דף הבית תחבורה ורכב רכב השוואה קצרה בין רנו קליאו לפולקסווגן פולו
השוואה קצרה בין רנו קליאו לפולקסווגן פולו
קידום אתרים - SEO Israel 20/12/10 |  צפיות: 2573

מחפשים רכב ממשפחת המיני? עשינו בשבילכם השוואת רכבים, והפעם בין רנו קליאו לפולקסוואגן פולו. מי מהם יותר טובה? במה כדאי לבחור? מה מתאים לכם? ננסה לענות על השאלות הללו, כדי שתדעו מהו הרכב המתאים לכם ביותר.

הנוחות והאופנתיות של רנו קליאו

רנו קליאו הוא רכב השייך לדור השלישי משושלת רכבים מצליחים אשר יצאו מבית משפחת רנו. בעבר, רכב שכזה היה קטן והסיע בעיקר נוסעים בודדים, אך כיום הוא התרחב והפך להיות כמעט משפחתי. העיצוב נעשה יותר אופנתי, ייחודי ובוגר. החלק הפנימי של הרכב הוא פשוט וקלאסי, והאבזור שלו סטנדרטי.

היתרונות של רנו קליאו
  • נוחות - רנו קליאו הוא רכב מצוין למי שרוצה מרחב נוח במהלך הנסיעה, בייחוד בנסיעות הבינעירוניות, שם הנסיעה תהיה נעימה ושקטה למדי
  • בטיחות - אומנם האביזרים שלו לא מיוחדים או מקצועיים, אבל תחושת הנסיעה היא בטוחה, כיאה לרנו. התנהלות הנהיגה מגובשת באופן יציב ובטוח וגם האחיזה בכביש ברמה גבוהה
  • התנהלות הנסיעה - ביצועים בנסיעה טובים למדי עבור רכב בעל משקל כבד יחסית.
  • צריכת דלק - 13.70 קילומטר לכל ליטר דלק זו צריכת דלק סטנדרטית. אמנם לא מפתיעה וייחודית, אבל נורמלית לחלוטין
החסרונות של רנו קליאו
  • גרסה אחת - לרנו קליאו ישנה רק גרסה אחת של רכב 1.6 ליטר, למעט גרסת הספורט שלא מתאימה לכל אחד
  • אבזור הרכב - רנו קליאו מאובזר בצורה בסיסית למדי, לא ניתן יהיה למצוא שם שכלול או משהו אטרקטיבי במיוחד. הרכב ממוצע לחלוטין, עם אבזור משעמם שנפגשנו איתו בעבר

אפשר לסכם שרנו קליאו מומלצת למי שרוצה רכב נוח, מגובש ועם התנהלות נהיגה נכונה ויציבה. הרכב יפה, מעוצב ומומלץ בחום למי שנוהג הרבה בכבישים בינעירוניים, שכן הדינאמיקה של הנסיעה תיצור לכם חוויה קלה יותר, פשוטה ובטוחה.

עיצוב ואבזור בפולקסווגן פולו

מרבית הרכבים היוצאים מבית פולקסווגן מאופיינים באותה צורת אבזור – רכבים יציבים המשדרים בגרות ורצינות. פולקסווגן פולו, ביחס לדור בו היא נמצאת, מזוהה בקלות עם דגמים אחרים של פולקסווגן. עיצובה מכובד להפליא, איכות הפנים והאבזור גבוהות באופן מרשים, והטכנולוגיה שלה מתקדמת. כמו כן זהו רכב חסכוני למדי.

היתרונות של פולקסווגן פולו
  • מנוע - המנוע של הרכב הוא מנוע חדש. ה-tsi 1.2 ליטר מאופיין בביצועים טובים ביותר, מה שאפשר נסיעה נוחה יציבה ובלתי מהוססת
  • צריכת דלק: 14 קילומטרים לליטר זו צריכת דלק חסכונית בהחלט, כך שלא תצטרכו להסס לפני כל התנעה
  • אבזור - האבזור הפנימי והחיצוני של הרכב מעוצב ברמה גבוהה ובעל רמת גימור טובה, המדמה אותה למעין גולף קטנה
החסרונות של פולקסווגן פולו
  • נסיעה נוקשה- הבעיה ברכב הזה היא שהדינמיקה בנסיעה עירונית נוקשה מידי. בתוך העיר ניתן לחוש חוסר איזון בנהיגה ויציבות נמוכה יחסית לרכב חזק
  • מחיר הרכב- מחיר הרכב הוא בין 98,000 ל- 113,000 ש"ח. סכומים אלו יקרים למדי עבור רכב הנחשב יחסית פשוט
קיבלתם השוואת רכבים - עכשיו תחליטו אתם

מי שנוהג בדרכים בינעירוניות ארוכות ומעדיף רכבים נוחים עם אחיזת כביש טובה על פני אבזור מיוחד, יעדיף רנו קליאו. נהג המעוניין ברכב משוכלל ועוצמתי יותר, בעל אבזור אטרקטיבי, יעדיף את הפולקסוואגן פולו. כמובן, במציאות החיים שלנו גם השוואת רכבים טובה לא פותרת את כל ההתלבטויות. הבחירה בידכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI