דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
אסי שרון 20/04/11 |  צפיות: 5557

חרם חברתי

אנו נוטים להתרפק על גיל הילדות כעל תקופה תמימה ומאושרת.אולם מעבר לחוויות היפות שבוודאי כולנו עברנו,במקרים רבים בגיל בילדות ובפרט מהגילאים 9 ומעלה,הילדים חשופים ללחצים חברתיים וליחס אכזרי מהחברה.חרם כיתתי בגילאים הללו היא תופעה שחוזרת על עצמה פעמים רבות.הרבה מהאנרגיה הנפשית של הילדים בגיל הזה מושקעת בחברים,ברצון להיות מקובל ואהוד,ופעמים רבות הדרך להיות מקובל היא לדחות מישהו אחר.ילדים בעלי שונות מסוימת כגון ילדים בעלי מראה חיצוני חריג,או ילדים רגישים במיוחד או אשר באים משכבה סוציו-אקונומית שונה במקצת,חשופים בגיל הזה לחרם חברתי.חשוב מאוד לעקוב אחרי הילדים ולתת להם סיוע והכוונה מקצועית על מנת להתמודד,כיוון שבמקרים מסוימים אי התמודדות עם חרם חברתי עלולה להטמיע בילד דפוסי התנהגות שליליים וחוסר אמונה ביכולותיו גם בגיל מבוגר יותר.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים

כאשר מתמודדים עם בעיות של דחייה חברתית יש צורך להקניית מיומנויות חברתיות לילדים אשר יוכלו לעזור להם להתמודד עם המצב הבעייתי בו הם נתונים.טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.לאחר שמונחת האצבע על הגורמים אשר באים מצד הילד ואשר ביכולתו לשנותם,ניתנים כלים על מנת לפתח כישורים חברתיים ויכולות תגובה שונות אשר יביאו במשך הזמן לאינטראקציה שונה בין הילד לסביבתו ,וליכולות קוגניטיביות והתנהגותיות משופרות של הילד עצמו.במהלך הטיפול נעשה שימוש בתרפיה על ידי יצירה אמנותית והבעה.על ידי שימוש בכלים מתחום הציור,המשחק  והכתיבה, הילד מפנים את צורות ההתנהגות החדשות,חי אותם והופך אותם לחלק מובנה מתהליך החשיבה וההתנהגות אותו יישם בעתיד.הקניית מיומנויות חברתיות לילדים עוזרת להם בטווח הקצר להתמודד בצורה טובה ואפקטיבית יותר עם המצב בו הם נתונים מבלי לפתח דפוסי חשיבה והתנהגות שליליים,ובטווח הארוך מסייעת ליצירת קשרים חברתיים ויכולות תקשורת מעולות אשר יסייעו לילד לנצל את מיטב הכישרונות הטמונים בו.

קישורים מומלצים : אסטרולוגית ילדים , מדבקות קיר


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI