דף הבית עסקים תעשייה מכונות אריזה למטרות שונות
מכונות אריזה למטרות שונות
אורי 04/01/11 |  צפיות: 2956

מכונות ומוצרי אריזה

מי היה מאמין כי תחום מכונות אריזה ומוצרי האריזה הינו תחום כה דינאמי וחדשני? לכאורה, האריזה הינה דבר שולי ותפל, מן רע הכרחי שיש לעשות בו שימוש על מנת לשנע מוצרים ולשמור עליהם, ולאחר מכן להסירם מן המוצר ולהשליכם. אולם מבט מעמיק יותר, מלומד יותר, סקרן יותר, מלמד כי אריזות הן לא פחות מסוג של פלא. מאריזה בקרטונים ובניילון, דרך אריזות בולמות זעזועים להובלת ציוד רגיש וכלה באריזות חכמות לשמירה על תרופות וציוד רפואי, מוצרי אריזה ומכונות אריזה המשמשות לתהליך האריזה הולכים בד בבד עם הטכנולוגיות המובילות בעולם. במאמר הקודם הצגנו את חשיבותם של מוצרי אריזה ומכונות אריזה לתעשיית המזון. במאמר זה נמשיך ונציג את מקומם של אלה בתעשיית הרפואה והחומרים.

מוצרי אריזה לתעשיית התרופות

מלבד החיות אותן אנו רואים, אנו חולקים את העולם הזה עם חיידקים ווירוסים. הם מלווים אותנו בחיי היום-יום ואנו פוגשים בהם גם בלי להיות מודעים לכך. חלקם אינם מזיקים לגוף האדם, חלקם אף חיוניים לתפקודו התקין, ואילו חלקם יכולים לגרום לנו למחלות ואף למוות. משחר ההיסטוריה, דחף ההישרדות דחף את האדם לחפש דרכים להתגבר על מחלות שונות. עם זאת, עד מהרה החלו להבחין רוקחים ומדענים שונים, כי תרופה אשר עבדה בעבר, אינה עובדת עוד ושניסויים שונים הציגו תוצאות שונות ובלתי צפויות. לאחר מחשבה נוספת, עלו על כך שהסיבה לכך תמונה בכך שחשיפה של החומרים המדוברים לאוויר, לחלקיקים אותם הוא נושא וכן לחיידקים ולוירוסים הנמצאים בו. אז התעורר הצורך לפתח מוצרי אריזה הולמים, אשר יאפשרו אריזה סטרילית של תרופות ושל חומרים אחרים.

מעט יותר מאוחר בהיסטוריה, כבר היו מוצרי אריזה באיכות מינימלית, אך עדיין במקרים רבים, הבעיה לא הייתה מציאת התרופה למחלות שונות, אלא שינוע התרופות למקום הדרוש. אריזות זכוכית הציעו תנאים סבירים, אך פעמים רבות היו האריזות מגיעות כלא יותר מרסיסי זכוכית וכתמי נוזל ריחניים – זכר לתרופות שהכילו האריזות. בשל כך לא ניתן היה לשנע תרופות וסיוע רפואי לאזורי לחימה או לאזורי אסון, דבר שהביא לאחוזי תמותה גבוהים יחסית.

כיום, כאשר לרשותנו אריזות פלסטיק וניילון ואריזות בקירור ניתן לשנע תרופות וחומרים שונים ואפילו איברים להשתלה על פני קילומטרים רבים עד שיגיעו אל המטופל. כמו כן, מתבצעים תהליכי הייצור והאריזה של התרופות והחומרים בסביבה סטרילית אשר חיונית לשמירה על תקינותם ועל איכותם. לשם כך, נעשה שימוש במכונות אריזה משוכללות, אשר הומצאו ופותחו במיוחד למטרות אלה. שיטות האריזה ומוצרי האריזה הייעודיים מאפשרים אריזה אטומה ועמידה מפני תנאי טמפרטורה קיצוניים, תהליכי חמצון וזיהומים. קשה להאמין כי ללא היכולת לשנע ו/או לאחסן תרופות, איברים וחומרים שונים היו פני העולם נראים כפי שהם נראים כיום.

כחלק ממשלוחי סיוע הומניטרי לאזורים שונים נשלחות תרופות ומאפשרות לאנשים בכל רחבי העולם ליהנות מהקדמה הטכנולוגית. יכולת המשלוח והאחסון של חומרים כימיים וביולוגיים שונים מאפשרת לבצע ניסויים בתנאי מעבדה מחמירים ולהשיג תוצאות מדויקות ומהירות מאי פעם. מלבד היכולת הייעודית הזאת, הרי שמדובר בתעשיות המגלגלות מיליארדים, שכל קיומן לא היה מתאפשר, לולא הומצאו מוצרי אריזה חכמים ומכונות אריזה ייעודיות ומתקדמות לביצוע האריזה.

מכונות אריזה לתעשיית התרופות

פיתוחן של מכונות אריזה משוכללות, לא זאת בלבד שמאפשר אריזה סטרילית של תרופות וחומרים כימיים שונים, אלא שהן מאפשרות את ביצוע האריזה בכמויות קצובות ומדודות ברמות דיוק גבוהות ביותר, אשר הופכות את צריכתם לקלה להפליא. בנוסף, בשל יכולתן של מכונות אריזה לבצע את תהליכי האריזה במהירות גבוהה ביותר, הרי שגם היכולת לייצר תרופות וחומרים כימיים וביולוגיים למטרות שונות במהירות גבוהה עולה אף היא. כך, לא זאת בלבד שניתן לשנע אותם לכל פינות העולם, ניתן לעשות זאת במהירות ובכמויות גדולות, ובמקרה הצורך, לאחסון אותם עד שיגיע הזמן לעשות בהם שימוש, ובכך לסייע לאנשים בכל עת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI