דף הבית רפואה ובריאות הפרעות קשב וריכוז הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – לא מאוחר מדי
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – לא מאוחר מדי
הארי בראון 10/04/12 |  צפיות: 14066

בעבר הייתה הרבה פחות מודעות לנושא של הפרעות קשב וריכוז ממה שיש היום. כך יצא שבשנים הללו ילדים רבים הראו סימפטומים שונים שכיום משויכים לנושא של הפרעות קשב וריכוז, אך אותם הסימפטומים שויכו לשובבות , עצלנות ולעיתים אפילו מופרעות. חלק מהילדים שגדלו למדו להסתגל לנושא של הסימפטומים להתאים את אורך החיים שלהם למגבלות שלהם וחלק גדול מהם המשיכו לסבול מהסימפטומים גם כשהתבגרו ואלו הפריעו להם להשתלב ולבנות לעצמם חיים נורמטיביים. המזל הוא, שכיום יש מודעות לנושא של הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים רבים החלו לקבל טיפול לנושא רק בגילאים בוגרים וטיפול זה שידרג את החיים שלהם באופן משמעותי ואפשרו להם לתפקד בצורה טובה.

הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – סופה של תקופה

ההשלכות של הפרעות קשב וריכוז אשר לא מטופלות בצורה נכונה, יכולות לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, בין היתר הן יכולות לבוא לידי ביטוי אצל מבוגרים כהפרעות בתחומי חיים רבים כמו: קשיים והישגים אקדמיים נמוכים, בעיות בנושא של פיתוח קשרים חברתיים, בעיות בפיתוח קשרים עם בני זוג או בכלל באינטגרציות עם המין השני, קושי עם קבלת סמכויות, שינויים דחופים בנושא של מקומות העבודה וקושי בהתמודדות עם מצבי לחץ. במקרים יותר קיצונים,הפרעות קשב וריכוז - מבוגרים  יהיו בדרך כלל גם רגישים וחשופים יותר להפרעות פסיכיאטריות שונות ובין היתר: חרדה, דיכאון והפרעות אחרות. אנשים אחרים שלא אובחנו בנושא של הפרעות קשב וריכוז יחפשו אמצעי בריחה מהסימפטומים ומקשיי ההשתלבות שלהם דרך אלכוהול וסמים.

הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – חשוב לטפל

אף פעם לא מאוחר מדי לטפל בנושא של הפרעות קשב וריכוז וגם בגילאים מבוגרים ניתן לספק מענה לעניין ולמגר את הנושא של הפרעות קשב וריכוז. נכון שאנשים רבים כבר הסתגלו לבעיות שיש להם ומצאו את עצמם לומדים לחיות עם העניין, אבל עדיין ישנם קשיים שהם יכולים למנוע מעצמם על ידי טיפול בנושא של הפרעות קשב וריכוז. ובמידה ואפשר לטפל ולמנוע קשיים נוספים, אז למה לא לעשות את זה וכמובן, כמו בכל דבר אחר, עדיף מאוחר מאשר אף פעם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הארי בראון


 


מאמרים נוספים מאת הארי בראון
 
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – לא מאוחר מדי
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים, ניתנים לטיפול גם בגילאים אלו ובמידה וניתן לטפל ולהקל על החיים, אז למה לא..

דיכאון - טיפול בדיכאון
לצד הטיפול התרופתי, ישנן מגוון רחב של דרכים באמצעותם ניתן לטפל בנושא של דיכאון

יעוץ זוגי – מי במרכז?
לעיתים זוגות צריכים לקבל יעוץ זוגי, בכדי לקבל כלים כיצד לשים את הזוגיות שלהם במרכז..

שיניים תותבות – כיצד ניתן לשמור עליהן?
26/03/12 | רפואה
כמו שיניים רגילות, גם על שיניים תותבות צריך לשמור ולטפל במידת הצורך

לימודי שוק ההון – עשה זאת בעצמך.
12/02/10 | שוק ההון
לימודי שוק ההון הם מצרך מבוקש מאוד – כך לומד כל מי שגולש ברשת. מדוע שלא תכין לך בעצמך לימודים שכאלה מחומרים שניתן למצוא בכל בית?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI