דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר
ניתוח קוסמטי- מאיזה גיל רצוי?
ניתוח קוסמטי- מאיזה גיל רצוי?
efi66 28/05/11 |  צפיות: 4475

מתי אפשר לעשות ניתוח פלסטי?

ניתוח קוסמטי הינו ניתוח לא הכרחי . מסיבה זו לגמרי לא מומלץ לערוך ניתוח פלסטי לצעירים אשר לא סיימו את כל תהליך הצמיחה ובכל מקרה לא טרם הגיעם לגיל שמונה עשרה.

ניתוח הגדלת חזה:

ממש לא מקובל לעשות לפני גיל 18 ורצוי ביותר אחריו. במקרים מסוימים שבהם נמצא מבנה חזה לא אחיד, או לחילופין אי נעימות קוסמטית קיצונית אחרת במראה החזה, אפשר לעשות את הניתוח בגיל מוקדם הרבה יותר, על מנת לבלום סוגיות חברתיות ואחרות. אבל מדובר רק על מקרים שונים חריגים באישורו של רופא מתאים. מפעם לפעם מדובר כאן לגבי ניתוח הקטנת חזה ולא דווקא על הגדלתו.

ניתוח אף

בתהליך ניתוח אף יתאפשר לכם להיות קצת הרבה יותר גמישים. אפילו שהאף ממשיך לצמוח, ניתן לעשות את התהליך כבר החל גיל חמש עשרה כאשר סגנון האף בולט, מכוער ומפריעמבחינה חברתית. מוכרים מקרים בהם צעירים ונוער מבצעים את ניתוח האף תוך כדי תקופת החופש הגדול.

ניתוח הצמדת אוזניים

גם פה בתהליך ניתוח להצמדת האוזניים, רצוי לערוך את הדבר בגיל צעיר יחסית ולמנוע בעיות חברתיות והתנהגותיות.

ניתוח מתיחת פנים

על פניו ניתוח המיועד למבוגרים בלבד, אך צעירים יכולים לרצות ביצוע ניתוח זה במחשבה שיש להם קמטים וקימטוטים. מחשבה אוביקטיבית והגינות של הרופא רצויים כאן ביותר והכל בהתאם למקרה המדובר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 efi66


 


מאמרים נוספים מאת efi66
 
כל מה שרצית לדעת על קוצר ראייה מאת דר. ניר ארדינסט ופרופ' יאיר מורד
קוצר ראייה הינו הליקוי ראייה השכיח ביותר. קוצר ראייה מתאר מצב של נבדק הרואה טוב רק לטווח ראייה קצר ואינו רואה טוב לרחוק ומכאן המונח "קוצר ראייה".

מגפת קוצר ראייה - דרכים לעצור את עליית המספר במשקפיים ד"ר ניר ארדינסט ופרופ' יאיר מורד
קוצר ראייה נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות בישראל וברחבי העולם. בהפרש של פחות מדור שכיחות קוצר הראייה נסקה מעלה וכיום קוצר ראייה הינה מגפה של ממש בעולם המערבי.

משכנתא או שכירות?
משכנתא היא הלוואה בסכום גבוה המיועדת בדרך כלל לקניית דירה. המשכנתא מלווה את לוקח המשכנתא למשך שנים רבות מאוד, לעיתים 20 או 30שנה, והיא מהווה הוצאה משמעותית מההוצאות הכספיות החודשיות.

הפסקת עישון- האם דבר אפשרי או מאמץ מיותר? ואיך מפסיקים לעשן?
02/01/12 | רפואה
עישון הינו דבר מזיק, מסוכן ובעל השפעה שלילית על הגוף. למרות זאת אנשים רבים מעשנים ללא יכולת להפסיק. הבעיה העיקרית בגמילה מעישון היא שהמעשן אינו מעונין להפסיק בכך למרות שהוא מודע לסכנות הרבות, וגם אם הוא מוכן להפסיק- מירב הסיכויים הם שהוא לא מסוגל לחדול מההרגל המזיק של העישון.

סידורי פרחים הינם מתנה נצחית לכל חגיגה . מיקס של נוי , טבע וריח רענן. על ידי רשת האינטרנט אפשר להזמין פרחים בצורה לא יקרה
סידורי פרחים הם מתנה נצחית לכל מסיבה . שילוב של איכות , טבע ובושם רענן. דרך האינטרנט ניתן להזמין פרחים בצורה לא יקרה ואף מוצלחת. יש מבחר גדול ביותר של פרחים לכל מסיבה. כל חנות המכבדת את עצמה דואגת לכך שיהיה ברשותה אתר מעשי להשכרה ולהזמנת זרי פרחים דרך הרשת

אתרי מאמרים: כלי חשוב לפרסום וקידום כל עסק או אתר
פרסום באתרי מאמרים נותן אפשרות לקדם את האתר שלך, בית העסק, עסק פרטי, רעיון או מוצר. גם היום אחרי עדכוני גוגל האחרונים, עדיין יש ערך ניכר להוספת מאמרים באתרי מאמרים.

פורקס
העידן המודרני טומן בחובו יתרונות וחסרונות כלכליים. ההתפתחות המדהימה של המחשבים, רשת האינטרנט והזמינות הבלתי תאמן של תקשורת עולמית, מאפשרים לנו להרוויח כסף בדרכים חדשות שלא היינו מעלים אותן על דעתנו לפני שנים ספורות.

איך ניתן לעשות כסף דרך גלישה ברשת בלי לצאת מהבית?
חלומו של כל אדם הוא להרוויח הרבה מאוד סכומי כסף בלי לצאת מהבית ובלי לעבוד. ומה עדיף יותר מלהרוויח סכומי כסף בישיבה בבית מול המחשב, לשחק במשחקי מחשב ותוך כדי כך להרוויח סכומי כסף היישר מהגולשים אל הבנק האישי.

ניתוח קוסמטי- מאיזה גיל רצוי?
ניתוח פלסטי ממש לא נכון בכל טווח גיל. אסור לבצע ניתוח קוסמטי בטווח גיל צעיר יתר על המידה וסביר שמרבית המנתחים לא יסכימו לביצוע התהליך אם רוב המנתחים מסרבים- אולם אחד מהם מסכים, כנראככל הנראה שהרוב קובע

להרוויח כסף דרך גלישה ברשת- איך אפשר להרוויח באמצעות אינטרנט?
25/05/11 | השקעות
כמעט כל אחד מעונין להרוויח על ידי המחשב. אך איך דבר זה אפשרי? האם קיימות דרכים עדכניות להרוויח כסף באמצעות אינטרנט?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI