דף הבית תחבורה ורכב רכב אופני הרים מול קלנועיות
אופני הרים מול קלנועיות
רן אברהם 22/03/11 |  צפיות: 4783

יש אומרים שגרי פישר בעל המתג גרי פישר הידוע והנחשב, הוא ממציא אופני הרים.

אופני הרים הינם אופניים שיועדו לנסוע, מדרכים לא סלולות, דרך דרכים מסולעות מחותחתות וצרות, ועד נסיעת אקסטרים במורד המלוות בקפיצות גבוהות ומרשימות.

דרושים שני דברים כדי להצליח ברכיבה על אופני הרים : ראשית, יש ליהנות; ושנית, צריך להכיר את הסודות המקצועיים שיעזרו לכם לעבור את המסלול כמה שיותר מהר. המדריך לרוכבים רציניים יעניק לכם דחיפה קדימה בשני התחומים.

למדו לרכוב מהר יותר וחכם יותר מאי פעם :

  • לבחור את ציוד הרכיבה העדכני ביותר המותאם ליכולות האישיות שלכם
  • לבצע תמרונים טכניים שיספקו לכם את מרב המהירות והבטיחות
  • לתכנן אימונים ולבצע תרגילים שיניבו תוצאות מעולות
  • להתכונן למרוצים וליישם טקטיקות לשיפור ההנאה וההצלחה

קלנועיות הן רכב חשמלי ומונעת על ידי מנוע חשמלי, קלנועיות הן רכב שקט ואינה פולטת עשן ולכן מאפשרת נסיעה נעימה גם בתוך מבנים.

בנסיעה על קלנועית אין צורך ברישיון נהיגה או בטסט.

לסיכום, נסיעה על קלנועיות מהווה חופש, עצמאות וניידות עבור אנשים רבים.

אין עוד צורך להישאר בבית. אפשר להמשיך ולנהל אורח חיים עצמאי.

יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים, והכי חשוב הוא האם יש איפה לאחסן אותה? יש קלנועיות מסוג יותר גדול וכאלו שהן קטנות יותר. קלנועיות גדולות נוחות יותר לנסיעה, אבל אם אין איפה לאחסן אותן, אז אין מה לעשות, צריך לוותר. יש גם קלנועיות קטנות יותר, המתקפלות לגודל של מזוודה ונכנסות בקלות לבית ולמעלית.

קלנועיות הן אינן רק כלי תחבורה הן דרך חיים… מרבית הדגמים של כלי הרכב החשמליים והרגילים מסתמכים על מהירות. לעומת זאת, הדגש בקלנועית הוא על נוחות ויעילות. קלנועית איננה רק דרך להגיע ממקום למקום בקלות ובמהירות, קלנועיות הן גם דרך ליהנות יותר בזמן הנסיעה ולתת לשלווה ולרוגע להציף אתכם. בזמן שכל הרחוב רץ וממהר, אתם מגיעים לכל מקום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רן אברהם


 


מאמרים נוספים מאת רן אברהם
 
שמלת כלה
22/02/12 | חתונות
כיצד מוצאים שמלת כלה המתאימה ביותר בין שפע השמלות? הנה מספר עצות יעילות שיעזרו לך בבחירתך בשמלה הנכונה.

מזרוני פולירון -כי מגיע לך הטוב ביותר
16/06/11 | ריהוט
חברת פולירון כחברה מובילה בשוק, מציעה לקהל לקוחותיה ולציבור הרחב מגוון מזרונים בעלי טכנולוגיות מתקדמות.

הסרת קעקועים -כי יש פתרון לעור חלק
לפעולה כמו הסרת קעקועים מספר שיטות. הסרת קעקועים בלייזר, הסרת קעקועים באמצעות שיוף איזור הקעקוע, הסרת קעקועים באמצעות התערבות כירורגית. תוצאות הטיפול תלויות במספר גורמים

מהי הדברה
שיטת ההדברה הנפוצה ביותר ברחבי העולם היא שיטת הדברה כימית. בהדברה כימית ישנם חומרים כימיים קטלניים ורעילים מאוד עבור מזיקים כאלו ואחרים, ומעטים המקרים בהם המזיקים נשארים בחיים. מכיוון שהדברה כימית היא מסוכנת, יש לפנות לחברה מקצועית שתבצע את העבודה הזו. החומרים המצויים בהדברה כימית יכולים לגרום לנזק עבור בעלי חיים כמו חיות מחמד, נזק לצמחייה ואף נזק לנו בני האדם.

קלנועיות -יתרונות וחסרונות
16/05/11 | רכב
השוק של קלנועיות מחולק לשלושה קטגוריות עיקריות: קלנועיות קטנות ומתפרקות, קלנועיות בינוניות, קלנועיות גדולות. לכל קטגוריה יתרונות וחסרונות משלה

הסרת קעקועים
הציבור שמתעניין בטיפול של הסרת קעקועים הם רחב ומגוון, ניתן לראות בציבור זה: אסירים משוחררים, חוזרים בשאלה, נשים לאחר לידה, נשים לפני חתונה, אנשים שציירו על גופם קעקועים כשהיו צעירים וכיום הדבר אינו מתאים והרשימה עוד ארוכה.

מרפאת שיניים בחיפה
01/05/11 | רפואה
צוות מרפאת שיניים בחיפה מורכב ממומחים ומרופאים ממספר דיסציפלינות בתחום רפואת השיניים, אשר הידע המשותף לכולם מיושם בצוותא על מנת לתכנן ולבצע תכניות טיפול המותאמות באופן אישי לפי הצרכים המיוחדים של כל מתרפאת ומתרפא.

על מזרוני קינג קויל
03/04/11 | ריהוט
מזרוני קינג קויל נועדו במיוחד לסובלים מאלרגיות ולפתרון כמעט כללי של הבעיה הלא נעימה זו שסובלים ממנה כמחצית מהאנשים הקונים מזרון איכותי.

אודות ריהוט גן
22/03/11 | גינון
ישנם שיטות רבות בעיצוב גינות בתחום ריהוט גן , שיעזרו לכם לעודד את המבקרים לנוע בצורה מסוימת ואף להכיר את הנוף המחמיא ביותר לגינה שלכם.

אופני הרים מול קלנועיות
22/03/11 | רכב
יש הרבה יצרנים והרבה סוגים של קלנועיות . כשבוחרים קלנועית צריך להתייחס לכמה פרמטרים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI