דף הבית הודעות לעיתונות בריאות רשת בקשר לטיפול | פסיכולוגים ואנשי טיפול מקצועיים אמינים ומוסמכים בתחום הנפש
רשת בקשר לטיפול | פסיכולוגים ואנשי טיפול מקצועיים אמינים ומוסמכים בתחום הנפש
בקשר לטיפול 31/01/12 |  צפיות: 5415

הודעה לעיתונות - התאמת פסיכולוגים

רשת המטפלים "בקשר לטיפול" היא רשת של פסיכולוגים ואנשי טיפול מקצועיים, מוסמכים ואמינים העוסקים בתחומי הנפש. "בקשר לטיפול" פרוסה בכל רחבי הארץ. את הרשת הקימה ומנהלת בפועל הגב' שרונה קרן שהיא יועצת חינוכית ומטפלת זוגית ותיקה, אשר צברה לאורך שנים רבות ניסיון עצום ורב בהבנת צרכים טיפוליים, והתאמה מיטבית של מטפלים למטופלים על פי מרכיבי האישיות, נושאי ההתמחות, נסיון, סגנון העבודה וגישות טיפוליות ומקצועיות.

בתחום הטיפולי הנפשי יש בישראל שפע רב של אנשי מקצוע: פסיכולוגים עם סוגי התמחויות שונים ומגוונים, מטפלים זוגיים, מטפלים משפחתיים ופסיכותרפיסטים עם התמחות על פי גילאים, תחומי ידע שונים, אסכולות שונות ועוד. בתוך כל המגוון הרב והמבורך שצויין לא תמיד קל למצוא איזה מטפל אכן מתאים לאיזה מטופל ואיזה טיפול פסיכולוגי עדיף במקרה כזה או אחר.

שרונה מכירה היטב את כל המטפלים העובדים ברשת, ומשום כך ההתאמה שהיא מבצעת נעשית מתוך הקשבה מלאה לצורכי הפונה, קרי המטופל הפוטנציאלי, והפנייה למטפל/ת או הפסיכולוג/ית המתאימ/ה.

כל אחד ואחד מן הפונות והפונים מוזמן בשמחה לחזור טלפונית לשרונה ולתת משוב על מידת שביעות הרצון, על מנת שתהיה בקרת איכות שוטפת בין המטופלים למטפלים ועל מקצועיותם של המטפלים.

ההמלצה ניתנת על ידי שרונה בחינם לפונים, והם רשאים להשתמש בהמלצה או לא, ללא כל התחייבות מצידם.

הסכם ההתקשרות מתקיים רק בין שרונה למטפלים אנשי המקצוע - שהם בעצם אלו המסבסדים את הפעילות אשר שרונה מבצעת לטובת המטופלים.

שיחות הטלפון נעשות באופן מקצועי ובאווירה נעימה ורגועה, כזו המאפשרת פתיחות מלאה ונגיעה בנושא שבגינו פונים לטיפול.

מאות מטפלים מכל רחבי הארץ מבקשים להצטרף לרשת "בקשר לטיפול" בזכות האווירה המשפחתית המאפיינת את הרשת, היחס האישי והמקצועיות הרבה של כל מי שעובד ברשת.

אלפי מטופלים כבר נהנו ונהנים מן השרות שלנו, והם אלו הממשיכים להפנות אלינו חברים, בני משפחה ומכרים, משום שהמלצה מוצלחת על פסיכולוגים ומטפלים מתאימים מאפשרת לצעוד בביטחון לעבר תהליך הדורש משאבים רגשיים וכלכליים עצומים, ובנושאים כאלו, רובנו לא רוצים לנסות מי באמת מתאים, אלא מעדיפים ללכת על בטוח.

"בקשר לטיפול" - יש עם מי לדבר ויש בהחלט על מי לסמוך!

אודות:

רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים בכל הארץ המחפשים טיפול פסיכולוגי פרטני או אולי טיפול זוגי אך חסרה להם יד מכוונת או המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף עליהם שהוא בדרך כלל איזור מגוריהם. ההתאמה עצמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה קרן המכירה היטב את כל המטפלים. זה חוסך זמן, כסף ועוגמת נפש.

http://www.bekesher-letipul.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בקשר לטיפול

חסרה לכם המלצה טובה על פסיכולוג ? רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין אנשים המחפשים פסיכולוג או פסיכולוגית או טיפול זוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף עליהם.

ההתאמה נעשית חינם בשיחת טלפון ע"י שרונה קרן המכירה היטב את כל המטפלים.

http://www.bekesher-letipul.co.il



 


מאמרים נוספים מאת בקשר לטיפול
 
האם מי שלבד הוא אדם חופשי
18/05/12 | דייטינג
העידן המודרני מרחיק אותנו מחופה וקידושין בגיל צעיר – ומבלי להרגיש אנו מטפסים לגיל 30 פלוס ומוצאים את עצמנו עדיין רווקים, חופשיים ולגמרי לבד. תחושות אלו מלוות לעיתים בתסכול סביב השאלה האם בחרנו בבחירה הנכונה ואם בכלל!

טיפול משפחתי בגלל חוסר הסכמה בין הורים
מה עושים כשההורים לא מסכימים ביניהם? איך מגיבים כשאחד מהם שובר לשני מנהיגות? נביא במאמר זה את עצותיהם של פסיכולוגים המטפלים בסוגיות אלו באמצעות טיפול משפחתי המשתף את ההורים והילדים יחד.

כיצד נישואים שורדים בגידה וכיצד זה קשור לטיפול פסיכולוגי
האם נישואין יכולים לשרוד בגידה? על השאלה הזו מן הראוי שבעלי מקצוע יענו כמו מטפלים זוגיים – חלק מהתשובות המקצועיות נביא במאמר חשוב זה. כאמור אם אין לכם סבלנות לחכות לסוף קריאת המאמר, דעו: זה לא פשוט כפי שזה נראה.

טיפול זוגי הניתן על ידי פסיכולוג או מטפל זוגי
חיים כזוג הם אתגר גדול ואנו מתמודדים איתו יום יום. בחיי הזוגיות קיימים כמעט תמיד גם קשיים ומשברים. כאשר התקשורת בין בני הזוג לקויה ובעייתית וכאשר הקשיים בתפקוד הזוגי משתלטים על חיי הזוגיות מומלץ בהחלט לשקול טיפול זוגי או ייעוץ פרטני או זוגי. זהו טיפול מקצועי, הניתן על ידי מטפל או פסיכולוג, שתכליתו לסייע לבני הזוג לשפר את הזוגיות ולהביאה למקום של תמיכה וכבוד הדדי, שיפור היחסים והמשך חיים ביחד.

טיפול בתנועה - שיטת ריפוי של פסיכולוג
טיפול בתנועה הינה דרך פסיכולוגית לטפל במגוון בעיות פסיכולוגיות של ילדים ומבוגרים. טיפול בתנועה הינו ביטוי חיצוני המהווה התנהלות פנימית אל ושל הנפש שלנו. בשיטה זו ניתן לאבחן בעיות פסיכולוגיות רבות ללא כישורי תנועה או ריקוד – אלא פשוט להיפתח ולהקשיב לשיטה שמאבחנת ופותרת בעיות פסיכולוגיות רבות ושונות.

טחפול זוגי לצורך שיקום חיי הזוגיות והמין
הם מתחבקים ומפגינים אהבתם הרבה על כל גבעה ותחת כל עץ רענן אך מתחת לפני השטח קיימת בעיה משמעותית עבור בני הזוג: הם אינם מקיימים יחסי מין. התופעה נפוצה לא רק בקרב זוגות נשואים אלא גם אצל זוגות לא נשואים ביניהם כאלה הסוחבים כמה שנים טובות של חברות. האם טיפול זוגי יביא לשיקום מיני ? האם פסיכולוג יכול לסייע ?

במה תרצה לעסוק כאשר תהיה גדול
פסיכולוגים קליניים תעסוקתיים נתקלים לא פעם ולא פעמיים בלבטים של צעירים שהשתחררו מהצבא, טיילו את טיול התרמילאים בעולם, נרשמו ללימודים מאידך, אך לא מצאו באמת את התשובה מה באמת הם רוצים להיות כשיהיו גדולים.

רשת בקשר לטיפול | פסיכולוגים ואנשי טיפול מקצועיים אמינים ומוסמכים בתחום הנפש
31/01/12 | בריאות
רשת "בקשר לטיפול" מחברת בין מטופלים המחפשים טיפול פסיכולוגי אך חסרה להם המלצה טובה על דמות טיפולית מתאימה, אמינה ומוסמכת, הנמצאת באזור המועדף.
ההתאמה נעשית חינם בשיחה טלפונית ע"י שרונה המכירה היטב את כל המטפלים ברשת.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI