דף הבית הודעות לעיתונות צרכנות וקניות SAMSUNG שוברת שיאים חדשים
SAMSUNG שוברת שיאים חדשים
עינת מירון 27/10/08 |  צפיות: 2726

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל מדווחת על השקה בינ"ל של סדרת מסכי SRS (Super Resolution Series), מסך בגודל 22" ברזולוציה של 1920x1200. בנוסף, למסכים יחס ניגודיות של 1:50,000, זמן תגובה של 5ms ובשילוב HD מלא. רזולוציית המסך מאפשרת הבאת איכות תמונה בה משתמשים גרפיקאים למשתמש הביתי.

 

קטגורית המסכים ביחס הניגודיות של 1:50,000 מצטרפת להישג שאליו הגיעה סמסונג לפני מס' חודשים, אז השיקה קטגוריה ביחס ניגודיות דינאמי של 1:20,000. בסדרה החדשה ניתן להגיע לחסכון של עד 40% בצריכת החשמל לעומת מסך רגיל, ירידה משמעותית זו מגיעה באמצעות הורדת צריכת המסך בזמן המתנה ל-0.3W

 

הקטנת הפיקסלים במסכים החדשים מציגה דמות גדולה יותר עם עליה של 24% במסך . למסכים פתרון מובנה  לעיוות הנוצר במעבר בין גודל 4:3 ל-5:4, ובנוסף, ניתן לעבוד במצב חלוקת מסך לעד 9 חלקים שונים ולשנות את גודל החלוקה בעזרת משיכה קלה עם העכבר.

 

חברת סמסונג שילבה במסכים את הפיתוחים המתקדמים ביותר להגעה לביצועים הגבוהים ביותר בהם טכנולוגית MagicSpeed המאפשרת קבלת תמונה ברורה וחדה מבלי להשאיר טשטוש בתנועות מהירות של סרטים, משחקים ועוד.

 

בפאנל המסך ניתן לבחור בין 4 אפשרויות להתאמת המסך באופן ידני MagicBright לאופטימיזציה של בהירות וניגודיות המסך, MagicColor להצגת תמונות זהות לחיים,Color Effect להתאמת צבעי המסך ו-Image Size לשינוי גודל המסך. באפשרות ה-Color Effect ניתן להתאים את צבעי הסקאלה לגווניי אפור, ירוק, חום כהה וצבע המים. בנוסף, למסך אשף שעוזר בבחירת ההגדרות לקבלת הביצועים הטובים ביותר.

 

עיצוב המסך נעשה בעזרת טכנולוגית ToC (Touch of Color) של סמסונג, שמעניקה גימור דמוי זכוכית למסך, את המסכים ניתן לקבל בצבעים אדום-שחור, ירוק-שחור וכחול-שחור. למסכים זוויות צפייה של 170/160 וסידור כבלים מוסתר בחלקו האחורי של המסך

 

ברמת הניגודיות החדשה ניתן למצוא את מסך T220P המגיע ברזולוציית 1920x1200, זמן תגובה של 5ms ובהירות של 300cd/m2, מחיר מומלץ לצרכן: 1390 ש"ח, כולל מע"מ עם אחריות ושירות לשלוש שנים ע"י קבוצת חיון.

 

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "ההנאה הגדולה בעבודה עם חברה כמו סמסונג היא בעובדה שאין אף פעם רגע דל. כל הזמן מאתגרים אותנו עם חדשנות יוצאת דופן שמובילה את השוק ויוצרת התייחסות והסתכלות שונה. אני כבר ממתין בציפייה לשמוע על החידוש הבא של סמוסנג בתחום".

 

קבוצת חיון

קבוצת חיון (1970), הכוללת 4 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה, חיון טלקום וכור תקשורת ישראטל 1970), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים. כור תקשורת פועלת בתחום הפצה לרשתות שיווק וחיון מחשבים משווקת מוצרי מחשוב במגזר המוסדי. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים, דיסקים קשיחים וכוננים אופטיים), מיקרוסופט, D-LINK, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI