דף הבית בניין ואחזקה גינון עיצוב גינות פרטיות
עיצוב גינות פרטיות
ליאת חיים 30/03/12 |  צפיות: 4334

מתישהו בגיל 40-50, ולעתים גם קצת קודם לכן, אזרחים רבים מגיעים למקום בחיים בו מתחשק להם פשוט להירגע על כסא נוח ולקטוף את פירות ההצלחה - עבור חלק המשמעות היא סיפוק מהתפתחות מקצועית, עבור אנשים אחרים הדבר שמסב להם אושר זה תא משפחתי קטן וקרוב, ואצל חלק הכוונה היא להנאה מבית הפרטי שלהם, בעדיפות לוילה עם חצר ירוקה.

באמת, לא קל למצוא סביבה מרגיעה יותר מגינה גדולה ונאה; מקום לישיבה עם הקפה של הבוקר, להזמין אורחים, לתת לנכדים לשחק, או לגדל צמחי נוי. אולם לא תמיד יש לנו זמן לטפל בגינה בעצמנו, ולכן רוב האנשים לוקחים חברת גינון למטרת ביצוע העבודה.

איך בוחרים חברת גינון?? לפניכם כמה עצות על עיצוב גינות :

- האם אינכם יודעים מי לקחת שזקוקים להקמת גינות? אין טוב יותר מהמלצה טובה. שאלו שכנים אם הם מכירים גנן טוב. מי שמרוצה מהגנן שלו יוכל להמליץ לכם על איש מקצוע אמין בשמחה.

- העדיפו בעל מקצוע שיכול להגיע בזמן קבוע, באופן זה תוכלו לדעת שהגינה שלכם זוכה לטיפול מתמיד ומתמשך.

- מומלץ לבחור באנשי מקצוע שעוסקים בכל היבטי טיפוח הגינה ולא בחלקם: זריעה, שתילה, טיפול בעשבים, טיפול בטפילים, עיצוב נוף, תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.

- ואמנם תמיד פשוט יותר לשכור גנן עבור תכנון גינה, לא תצליחו למצוא תחליף לסיפוק וההנאה שמסב לנו טיפול בגינה בעצמנו. עשו כמיטב יכולתכם להקדיש לחצר שלכם כמה שעות מדי שבוע - כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף, וגם להנות הרבה על הדרך.

מתעניינים בתחומי חברת גינון? זכרו לבדוק מחירים, בקשו חוות דעת על הגנן, נהלו משא ומתן עיקש ואת כל מה שסוכם הכניסו להזמנת העבודה. אם נתקעתם פנו אלינו באתר שלנו קריאה מהנה וגינון נעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ליאת חיים

עוד על דודי שמש וגם על דודי שמש מחירים באתר המציע לכם השוואת מחירים ללא כל התחייבות www.dvadimcenter.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ליאת חיים
 
עיצוב גינות פרטיות
30/03/12 | גינון
העדיפו בעל מקצוע שיכול להגיע בזמן קבוע, באופן זה תוכלו לדעת שהגינה

לעשות הסרת שיער בלייזר
ניתוח לייזר- אם במקרה אתם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראייה חשוב שיהיו בידיכם עדשות מפני ש בסיומו של טיפול הלייזר אסור להשתמש במשקפיים למשך תקופה של מספר שבועות.

מחפשים ייעוץ עסקי?
25/12/11 | ניהול
בקשו לדעת אודות תהליכי העבודה, מספר הפגישות על האסטרטגיה וגם על העלויות, כמה זה יעלה לכם? האם אפשר לשלם על תוצאות? ואל תשכחו- לכמה זמן אתם מחויבים.

גדרות לגינה
25/12/11 | שיפוצים
כמה מתאים לכם לשלם? כעקרון, גדרות ושערים העשויים מפלסטיק פחות יקרים ממקביליהם עשויי העץ והמתכת, פלדה וברזל יקרים יותר מהאלומיניום הנפוץ, ועץ גושני עולה יותר מסוגי עצים מעובדים. עוד גורמים שמשפיעים על המחיר הם גובה הגדר או השער, האורך הכולל שלהם, הזמנות מיוחדות מאומן, מאפיינים קישוטיים ומנגנונים חשמליים ומכניים שיותקנו בהם.

לימודי צילום
ובאמת, תמיד נראה שכל מי שמכירים לומד משהו כזה או אחר – אזרחי ישראל חותרים לשיפור עצמי במגוון תחומים: קורסים בתחום ההשקעות, קורסים במחשבים וטכנולוגיה, מדעים ואמנויות, לימוד שפות לצרכים עסקיים ואקדמיים, השכלה תיכונית או יותר ורבים נוספים.

קייטרינג לבר מצווה
לגבי הקינוח: כולנו אוהבים קינוחים. כאן עדיף לקחת קינוחים רגילים שכולם אוהבים, שוקולדים ופירות.

דרך טובה למציאת קבלן שיפוצים
22/12/11 | שיפוצים
אך גם כאשר עושים כל מאמץ למנוע את הסיבות להיווצרות בעיות עדיין נתקלים במכשולים בדרך, אבל בסוף היום החיובי מתעלה על השלילי. לכן, אם תתכוננו בצורה מסודרת ותקפידו לעגן את התנאים עם חוזה שיפוצים, בתום תקופה קצרה תזכו לקצור את הפירות המתוקים של חיים בבית כמו-חדש.

טיפולי שאיבת שומן ועוד
מומלץ מאד להמנע מהרמת משקל כבד אחרי שעוברים ניתוח חזה, משום שכל לחץ יכול לגרום לכאבים עזים וכן להרחבת הצלקות.

עיצוב גינות
20/12/11 | גינון
ובאמת, קשה למצוא דבר מרגיע יותר משטח פרטי עם גינה מוריקה; פינה לשבת בה ולפתוח את היום עם כוס קפה איכותי, לארח את החברים, מקום לשחק בו עם הילדים והנכדים, או לגדל תוצרת ביתית. אבל לרוב אין לנו את הזמן והפנאי לטפל בגינה בעצמנו, ולכן אנשים רבים לוקחים גננים לביצוע העבודה.

עיצוב חדש לבית
אדריכלי נוף תפקידם להתאים את סביבת הבניין הקיימת לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוח - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחייה נכונים, ועד להתאמה של פתרונות הצללה, יצירת פיצ'רים במים, אדמה וצמחים, ושילוב של אסתטיקה עם פרקטיות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI