דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
נונה אור 16/04/12 |  צפיות: 4159

גם אתם שמעתם על המונח החדש -  עיסוי דגים וראיתם כל מיני אנשים שיושבים עם הרגליים בתוך אקווריום בקניון? אני מוכרחה להודות שזהו עיסוי שרק השם שלו נשמע מרתיע ומפחיד, ורק המחשבה על כך שהרגליים שלי, או חלק קטן קטנטן אר מתוך הגוף שלי, יכנסו לתוך אקווריום מלא דגים עושה לי בחילה עזה ונכון שקיים גם קצת פחד קטן. אך בגלל שאני לא אוהבת לחשוב על כך שיש משהוא שכולם מדברים עליו אך אני טרם ניסיתי אותו, תפסתי חברה מאוד טובה ואמיצה ויחד יצאנו ליום כיף בספא דגים בכדי לבדוק מה בכלל קורה שם, על מה כולם מדברים ומהו הטיפול האלטרנטיבי הזה שלאט לאט, אבל בטוח, מתחיל לכבוש את הארץ הקטנה שלנו.
אז קודם כל, אודה ולא אבוש, כל הדרך עד לספא פשוט רעדתי מפחד, אין לי מושג למה, ומה כל כך הפחיד אותי ביצורים הקטנים האלו,( כנראה הפחד מהלא נודע ) אבל רק המחשבה על כך פשוט צמררה אותי. הגענו לספא וביקשו ממני להכניס רגליים לתוך מין בריכה מיוחדת כזו, דומה לאקווריום גדול, וכל כולה הייתה מלאה דגים ירוקים – אפורים, קטנים קטנים, שרק שוחים לכל הצדדים ומאוד מאוד מלחיצים. אבל בסופו של דבר, נשמתי עמוק והכנסתי את הרגליים אל תוך הבריכה הזו. טוב, בהתחלה העקצוצים היו מוזרים אבל תוך דקה כבר התרגלתי, ותתפלאו – זה היה עיסוי נעים מאוד, כאילו הרגליים שלי חיכו כל חייהם לדגים המוזרים האלו שיבואו וינגסו בהם...
מסתבר כי הדגים הקטנים והלא רגועים האלה, שאם נרצה לקרוא להם בשמם אז הוא עגלסת הנחלים (ותודו שרק למשמע השם כבר מתחילות לעלות בכם חששות...) ניזונים מהעור המת שיש על גופם של המטופלים, ועל ידי נגיסות קטנות שבכלל לא מכאיבות ואפילו מדגדגות, הם מנקים את העור ומאפשרים לרקמה חדשה ובריאה לגדול. עיסוי דגים פשוט מסייע לעור לצמוח מחדש ומסייע בניקוי העור במיוחד באיזור כפות הרגליים.
אז הנה, בנוסף לכל העיסויים הנמצאים בארצנו הקטנה והמיוחדת  – עיסוי רקמות, טנטרי, שיאצו, תאילנדי, רפואי, סיני, שבדי, אבנים חמות ועוד שלל סוגי עיסויים למינהם, מצטרף לו עיסוי הדגים והופך אט אט לעיסוי מבוקש מאוד, מי שעושה זאת פעם אחת חוזר בדרך כלל לפעמים נוספות. ההרגשה בסופו של דבר טובה גם במהלך העיסוי עצמו וגם לאחר מכן, ולכם נותר עור נקי ובריא כמו שתמיד רציתם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נונה אור

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק - אתרי אינטרנט , תכנים וקידום.

בניית אתרים 077-4602099

www.Bloo.co.il



 


מאמרים נוספים מאת נונה אור
 
בניית אתרים - הדרך הבטוחה אל השגשוג
ישנם שני סוגים של אתרים ברשת האינטרנט. אתר סטאטי ואתר דינאמי. מומלץ לבנות אתר דינאמי, היות והוא שווה לכל נפש , בעל מערכת הפעלה נוחה ופשוטה המאפשרת גם למי שלא מצוי בנבכי האינטרנט לעשות בה שימוש קל תוך כדי הוספת תכנים, עדכונים ושינויים שונים.

בחירה נבונה של חברה לקידום אתרים
לאחר שהבנת שרשת האינטרנט היא הזירה המסחרית המודרנית ולאחר שהבנת שאם אתה לא שם,אתה לא באמת קיים, החלטת להקים אתר אינטרנט שישרת אותך ואת צרכיך העסקיים. כעת, כל שנותר לך הוא לבחור חברת קידום אתרים שתעזור לך להוציא את המטרה לפועל.

עולם הטכנולוגיה פתוח למשתמשים ללא הפסקה
יש לך רעיון להציע, יש לכם מוצר או גימיק מנצח אתה חושב שיש לך משהו טוב ואתה חושב שאתה הטוב ביותר. אתה רוצה שכולם יראו אחר מה שיש למוצר שלך למכור ומהר ובהחלט אתם כבר יודעים כי בניית אתרים באינטרנט ברשת היא אחת המשימות הראשונים שעליך

מי יבנה לכם את האתר לעסק
שאלו את עצמכם – האם הייתם נותנים לחובבן להיות אחראי ל'ילד' שלכם? חשבתי כך. בניית אתרים מחייבת הבנה עמוקה בעולם האינטרנטי, ותק מושתת ואהבת המקצוע.

לא תאמינו אבל זה טרנד חדש עיסוי דגים
גם אתם שמעתם על המונח החדש - עיסוי דגים וראיתם כל מיני אנשים שיושבים עם הרגליים בתוך אקווריום בקניון? אני מוכרחה להודות שזהו עיסוי שרק השם שלו נשמע מרתיע ומפחיד, ורק המחשבה על כך שהרגליים שלי, או חלק קטן קטנטן אר מתוך הגוף שלי, יכנסו לתוך אקווריום מלא דגים

סוגי הלוואות לעסק
הקמתם עסק חדש? יש לכם עסק הנמצא בקשיי מימון ואתם שואלים את עצמכם מאיפה אני יכול לגייס כסף? חשוב שתדעו כי עומדות בפניכם מספר אפשרויות ויש לכם כמה מקורות אשר מהם תוכלו לקחת הלוואות לעסק שלכם.

סגירת חברה ופירוקה לפי חוקי המדינה
בשוק חופשי תחרותי, כמו זה הקיים בישראל - סגירת חברה איננה מחזה נדיר, למרבה הצער. הסיבות לפעולה של סגירת חברה הינן רבות ומגוונות, וההליכים אינם עניין של מה בכך. למעשה – רב הפעילות מונחת על כתפיו של עורך הדין שנבחר לצורך פעולה זו, כך שהעומס הרב כמעט ולא מורגש בקרב בעלי מניות החברה.

החלום שפתח לי דלת
14/04/12 | מעבר דירה
דלת מעוטרת בזכוכיות צבעוניות עם שלל צבעים מרהיבים, עשויה עץ מלא וכבד ומשולבת עיטורי מתכת שונים ומשונים. הכנסתי את המפתח לחריץ הדלת, סובבתיו וניסיתי לפתחה אך זו הייתה דלת כה כבדה וכנראה גם מאובזרת בהתקן כלשהו שלא הבנתי לפשרו.

תהליך בנית אתרים יסודי ומקצועי חייב להכיל בתוכו את המרכיבים הבאים
אינספור נוגעים לעניין, גם בעלי מקצוע מומחים ובעלי אינספור ניסיון בתחום של בנית אתרים וגם אינספור לקוחות פרטיים אשר כבר חוו כמה וכמה ניסיונות ותהליכים של בניית אתרים מנסים לשים את האצבע ולהגדיר מהו תהליך בנית אתרים

עיסוי פרינאום
עיסוי פרינאום הוא העיסוי המומלץ ביותר לבצע כהכנה ללידה בכדי למנוע קרע או חתך העלול להתרחש בזמן הלידה. הזמן הטוב ביותר להתחיל לבצע עיסוי פרינאום הוא כשישה שבועות לפני המועד המשוער ללידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI