דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים צריכים קבלני בניין?
צריכים קבלני בניין?
עוז הוגמן 03/05/12 |  צפיות: 2242

עבודות שיפוצים הן אחד הדברים המהנים והמספקים ביותר בחייהם של כל איש ואישה. אולם מצד שני, זהו גם אחד מהדברים המייאשים ביותר בעולם.

שיפוצים זו ההזדמנות שלכם לשדרג את מראה הבית, את רמת החיים הכללית ופעמים רבות אף ערכו של הנכס, אך עד השלמת העבודה אפשר בקלות להשתגע.

בין הקשיים שעולים בעת ביצוע עבודות שיפוצים ראוי לכלול התמודדות קשה עם קבלני שיפוצים שעובדים תחת לוחות זמנים בעייתיים, הפקעות מחירים, בעלי מקצוע חסרי נסיון ונוסף על זאת, אי-הנוחות שבמגורים במבנה בשלבי הקמה.

כדי להימנע מסיבוכים עלויות מוגזמות וקבלנים חובבנים מומלץ לשמור על מספר כללים שאותם נפרט עכשיו.

שיפוץ דירה או בית מתחיל בתכנונים ותקצובים. תחילה, חשוב מאוד להגדיר אזור הבית אותו אתם רוצים לשפץ, שכן שיפוץ טוטאלי של בית או דירה דורש עבודה שונה משיפוץ של חדר-שניים. אחרי ההחלטה תגיע העת להגדיר מסגרת תקציב בה אתם מסוגלים לעמוד, והוסיפו לה כעשרים אחוז, לכל מקרה שלא יהיה.

כעת צאו לסיבוב בחנויות, חפשו בקטלוגים ובאתרי אינטרנט. שלב ההתרשמות יסייע לכם להתוודע לחומרים הקיימים בחוץ, להתוודע למחירים, ויותר מכל יעלה לכם רעיונות הנוגעים למראה שאתם רוצים להשיג.

המשימה הבא היא למצוא את בעל המקצוע האמין והמנוסה ביותר. כמו בכל מצב אחר, הדרך הטובה ביותר למציאת קבלן שיפוצים היא בהמלצת אדם קרוב כמו חבר או בן משפחה. בשלב זה צרו קשר עם קבלן שיפוצים, קבעו עמו פגישה להתייעצות, בקשו הצעת מחיר ולו''ז להשלמת העבודה. במידה ותנאי העסקה מקובלים עליכם. חשוב לחתום את העסקה בחוזה, שתפקידו לכסות אתכם במידה ויעלו בעיות, כשינויים במחיר העבודה, מתיחה של לוח הזמנים, או ליקויים בביצוע עבודות השיפוץ.

צריכים קבלני בניין? חשוב לזכור שגם כש סוגרים את כל הפינות עדיין נתקלים במכשולים בדרך, אולם בסוף הצדדים החיוביים משתלמים הרבה יותר מאלו השליליים. לכן, אם תעשו את ההכנות באופן מסודר ותקפידו לעגן את התנאים עם הסכם מסודר, תוך זמן לא רב תזכו לקצור את הפירות המתוקים של חיים בבית משודרג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI