דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות פלאפון חותמת על הסכם שיתוף פעולה עם Toyo Ram נציגת Novatel
פלאפון חותמת על הסכם שיתוף פעולה עם Toyo Ram נציגת Novatel
עינת מירון 09/09/08 |  צפיות: 2740

חברת Toyo Ram, המתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים לסקטורים שונים במשק, מודיעה כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם פלאפון לפיו תספק לפלאפון מודמים מתוצרת Novatel. המודם  הראשון שיוצע ללקוחות פלאפון הוא MC727 OVATION המספק פתרון תקשורת - מודם USB אלחוטי לאינטרנט מהיר, במהירות של עד2.4  מגה-ביט לשנייה, בדור השלישי עם חריץ הרחבה לזיכרון אחסון. מודם MC727 OVATION הוא הקטן והראשון מבין המכשירים בעלי השימוש הכפול הקיימים בשוק כיום, ומפגין את יכולתו הן במהירות קישור האינטרנט הגבוהה שלו והן באפשרות ההרחבה לכרטיס זיכרון של עד 4 ג'יגה. המודם יושק בפלאפון במחיר של 29.9 שקל לחודש, בזיכוי של 19.9 שקל לחודש בחשבונית, למצטרפים לחבילת גלישה חופשית של Netstick. מפרט טכני מלא מצורף בהמשך*.

 

הפתרונות הטכנולוגים של Novatel לעולם הסלולארי מאפשרים ניידות ללא תלות ברשת המחשבים הקבועה. לחברה מבחר רחב של פתרונות בהם: כרטיסי PCMCIA, כרטיסי  ExpressCard, כרטיסים מבוססי חיבור USB וכרטיסים מובנים במחשבים הניידים וביצועי התקנים טובים ומהירים .

 

חברת Novatel, נסחרת בנסדא"ק ((NASD :NVTL והיא ספקית בינ"ל, מובילת שוק, של פתרונות גישה (wireless broadband) לשוק תקשורת המחשבים הניידים, המבוסס על תקשורת סלולארית מהירה בטכנולוגיית 3G. חברת Novatel חולשת על נתח שוק עיקרי בתחומה. כמן כן ביססה את מעמדה באירופה ובחודשים האחרונים היא מקדמת כניסה לשווקים חדשים בהם, אסיה והמזרח התיכון. אסטרטגיית השיווק והמכירה שלה מתייחסת לגידול עקבי בכל שנה נוספת לפעילות באזורים אלה.

 

מודם MC727 OVATION, מבוסס תוכנת zero CD MobiLink הנטענת באופן אוטומטי למחשב כולל מנהל ההתקן, למודם אנטנה פנימית וחיצונית בעלת שני מקטעי התדרים במטרה לאפשר את ביצועי מהירות העברת המידע וקליטת סיגנל רשת טוב יותר.

 

סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Toyo Ram רועי וילקובסקי: "קיימים בשוק פתרונות רבים ומגוונים לביצוע תקשורת סלולארית במכשירים ניידים ולכן אנחנו שמחים מאוד על בחירתה של פלאפון דווקא בקו המוצרים של Novatel, הנחשבת בכל העולם, לרולס רויס של מוצרי התקשורת הסלולאריים".

 

 

אודות Toyo Ram

חברת Toyo Ram, בבעלות פרטית, פעילה משנת 1981 ומתמחה באספקת פתרונות טכנולוגיים ואלקטרוניים מתקדמים לסקטורים שונים במשק. חברת Toyo Ram היא אחת מ-5 המפיצות המובילות בישראל והיא נציגתן ומפיצתן של ענקיות תקשורת בהן Novatel, Neonode, IMC, MITSUBISHI ELECTRIC, NEC,Sony Semiconductor , Hitachi , Becker  , AVANEX, Rose Electronics, Triveni Digital  ורבות אחרות. הנהלת Toyo Ram ממוקמת ברעננה והיא מעסיקה בישראל כ-25 עובדים. אתר החברה www.toyoram.co.il

 

 

 

*מפרט טכני למודם MC727 OVATION Novatel

 

טכנולוגיה/תדרים

·         CDMA 1xEV-DO Rev.A and Rev.0

·         CDMA 1xRTT

·         CDMA 800/1900 Mhz

 

מידות

·         70 מ"מ X 25 מ"מ X 12 מ"מ

·         2.76 אינטש X 0.98 אינטש X 0.47 אינטש

 

משקל

·         32 גרם / 1.13 אונקיה

 

ממשק

·         USB

 

קצב העברת נתונים

·         2.4  מגה ביט לשנייה הורדה

 

זיכרון

·         זיכרון אחסון נייד על גבי MicroSD לא כלול בערכה

·         עד 4 ג'יגה-בייט

 

מערכות הפעלה נתמכות

·         חלונות ® Vista, XP, 2000

·         MAC OS ® X

·         לינוקס

 

הערכה כוללת : 

·         מודם USB מסוג Ovation MC727

·         מדריך התחלה מהירה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI