות חיים באופן מקצועי זה לא דבר של מה בכך, במיוחד כאשר נדרשים לכתוב קורות חיים בשפה אשר השימוש בה אינו טבעי לנו. תרגום קורות חיים זה יותר מעבודה טכנית של תרגום מילה במילה, יש להתאים את סגנון ואופי המסמך למה שנהוג במדינה אשר בה אנו מעוניינים לעבוד, או שמתוכה קמה החברה שאנחנו מעוניינים לעבוד בשלוחה שלה. לכן כדאי להשאיר מלאכה זו לחברת שירותי תרגום המתמחה בכך ולא למתרגמים עצמאיים או לעצמנו.

מסמכים נוספים שאולי נידרש להחזיק בתרגום שלהם כוללים תעודות אוניברסיטאיות וגיליונות ציונים, תעודות נישואין וגירושין, חוזים, מסמכים רפואיים ועוד. גם כאן מדובר במלאכת תרגום שכוללת יותר מאשר ידע מילוני והכרת חוקי דקדוק ותחביר. יש להקפיד על מושגים מקובלים, מילים מוסכמות וכללים ויזואליים הנהוגים במדינה שעבורה אנו מתרגמים מסמך זה או אחר. על מסמכים מתורגמים אלה בדרך כלל צריך חותמת נוטריון ו/או אישורים של משרדים ממשלתיים למיניהם. אם תוכלו לאתר חברה של שירותי תרגום אשר מטפלת בעניינים הללו, תוכלו לחסוך זמן וטרחה – כמובן שזה יעלה לכם יותר וכאן השיקול הוא כבר לגמרי שלכם.

אם אתם מנהלים עסק שמיועד להתרחב לשווקים בינלאומיים -  מוצר, שירות או פשוט אתר אינטרנט אינפורמטיבי – אז תזדקקו לשירותי תרגום אשר יהפכו את העסק שלכם לנגיש. כאן מדובר בתרגום שמהותו היא גלובליזציה ולוקליזציה, כלומר התאמה של העסק שלכם לשווקים בינלאומיים ומקומיים בהתאמה. זהו תרגום שמתבצע גם בקונטקסט התרבותי ובנוסף למלל שמלווה את המוצר/שירות/אתר שלכם, מבוצעת התאמה ויזואלית וממשקית עבור כל קהל יעד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Dikla


 


מאמרים נוספים מאת Dikla
 
מערכת אזעקה לבית
15/03/11 | בית חכם
הבית החכם הוא למעשה הבית המודרני שמשמש לא רק כמקום מגורים, אלא משלב גם מגורים עם מקום בילוי, מקום עבודה ומרכז תקשורת שכולל טלפון, אינטרנט וטלויזיה. מערכת אזעקה לבית היא למעשה אחת מתוך חמש תתי מערכות עקריות המרכיבות את מה שמכנים הבית החכם. רובם של תתי המערכות האלה מורכבים כחלק אינטגראלי בבתים החדשים הנבנים עתה.

מצלמות אבטחה אלחוטיות
מצלמות אבטחה אלחוטיות מתפקדות כחלק ממערכות אבטחה בבתי עסק ואפילו בבתים פרטיים. מערכות אבטחה ואזעקה שמותקנות במקומות כאלה הן אמצעי הגנה הכרחי מפני פריצות, גניבות ואובדן או פגיעה ברכוש או בבני אדם.

שמן רימונים
הרימון הוא אחד משבעת המינים בהם נתברכה הארץ ומסמל שפע, ברכה, פריון, יופי וחכמה. שמן רימונים שמופק בתהליך כבישה קרה מאפשר לשמור על הסגולות הייחודיות של הרימון.

טבעות יהלום במגוון צורות וצבעים
02/01/11 | נשים - אחר
מאז נתגלה המינרל הידוע כיהלום, מהווים היהלומים כסמל סטאטוס והם מוענקים כשי לרגל אירועים חשובים. טבעות יהלום הן בדרך כלל סוג הטבעות הנרכשות כטבעות אירוסין, או לציון יום נישואין.

מה טיבו של יהלום ?
היהלום מורכב מפחמן בלבד והוא המינרל הקשה והמבריק ביותר מבין המינרלים. הוא נמצא לרוב בשימוש בתעשייה לייצור להבים ולצורך חיתוך חומרים קשים וכעשרים אחוזים מהחומר הגולמי מתאים לשיבוץ בתכשיטים שונים כאבן חן.
מעריכים יהלום לפי ארבעה ממדים: משקל, צלילות, צבע וליטוש.


לימודי הנהלת חשבונות – שלושת הסוגים
לימודי הנהלת חשבונות מכשירים בעלי מקצוע שאחראים על רישומם השיטתי של כל הפעולות הקשורות לכספי הארגון. תפקיד זה חשוב מאד בארגון, שכן הנתונים שמספק מנהל החשבונות מהווים בידי העסק ככלי בקרה וביקורת על כל תהליכי ההכנסות וההוצאות שמופעלים בו. לפיכך, מנהל החשבונות הוא בעל התפקיד שממנו מצפים שיספק נתוני אמת מדויקים על כל הפעילות הכספית והעסקית להנהלת הארגון בכל עת לצורך ניהול תקין של העסק.

לימודי חוץ – מה אפשר ללמוד?
ניתן למצוא יחידה ללימודי חוץ המקיימת לימודים והשתלמויות בתחומים שונים, במספר רב של מוסדות חינוך. הלימודים ביחידה מתקיימים במסגרת חוץ אקדמאית, והם מזכים בקבלת תעודה. יחידות ללימודי חוץ במכללות ובאוניברסיטאות השונות באות לתת מענה לצרכים שונים שיפורטו להלן.

תרגום רפואי
חשבתם פעם מה הסיבה לכך שכמעט כל מסמך שהרופא כותב בכתב ידו זקוק לתרגום רפואי? אני חושבת שרק בגלל זה המציאו את המחשבים. היום, כשאני נכנסת לכל מרפאה רפואית (טוב, אל תחשבו עכשיו שאני כל הזמן מבקרת רק במרפאות, אבל יוצא לי פה ושם לבלות עם רופא זה או אחר ולהתלונן על מחוש זה או אחר...), הרופא יושב מאחורי שולחן כתיבה, על שולחנו מחשב, לצד המחשב מדפסת (לפעמים עדיין מדפסת סיכות), וכל מילה שאני מוציאה מהפה הוא מקליד באצבע אחת על מקלדת המחשב...

שירותי תרגום
אם אתם מנהלים עסק שמיועד להתרחב לשווקים בינלאומיים - מוצר, שירות או פשוט אתר אינטרנט אינפורמטיבי – אז תזדקקו לשירותי תרגום אשר יהפכו את העסק שלכם לנגיש. כאן מדובר בתרגום שמהותו היא גלובליזציה ולוקליזציה, כלומר התאמה של העסק שלכם לשווקים בינלאומיים ומקומיים בהתאמה. זהו תרגום שמתבצע גם בקונטקסט התרבותי ובנוסף למלל שמלווה את המוצר/שירות/אתר שלכם, מבוצעת התאמה ויזואלית וממשקית עבור כל קהל יעד.

מיקור חוץ בתחום ניהול פרויקטים
מיקור חוץ (Outsourcing) הוא אחד מתוצאותיו של מעבר מייצור מסורתי, סדרתי, לעבודה פרויקטאלית. ניהול פרויקטים דורש שיפור מתמיד בניהול המקצועי של הפרויקט, והתבססות על מתודולוגיות ועל כלים ניהוליים. תחום זה עבר בשנים האחרונות מהפכה בתפישת הניהול תוך התבוננות בבעיות הנפוצות בניהול פרויקטים וייצור שיטות עבודה חדשניות שמאמצות את השינוי תוך הבנה שהשינוי הוא חלק מהתהליך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI