דף הבית פיננסים וכספים הלוואות הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
Tamir Grover 31/03/11 |  צפיות: 3441

אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת. לצרכים אלה ואחרים נועד שוק ההלוואות בארץ, המאפשר קבלת סכום הכסף הדרוש תוך התחייבות להחזר הקרן בתוספת ריבית.

זקוקים לכסף ? להלן סוגי הלוואות העומדים לבחירתכם

  1. הלוואות בנקאיות,הניתנות על ידי הבנק (לרוב יהיה זה הבנק בו מנוהל חשבונו של לוקח ההלוואה).הלוואות אלה הן עדיין ההלוואות המובילות בשוק, אם כי האטרקטיביות שלהן הולכתופוחתת לנוכח האפשרויות האחרות שנציג להלן. הלוואות בנקאיות נחשבות הזולותביותר, אולם גם בעלות התנאים המחמירים ביותר בתחום ערבים ו/או בטחונותהנדרשים לקבלת הלוואה.
  2. הלוואות חוץ בנקאיות, הניתנות על ידי גופים פיננסיים שאינם הבנק. המובילים בתחוםזה הן חברות האשראי המציעות הלוואות בכרטיסי אשראי, ללא ערבים, ללא בטחונותובמהירות גדולה. הלוואות אלה הקרויות "הלוואות אקספרס" או "הלוואותמיידיות" מתקבלות בתוך ימים ספורים מרגע הגשת הבקשה. זאת ועוד – בעתלקיחת הלוואה חוץ בנקאית אין כל קשר בינה ובין הבנק, כך שהלקוח אינו נדרשלאישורו.
  3. הלוואות לסטודנטים,המיועדות לציבור זה. הלוואות אלה ניתנות בתנאים נוחים במיוחד מתוך הנחה, כיבבוא היום יהפכו הסטודנטים ללקוחות ערכיים ביותר עבור הבנקים וחברות האשראי. לעיתיםקרובות, ניתנות הלוואות לסטודנטים כשתקופת ההחזר שלהן מתחילה רק בעת סיוםהתואר.
  4. הלוואותלרכישת רכב, שנועדו למבקשים לרכוש רכב חדש או משומש. באמצעות הלוואות אלהיכול הלקוח לממן 60%-100% מערכו של הרכב, סכום אותו ישלמו בהחזר חודשי קבועלחברת המימון.
  5. הלוואות בשוק האפור, אליהםפונים מי שאינם מצליחים לקבל הלוואה דרך הבנק או גורמים פיננסיים אחרים. הלוואותאלה הן הלוואות בריבית גבוהה מאוד וללא תנאי החזר ברורים. מומלץ להתרחק מכלהאפשר מהלוואות בשוק האפור, היות ופעמים רבות מדובר בשיטות גביה נוקשות, בריביותבלתי אפשריות, בשעבוד נכסים משמעותיים ואף במעורבותם של גורמים פליליים.

זקוקים לקבלת הלוואות ? להלן הגופים שיוכלו לסייע

  1. הבנק. כפי שהוצג מעלה,מהווים הבנקים את נתח השוק הגדול בתחום הלוואות . יתרונם של הלוואות הבנקיםהוא כי אלה נתונים לפיקוח ממשלתי הדוק והריביות הן בדרך כלל הנמוכותהאפשריות.
  2. חברות האשראי, המהוותשחקניות חיזוק משמעותיות בשוק הלוואות. בזכות חברות האשראי יכולים אזרחיםרבים לקבל סכומי כסף משמעותיים בזמן קצר, מבלי הבירוקרטיה הכרוכה בקבלתההלוואה.
  3. חברות הביטוח. בדומהלחברות האשראי נכנסו גם חברות הביטוח לתחום הלוואות . גם חברות הביטוח מציעותהלוואות מהירות, אולם אלה כרוכות בדרך כלל בשעבוד נכסים של הלקוח המצוייםבחברת הביטוח (דוגמת קופת גמל או קרן פנסיה).
  4. חברות מימוןרכב וליסינג, המציעות הלוואות לרכישת רכב חדש. בשוק זה קיימת תחרות רבה,ולעיתים חוברות חברות אלה אל חברות האשראי להצעת הלוואות אטרקטיביות במיוחדלמעוניינים לנסוע ברכב חדש.
  5. מעסיקים ומקומות עבודה.אם אתם עובדים במוסד גדול ובו ועד עובדים, יתכן כי תוכלו לקבל ממנו הלוואהבתנאים נוחים ביותר. בדקו את האפשרות והשוו את תנאי הלוואה זו לכל הצעה אחרתשתקבלו.
  6. גמ"חים, המציעיםהלוואות ללא ריבית לנזקקים.
  7. השוק האפור, כפי שצויןלעיל. אם אתם שוקלים לפנות אל השוק האפור לקבלת הלוואה נמליץ לבדוק היטב, כי ברשותהשל החברה אליה אתם פונים מצויה תעודה של משרד האוצר המתירה מתן הלוואות, זאתעל מנת לוודא כי אינכם מתערבים עם גורמים פליליים כאלה ואחרים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Tamir Grover

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.



 


מאמרים נוספים מאת Tamir Grover
 
הלוואת אקספרס לכולם
אחד החששות הגדולים של כל זוג צעיר בתחילת דרכו הוא איך יחזירו את כל ההלוואות שלקחו בתחילת הדרך. אבל הדרך ארוכה והיכולת להחזיר הלוואות

היוקרה של כרטיס אשראי פלטינום
16/04/12 | הלוואות
אין ספק שמבין כלל מחזיקי האשראי, האנשים שיש ברשותם כרטיס אשראי פלטינום, הם אנשים שמשדרים יוקרה רבה. מספיק שתראה לאחרים כי ברשותך יש כרטיס אשראי מסוג זה - ואין ספק שתשאיר רושם רב על כל הסובבים אותך.

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מעולם העסקים
13/02/12 | הלוואות
בניגוד ללקוחות פרטיים, בעלי עסקים צריכים להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות וגם עם תשלומים קבועים גבוהים במיוחד. על מנת לתת מענה לצרכים הללו מציעות חברות האשראי הלוואות לעסקים בתנאים משתלמים, אשר מספקות גב כלכלי אמין ואיתן לעסקים קטנים או גדולים.

תכנית הסבת אקדמאים – לבחור בתחום מאתגר ומעניין
תכנית הסבת אקדמאים מתאימה לכל אלה בעלי התואר הראשון, בכל תחום, המבקשים להשתלב במערכת החינוכית במסגרת ייחודית ומקצועית, וזאת לצד קבלת תעודת הוראה, המאפשרת להם לעשות זאת.

הלוואה מיידית – כדאי או לא כדאי?
20/09/11 | הלוואות
ישנם כמה סוגים של הלוואות מיידיות. ישנה הלוואות מיידית, הניתנת על ידי הבנק, היא איננה דורשת ריבית והיא ניתנת אך ורק בעת פתיחת חשבון בנק חדש.

מימון רכב – קל ופשוט לקנות רכב חדש!
27/06/11 | הלוואות
רכישת רכב חדש היא אירוע מרגש מאוד אולם גם מטלה כספית משמעותית על חשבון ההוצאות הביתי. רכישת רכב מצויה כיום במקום השני בהוצאות הגדולות של משפחות בישראל, וקל להבין אם כן מדוע אנשים רבים נדרשים לחסוך זמן רב בטרם יוכלו להרשות לעצמם רכישת רכב חדש. עם זאת, נדרש להכיר גם את אותם מקורות מימון לרכב הקיימים, שבמקרים רבים יכולים להקל ולקצר את משך החיסכון. כיצד ? כל שתצטרכו לדעת אודות מימון לרכב – במאמר שלפניכם.

הלוואת אקספרס – הפיתרון היעיל במהירות הבזק
17/04/11 | הלוואות
מי מאיתנו שזקוק להלוואה, וודאי זקוק לה באופן מיידי. לכך, יש כיום פיתרון מצוין והוא הלוואת אקספרס. הלוואת אקספרס היא הלוואה שבאמצעותה נוכל לקבל את סכום הכסף אותו לווינו באופן מהיר ומיידי, ללא הצורך במעבר תהליכים ארוכים לאישור ההלוואה.

הלוואה לכל צורך – כך תוכלו לקבל את סכום הכסף לו אתם נדרשים
31/03/11 | הלוואות
אזרחים רבים במדינת ישראל נדרשים לסכומי כסף מפעם לפעם, אולם אלה אינם מצויים בידם. לעיתים מדובר בסכום כסף הנדרש, על מנת לכסות משיכת יתר, סכום כסף הנדרש לצורך החלפה של הרכב או נסיעה לחו"ל, או אפילו טיפול רפואי דחוף או כל מצוקה כלכלית אחרת

מחפשים אחר הלוואות פרטיות ? כך תוכלו לקבלן
28/02/11 | הלוואות
הלוואות פרטיות הן הלוואות הניתנות לאדם פרטי, בכך שונות מהלוואות לעסקים או הלוואות לגופים גדולים אחרים. הלוואות פרטיות ניתנות על ידי מכרים, בנקים וגופים פיננסיים אחרים, בכך מאפשרות למקבליהן לקבל את סכום הכסף הדרוש להם, תוך התוויית תוכנית החזרים המתאימה ליכולותיהם. במאמר זה נסביר את כל הנדרש לדעת אודות הלוואות פרטיות, על יתרונותיהם ועל הדרכים לקבלן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI