דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלת רהיטים
הובלת רהיטים
טירן מויאל 16/01/11 |  צפיות: 3437

אחד משירותי הובלות המבוקשים הוא שירות של הובלת רהיטים , יש כאלו הזקוקים לשירות של הובלת ריהוט משרדי, ויש כאלו שזקוקים להובלת רהיטי דירה, ויש כאלו זקוקים לשירות של הובלת רהיטים חדשים מנגריה, או לשירות של פירוק רהיטים מהבית הישן והובלת הרהיטים לבית החדש והרכבתם בבית החדש.

חשוב לדעת שלא כל חברת הובלות מתמחה במתן שירותי הובלות רהיטים מכיוון שקיימים סוגי הובלות שונים בשוק, ולכן חשוב לברר האם חברת ההובלות שאליה פניתם אכן מתמחה במתן שירות של הובלת רהיטים. האם החברה התנסתה כבר בביצוע הובלות של רהיטים , האם החברה מבצעת ביטוח הובלות רציני למניעת נזק לרהיטים , ועוד.

חשוב לזכור שהובלה של כורסא בודדת שונה לגמרי מהובלה של חדר שינה או מהובלה של מטבח שלם, הכולל בתוכו רהיטים כבדים, ולכן חשוב לבחור רק חברת הובלות מקצועית ואמינה שיש לה ניסיון רב בהובלת רהיטים.

הובלת רהיטים- דגשים חשובים

* האם חברת ההובלות שמבצעת הובלות רהיטים מעסיקה גם נגר או איש מקצוע שידע לפרק את הרהיטים מהבית הישן ולהרכיב מחדש את הרהיטים בית החדש.

* חשוב ליידע את חברת הובלות אילו רהיטים עליה להוביל וכך היא תדע איזה משאית עליה להביא ביום ההובלה ובנוסף לכך היא תדע אילו חומרים להביא לשם ביצוע עיטוף ואריזה איכותיים ובטוחים של הרהיטים השונים. יש רהיטים שצריך לעטוף אותם בניילון ויש רהיטים שצריך לעטוף אותם בחומרים עמידים יותר כמו קרטון, או בחומר בידודי כלשהו שימנע שבירה של הרהיט במקרה הוא עשוי מזכוכית.

* ביצוע סקר שוק – לפני שאתם בוחרים חברת הובלות שתבצע עבורכם שירות הובלות רהיטים בצעו סקר שוק וכך תדעו מהו המחיר הממוצע שנדרש עבור שירות של הובלת רהיט בודד ומהו המחיר הנדרש עבור הובלת מערכת רהיטים שלמה. רק לאחר שביצעתם סקר שוק תוכלו  להרגיש שאתם מבינים יותר בנושא של הובלות רהיטים ואז תוכלו לבחור את חברת ההובלות שתבצע עבורכם שירות של הובלת רהיטים.

* חפשו מידע באינטרנט בנושא הובלת רהיטים – היום ניתן למצוא באינטרנט מידע רב בנושא הובלות , אז לפני שאתם מחפשים חברת הובלות שתבצע עבורכם שירות של הובלות הכולל בתוכו גם פירוק ,הרכבה והובלה של רהיטים חפשו מידע בנושא וכך תהיו בקיאים יותר בנושא .

הובלות משרדים מקיימות גם הפן של הובלת רהיטים ולכן חשוב לשים לב על איזה סוג הובלה מדובר מעבר פרטי(דירה) או עסקי (משרד) הדבר יכול להשפיע רבות על המחיר, אז שימו לב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טירן מויאל


 


מאמרים נוספים מאת טירן מויאל
 
קניית רכב לאחר תאונת דרכים
03/12/15 | רכב
רכבים שעברו תאונות דרכים נחלקים לפי רמת התאונה. תאונות קשות אשר גורמות לנזק רב – טוטאלוס, תאונות שגורמות לנזק מסוים שעלות התיקון גבוהה

בחירת חברת איטום גגות
22/02/13 | שיפוצים
חיפוש ממליצים על חברת איטום גגות יכולה להיות קשה, בוודאי אם אינכם מכירים מישהו שעשה זאת בעבר. אל תתפתו להאמין לכל הממליצים באתרי האינטרנט, לא פעם החברות עצמן מעלות את ההמלצות בשמות בדויים.

מפוחים לשחרור עשן- למה צריך אותם בכלל
כולנו מבינים מדוע מוטלת על מפעלים ומקומות ציבור אחרים החובה להתקין מפוחים לסילוק רעלים במפעלים שבהם יש שימוש בגזים רעילים , אך לא כל הציבור עדיין מבין למה יש צורך במפוחים לשחרור עשן הרי התשובה לכך היא תקן מס' 1001 של מכבי אש

תמ"א 38
18/01/12 | נדל"ן
בשנות ה-2000 ממשלת ישראל ניצבה בפני בעיה, מבנים רבים בתחומה נבנו ללא תו תקן של רעידות אדמה, כך במקרה של רעידת אדמה מבנים אלו עלולים לקרוס ומהווים סכנה גדולה לדייריהם.

שף פרטי לימי הולדת
שף פרטי יכול להגיע לימי הולדת גם על מנת להעביר סדנת בישול המקנה ידע וכלים על כל מה שיש לדעת על אוכל ובישול, היתרונות הגדולים והבולטים שלו הינם היכולת לקחת קינוחים ומנות פשוטות ולהפוך אותם לבר ממתקים מרהיב או מנות שלא היו מביישות מסעדות יוקרתיות.

מועדון לבת מצווה בראשון לציון
מועדון לבת מצווה בראשון לציון ? אל תלחצו היא לא הילדה הראשונה שרוצה לחגוג במועדון עם הרבה מוזיקה ואוכל . היא בדיוק כמו כל ילדה אחרת בגיל שלה . איך תעברו את זה מהר בלי הרבה הכנות ?

הובלת רהיטים
16/01/11 | מעבר דירה
אחד משירותי הובלות המבוקשים הוא שירות של הובלת רהיטים , יש כאלו הזקוקים לשירות של הובלת ריהוט משרדי

הפעלות לימי הולדת ודוכני מזון , איך הכול התחיל ?
הפעלות לימי הולדת כמו דוכני מזון תפסו לאחרונה תאוצה והביקוש אליהם רק גובר עם השנים . איך הם הפכו לכל כך מבוקשים ? ואיך זה שאף

משלוחי פיצה
מי מאתנו לא הזמין פעם משלוח פיצה, לא משנה אם אנחנו בני נוער או מבוגרים , מתי שהוא בחיינו בצענו הזמנה של משלוח פיצה.

דלתות מעוצבות
פעם כולנו היינו לבושים אותו דבר, ואצל כולנו הבית נראה די דומה ולא היו הבדלים משמעותיים, אולם היום בעידן של אינדבדואליזם ופלורליזם כל אחד מעצב את סביבת חייו בהתאם לפנטזיות שלו ולאופי שלו, היום כל דבר בסביבת החיים שלנו הוא מעוצב, החל מהאריזה של הגבינה, וכלה בדלת הכניסה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI