דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ספות לנוער - נוחות ויופי
ספות לנוער - נוחות ויופי
רחלי פרי 18/01/11 |  צפיות: 3551

ספות נוער – גם נוחות וגם יופי

פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר. כיום המצב שונה מאוד, ואתם תופתעו לגלות כמה עיצובים, סגנונות ודגמים. ספות נוער זה אולי סוג המיטה שנקנה הכי הרבה היום. במקור, ספות עוצבו כדי לקשט את חדר הילדים ולהפוך אותו לנוח, אם בעבר הכניסו את ספות הנוער כפתרונות מקומיים, היום הן הפכו להיות פתרונות שינה איכותיים ונוחים.

ספות נוער - מיטות נוער

ספות נוער ואיכות השינה

ספות נוער נפתחות הם פתרון מועדף במיוחד בתחום של עיצוב חדרי נוער. בחדרים הללו אף פעם אין מספיק מקום, לא משנה עד כמה הוא גדול, ולכן חיסכון במקום הוא צורך חיוני. בעבר נהוג היה לתפוס את הספות הנפתחות כפתרון שינה לא נוח וכפשרה על מיטה טובה בשל העדר מקום. כיום זה פשוט לא נכון, שכן ניתן למצוא בקלות ספות נוער נפתחות בעלות מזרונים אורטופדיים, אנטי אלרגניות שאפילו את הקיפולים שלהם לא תרגישו.

ספות נוער הם פתרונות שינה מעולים מכל הבחינות, שכן מספקים מראה חינני לחדר, משמשים למגוון צרכים, חוסכים במקום ומעבר לכל, מספקים שינה בריאה ואיכותית.

שיטות פתיחה של ספות נוער

שיטות הפתיחה שודרגו בשנים האחרונות בצורה מאוד משמעותית, ועובדה זו ניכרת בכל התחומים. ספות נוער מגיעות במגוון אפשרויות, דגמים ועיצובים. הן יכולות לבוא בתור מיטת שינה אחת וארגז מצעים גדול, או בתור שתי מיטות וארגז קצת יותר קטן, או שלוש מיטות ללא ארגז מצעים ועוד אפשרויות רבות. ישנה גם אפשרות של מיטת קומותיים שגם למטה היא נפתחת.

חברת מזרון נטו מתמקדת במכירת מזרונים וספות נוער. התמחות זו מאפשרת לחברה להיות מעודכנת יותר בכל החידושים שיש בתחום. אנו מביאים לכם את המזרונים הנוחים והבריאים ביותר והריפוד החדיש ביותר, את העיצובים האחרונים ומזרונים וספות נוער העדכניים ביותר. אם אתם מחפשים מזרון או ספות נוער שתהיו גם נוחים וגם יפים, אנחנו מזמינים אתכם להגיע לאולם התצוגה שלנו. צוות העובדים המיומן שלנו יעזור לכם לנווט בתוך כל המבחר העצום הזה ולהתאים את מוצר המתאים לכם במיוחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי פרי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי פרי
 
סוגי מזגנים
איך תדעו איזה מזגן לקנות לבית - במאמר הבא תוכלו לקרוא על כמה סוגי מזגנים ולהחכים...

ספות לנוער - נוחות ויופי
18/01/11 | ריהוט
פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר.

ריצוף פרקטים - איך בדיוק עושים זאת
13/12/10 | שיפוצים
רצפת פרקטים מורכבת מפיסות של עץ מחוברות יחדיו וניתן ליצור בעזרת אותם פיסות עץ דגמים גיאומטריים שונים.

בלונים לאירועים ולימי הולדת
ניתן למצוא אתרים רבים ברשת המציעים בלונים לאירועים במגוון צורות. זרי בלונים, סידור בלונים, הדפסה על בלונים ואספקת בלונים במגוון צורות.

סוגים שונים של הדברה
ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם.

קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
13/12/10 | שיפוצים
לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה.

משרד חקירות - התפתחות ספרות הבילוש
13/12/10 | חקירות
משרד חקירות זה מונח שעבר רומנטיזציה בדמיון שלנו, זאת בעקבות ספרים וסרטים שמקורם בתרבות הפופולארית.

מצלמות במעגל סגור - אמצעי אבטחה חיוני ביותר
מצלמות אבטחה ומצלמות במעגל סגור יכולות להיות כלי עזר רב שימושי עבור כל בעל עסק, חברה, מפעל או חנות. מדובר באמצעי אבטחה חיוניים שנועדו לסייע לבעל העסק במניעת הפסדים ונזקים אחרים, שיכולים להיגרם הן מכיוון הלקוחות והן מכיוון העובדים בעסק...

ספות נפתחות לסלון
06/12/10 | ריהוט
לפעמים כדאי לשקול רכישת ספות נפתחות על פני ספות רגילות, או לפחות שאחת הספות בסלון תהיה ספה נפתחת. ספות נפתחות הן מוצר של שניים במחיר אחד – גם ספה וגם מיטה.

ליסינג מחברת השכרת רכב
לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI