דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן שירות לדיירים –סיבה נוספת להצטרף למשפחת פריזט חסון
שירות לדיירים –סיבה נוספת להצטרף למשפחת פריזט חסון
פריזט חסון 10/04/12 |  צפיות: 3073

רכישת דירה הינה תהליך מורכב שיש לבצעו בכובד ראש. זהו ללא ספק צעד הדורש את מלוא האחריות, מתוך ההבנה כי זו בדרך כלל העסקה הגדולה ביותר שעושה אדם בחייו.

גם ההחלטה על מפרט הדירה ועל המראה הפנימי שלה מצריכה הבנה ומחשבה נוספת. חברת פריזט חסון באה והופכת את השלב הזה לפשוט יותר, בעזרת בונוס נפלא: מחלקות שינויי דיירים ושירות דיירים.

יצירת אווירה ביתית היא משימה מורכבת כפי שציינו, לאחר תהליך הרכישה לבית עומדת בפני הקונים משימה נוספת: ההחלטה על תכנון החללים הפנימיים בדירה, סוג הריצוף, הכלים הסניטריים, המטבח, הדלתות וכדומה. כל אחד מהפריטים הללו הוא עולם ומלואו בפני עצמו והמשימה הזו הופכת למורכבת יותר ויותר, ככל שנכנסים לעומק העניין.

לעיתים, גיבוש מפרט הדירה על פי טעמם האישי של הדיירים החדשים ובהתאם לתקציב העומד לרשותם, יהיה קשה ומורכב יותר מההחלטה על רכישת הדירה עצמה.

לכל רוכש, ובוודאי עבור מי שעבורו זהו הנכס הראשון בחייו, יהיה קשה להחליט לבדו ובצורה מושכלת על כלל הפריטים שיאכלסו את הדירה. מחלקת שינויי הדיירים באה במטרה להקל על הרוכשים ולהפוך את התהליך לחוויה מהנה.

להחליט ברוגע, בהיגיון ובנחת ברגע בו הדייר חותם על החוזה מול חברת פריזט חסון, עומד לרשותו ערוץ פתוח, שיהפוך את הליך תכנון הדירה לפשוט הרבה יותר: מח' שינוי דיירים. מטרת השירות המופלא הזה היא אחת – להפוך את רצונו של הדייר לעובדה מוגמרת.

אנשי המחלקה יעמדו לרשות הדייר בכל רגע נתון. הם יפרסו בפניו את מפרט הדירה המתוכנן, יסבירו לו היכן וכיצד ניתן לערוך שינויים במפרט זה, יפנו אותו אל הספקים העובדים יחד עם חברת פריזט חסון לצורך בחירת חומרי הגלם המועדפים עליו ולמעשה יתפקדו כגורם המתווך בין הדייר לאנשי המקצוע שנמצאים בשטח.

מחלקת שירות הדיירים מסייעת לדייר הטרי לאחר שהוא נכנס לדירה. כאמור, בבניית הדירה מעורבים אינספור בעלי מקצוע, שהמרדף אחר כל אחד מהם, במקרה של תקלה, הוא מתיש. כאשר מדובר בכולם גם יחד, המרדף הזה הופך להיות בלתי אפשרי.

שירות דיירים מהסוג שמציעה חברת פריזט חסון יחסוך לכל דייר אינספור 'טרטורים' וכאבי ראש מיותרים. הכל נעשה על ידי אנשי מקצוע מטעם החברה ומועבר אל הדייר בפשטות ובנחת.

לפני שתגיע לפגישה עם אנשי שירות הדיירים... עוד לפני שתפגוש את אנשי המחלקה, חשוב מאוד שתיקח לידיך את תכנית הדירה והמפרט הטכני ותעיין בהם בקפידה, אפילו במשך כמה ימים. כך אתה תגיע מוכן לפגישה ואנחנו, אנשי מחלקת שירות דיירים של חברת פריזט חסון, נוכל לשלב בצורה מושלמת בין רצונותיך, התקציב העומד לרשותך והמציאות בשטח.

בסופו של תהליך, תצטרף רשמית למשפחת פריזט חסון, אשר דואגת לכל הפרטים החשובים לך - הקטנים והגדולים גם יחד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פריזט חסון


 


מאמרים נוספים מאת פריזט חסון
 
שירות לדיירים –סיבה נוספת להצטרף למשפחת פריזט חסון
10/04/12 | נדל"ן
רכישת דירה הינה תהליך מורכב שיש לבצעו בכובד ראש. גם ההחלטה על מפרט הדירה ועל המראה הפנימי שלה מצריכה הבנה ומחשבה נוספת. חברת פריזט חסון באה והופכת את השלב הזה לפשוט יותר, בעזרת בונוס נפלא: מחלקות שינויי דיירים ושירות דיירים.

47% מהתושבים: הוד השרון - בגלל החינוך
10/04/12 | נדל"ן
כך עולה מתוצאות סקר מקיף שערכה במשך חצי שנה חברת הנדל"ן פריזט חסון, אשר עיקר פעילותה מתרכזת בעיר

הנדל"ן החדש - הדייר הוא המטרה, המבנה הוא האמצעי
11/03/12 | נדל"ן
מחפשים את הפרויקט החדש שיתאים בדיוק לצרכים שלכם? יש לנו בשורות נפלאות עבורכם: היום הרבה יותר קל למצוא פרויקטים חדשים בעולם הנדל"ן שמציעים את כל הבונוסים עליהם חלמתם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל ליהנות

דירות בוטיק – מגמה בנדל"ן הישראלי
17/02/12 | אדריכלות
בשנים האחרונות אומץ בארץ המונח 'בוטיק', לתחום הנדל"ן. הטרנד הפך למגמה ותחום עיצוב הבניינים המשותפים עבר שינוי מהותי מדירות סטנדרט, לדירות ייחודיות בעלות מאפיינים יוצאי דופן בתחום הבניה.

פריזט חסון מחדשת את פניה של הוד השרון
12/01/12 | בית חכם
על פי נתוני הלמ"ס, בכל רחבי הוד השרון נמכרו 272 יחידות דיור מתחילת השנה, לעומת 128 יחידות דיור בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בנתון הגבוה ביותר בהוד השרון מזה שלוש שנים, לפחות בתחום מכירת דירות חדשות. בשנת 2011, חברת הבניה פריזט חסון לבדה אכלסה בהוד השרון 150 יחידות דיור

לופטים ייחודיים בפרויקט נגה של חברת הבנייה פריזט-חסון
15/12/11 | נדל"ן
משמעות המילה 'לופט' היא אוויר, ואכן - דירות לופט מאופיינות בחלל פתוח ורחב. הלופטים בפרויקט נגה מחולקים כך שבקומת הכניסה נמצאים חדרי השינה וכן אזורי האירוח, עשויים חלל כפול המקרין תחושת מרחב והתמזגות עם הנוף, באמצעות קיר המסך השקוף

פרויקט נגה – בניין בוטיק איכותי הממוקם במערב הוד השרון במרחק הליכה קצר מכל השירותים שמשפחה צריכה
15/11/11 | אדריכלות
נגה ממוקם על שדרת רמתיים המתחדשת - העורק הראשי של הוד השרון, ומציע נגישות נוחה למוסדות הספורט והלימוד, מרכזי קניות, תרבות ובילוי, וכן יציאה קלה ומהירה לכביש 5 ו-6 ולתחנת הרכבת ירקון. הקרבה הזו מאפשרת לילדים ובני הנוער הגעה באופן עצמאי ולהורים חיסכון בזמן

נגה – עומד בתנאי התקן ויכול לקבל תו ירוק מטעם מכון התקנים
04/08/11 | בית חכם
בהתאם למגמה הירוקה השוטפת את העולם, הוציא מכון התקנים הישראלי כבר ב-2005 תו תקן ירוק שמטרתו להציב סטנדרטים סביבתיים בענף הבנייה והנדל"ן. עמידה בתו התקן הזה מעידה הן על איכות המבנה והן על ההקפדה של החברה המקימה את הפרויקט להימנע מזיהום ופגיעה בטבע במהלך הבנייה.

תמ"א 38 - תיקון בחוק 14 ביוני
23/06/11 | שיפוצים
בפרויקטים מסוג זה רב הנסתר על הגלוי. עלות חיזוק המבנה לא ידועה עד לשלב תכנון מפורט, הזכויות שיאושרו ע"י הרשות המקומית- לא ידועות בוודאות עד לשלב הגשת בקשה להיתר ודיון בוועדה. מכיוון שאנו עוסקים במבנים ישנים שנבנו בסטנדרט שונה, ה'בלתי צפוי' גם הוא אלמנט משמעותי בפרויקט

התקן הירוק למגורים - עדכון
29/05/11 | בית חכם
בנובמבר 2005 אישר מכון התקנים הישראלי את 'תו תקן ירוק' שמספרו 5281. משמעות התקן היא: בנינים שפגיעתם בסביבה פחותה ("בנינים ירוקים"). תקן זה בוחן בניינים ומערכותיהם בהיבט של הבנייה הירוקה, וקובע תנאי סף בהם יש לעמוד בעת תכנון המבנה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI