דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן יזהר חכמוב בארבעה טיפים להשגת תנאי משכנתא טובים
יזהר חכמוב בארבעה טיפים להשגת תנאי משכנתא טובים
יזהר חכמוב 17/05/11 |  צפיות: 3000

מאת: יזהר חכמוב


המשכנתא  שלכם היא ללא ספק אחת מההלוואות החשובות והמשמעותיות ביותר אותןתצטרכו להחזיר במהלך חייכם. במאמר שלפניכם נעמוד על כמה טיפים חשוביםשיסייעו לכם להשיג משכנתא בתנאים טובים יותר.

1. בצעו מחקר - קודםוכל לפני הכל בצעו מחקר מקיף על כל סוגי המשכנתאות הקיימות  – המידעשתצברו יהיה ה"נשק" שלכם במשא ומתן עם הבנק והוא ישמש לכם כיתרון של ממש.לפני שאתם מגיעים לפגישה – קראו כמה שיותר פריטי מידע רלוונטיים והתייעצועם חבריכם שכבר עברו תהליך דומה. ככל שתהיו יותר מוכנים כך הסיכוי שלכםלהיות מופתעים לרעה מהמסמך עליו תחתמו – יקטנו משמעותית.



2. אל תמהרו לבצע החלטות חפוזות – גם כאשר אתם כבר נמצאים במהלכה של פגישה עם נציג הבנק – אל לכם לשדר לו כיהוא מוצאכם האחרון. מילות המפתח במשא ומתן מסוג זה הם קור רוח ונחישות –אל תוותרו כל כך מהר ועמדו על שלכם. הבהירו למי שיושב מולכם כי יש עודבנקים שיהיו מוכנים להעניק לכם סל שירותים דומה. נסו לגבות עצמכם במספריםקונקרטיים - פועל יוצא של המחקר המוקדם שערכתם.

התמקחו על היקף הריבית והעמלות ו הקפידו על כך שהריבית על ההלוואה עליהתסכמו, תכלול בתוכה את כל העמלות הפוטנציאליות לרבות דמי ניהול, פתיחתו שלתיק טיפול ואשראי וכיו"ב. כמו בכל משא ומתן בחיים, גם כאן – אל לכם להסכיםבאופן מיידי לתנאים שהוצעו לכם – קחו את הזמן וקבלו את ההחלטה הטובה ביותרעבורכם.

3. הראו רצינות – אם וכאשרהחלטתם בינכם לבין עצמכם לקחת את הלוואת המשכנתא בבנק נתון – שדרו תחושה שלרצינות שתגרום לבנק להיות זה שיהיה מעוניין בכם כלקוחות שלו שהרי בסופו שלדבר הבנק רוצה לגייס לצידו את הלקוחות הטובים והנאמנים ביותר. הופעהמרשימה ורצינית תהווה עבורכם יתרון משמעותי בדרך להשגת התנאים הטובים ביותרעבורכם.

4. בחרו בבנק שיתאים בצורה הטובה ביותר למידתכם האישית – בישראל קיימים נכון להיום כ- 10 בנקים המספקים הלוואות משכנתא – כחלקמתהליך הסקירה שתעשו – עברו על התנאים שמציע כל בנק ובנק ובחרו בזה שיציעלכם את ההלוואה האישית הטובה ביותר. זכרו, כי רק לא תמיד מה שמתאים לאחרים,יתאים גם לכם. תנאי המשכנתא הם פועל יוצא של גילכם, מצבכם הכלכלי, המשפחתיומרכיבים רבים אחרים. בדקו היטב ונסו להתאים לעצמכם את "החליפה" הטובהביותר.

יזהר חכמוב הוא מנכ"ל הרצל חכמוב ובניו - השקעות ייזום ובנייה בע"מ

עוד לקריאה - יזהר חכמוב


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יזהר חכמוב

יזהר חכמוב - מנכ"ל הרצל חכמוב ובניו - השקעות ייזום ובנייה בע"מ
יזם נדל"ן - מתמחה בייזום פרויקטים יוקרתיים. לפרטים נוספים:


http://sokolov.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת יזהר חכמוב
 
יזהר חכמוב - מקומות חשובים בעיר בהרצליה
17/08/11 | נדל"ן
העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה, אשר הוקמה על ידי 100 משפחות וגדלה ל-5,000 תושבים – לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לא פחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכרים בעיר החוף הפופולרית.

יזהר חכמוב בארבעה טיפים להשגת תנאי משכנתא טובים
17/05/11 | נדל"ן
המשכנתא שלכם היא ללא ספק אחת מההלוואות החשובות והמשמעותיות ביותר אותן תצטרכו להחזיר במהלך חייכם. במאמר שלפניכם נעמוד על כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להשיג משכנתא בתנאים טובים יותר.

הרצליה - חמה בשוק הנדל"ן (מתוך הבלוג של יזהר חכמוב)
במאמר שלפניכם תמצאו תשעה דברים שכדאי לדעת על העיר הרצליה – אחת הערים היוקרתיות והאיכותיות ביותר במדינת ישראל. הרצליה היא המקום בשבילכם ועכשיו תדעו למה.

מבנים מפורסמים בעיר הרצליה
27/02/11 | נדל"ן
העיר הרצליה הוקמה בשנת 1924 ונקראה מהרגע הראשון על שמו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל. לאורך השנים התפתחה העיר ממושבה קטנה שהכילה לא יותר מ-5000 תושבים לעיר משגשגת, מפותחת ויוקרתית שמונה כיום לא פחות מכ-90,000 תושבים. במאמר שלפניכם נתייחס למבנים החשובים והמוכרים בעיר החוף הפופולרית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI