דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
אסי שרון 04/04/11 |  צפיות: 4648
הדברת טרמיטים

טרמיטים הם מזיקים קטנים אשר נמשכים באובססיביות רבה לעץ ומוצריו.לצערנו תופעת הטרמיטים נפוצה מאוד במקומות מגורים ובבתים פרטיים, הטרמיטים מקננים ומכרסמים רהיטים,משקופים, ספרים,תמונות,ארונות ,שידות וקירות מעץ.לרוב כאשר מזהים את הטרמיטים הם כבר הספיקו לגרום נזק רב.הטרמיטים פועלים ביסודיות ובשקט והם מכרסמים את דרכם בתוך הרהיטים ונעים במחילות מתחת לרצפות הבית.לכן קשה לגלות אותם בשלבים הראשונים וכאשר מגלים כבר סימני כרסום ברהיט או במשקוף רוב הסיכויים שאותו רהיט כבר חלול מבפנים. סימנים אופייניים לקינון טרמיטים בבתיכם הם משקופים מתפוררים בחלקן התחתון או בהמשכם.שבילי "בוץ" חומים בעובי של כ- 1 ס"מ לאורך הרהיטים או הקירות,תולעים בצבע לבן צהבהב בהיר,או נמלים מכונפות.אם נתקלתם באחד מאלה סביר להניח שהטרמיטים השתכנו בבתיכם.

מכיוון שהנזק שהטרמיטים גורמים הוא משמעותי ביותר והם קשים לגילוי. כאשר כבר מגלים אותם יש צורך לקרוא בהקדם למדביר מקצועי.באמצעים ובחומרי ההדברה הנהוגים היום אפשר בהחלט להתמודד עם טרמיטים סוררים בצורה יעילה ואפקטיבית וללא גרימת נזק לסביבה.לכן טיפול יסודי ומהיר על ידי חברת הדברה מקצועית הוא הפתרון המומלץ במקרים שכאלה.

הדברת מזיקים

הדברת מזיקים דורשת מומחיות רבה. בפרט לקראת הקיץ כאשר החרקים והמזיקים השונים מתרבים יש צורך בביצוע הדברת מזיקים בבתים ובמוסדות רבים כאשר המדבירים צריכים להתמודד עם סוגים שונים של מזיקים.

בין המזיקים הנפוצים בארץ מצויים:

תיקנים,נמלים,עכברים,חולדות,קרציות,פרעושים,עש,יונים,נחשים,טרמיטים תולעי עץ ועוד.

מובן שכל מזיק ומזיק פגיע לחומרים מסוימים ועמיד לחומרים אחרים  ולכן נדרשת מומחיות וידע רב  בדרכי טיפול שונות ומגוונות המתאימות למזיקים השונים.יתרה מזאת חלק מהחומרים אשר משתמשים בהם לביצוע הדברת מזיקים הם חמרים רעילים בעלי ריכוז גבוה,ושימוש בלתי מבוקר בהם עלול לגרום נזק רב לסביבה ולחיות מחמד.כיום יש עדיפות להשתמש יותר ויותר בחמרים ובאמצעים ירוקים אשר אינם מזיקים לסביבה.לכן המדבירים המקצועיים ביותר הם אלו שיתנו את הפתרונות האפקטיביים בצורה הבטיחותית ביותר האפשרית תוך מזעור הנזק אשר עלול להגרם לסביבה.

חברת הדברה

כאשר בוחרים חברת הדברה טובה.חשוב מאוד להקפיד שהמדבירים יהיו מוסמכים מטעם המשרד להגנת הסביבה ובעלי רישיון עבודה בתוקף.הזמנת מדבירים חובבנים עלולה להביא לביצוע עבודה לא מקצועית ומה שיותר חמור סכנות של ממש כתוצאה משימוש בלתי מבוקר בחמרים רעילים.דרך טובה לבדוק את חברת ההדברה היא לדבר אתם על אחריות,כלומר ריסוס נוסף ללא תשלום במידה והמזיקים יחזרו.חברות מקצועיות ורציניות יציעו אחריות לזמן סביר וידאגו שאכן הריסוס הראשוני יהיה אפקטיבי ככל האפשר גם אם על מנת כן יצטרכו לערוך אותו בכמה שלבים.חברות הדברה אלו אף ינחו את דיירי הבית ויתנו להם את ההוראות המדויקות כיצד להתכונן למהלך ההדברה,וכיצד לחזור לשגרה לאחריה.

חברת ציקורל מספקת שירותי הדברה מקצועיים באזור המרכז לכל סוגי המזיקים והיא מקפידה על טיפולים מקצועיים ומתן שירות אדיב ואישי.הטיפולים ניתנים באחריות מלאה ובכמה שלבים על מנת להבטיח שהמזיקים לא יחזרו,וניתנים בעזרת הציוד החדיש ביותר.אנחנו לא מתפשרים בציוד הדברה, כי אנו יודעים שפשרה שכזו תבוא בסופו של דבר על חשבונו של הלקוח ועל חשבוננו.חברת ציקורל חרתה על דגלה שימוש באמצעים ירוקים וידידותיים לסביבה, סביבה בריאה ואיכותית היא בראש סדר העדיפויות שלנו ולכן במידת האפשר אנו מציעים הדברה ירוקה כפתרון ראשון במעלה.

התקשרו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ וסיוע לכל בעיה הקשורה בהדברת מזיקים ונשמח לבוא לעזרתכם.1-700-70-75-70


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI