דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הזווית הכריעה - בית המשפט בחר SAMSUNG
הזווית הכריעה - בית המשפט בחר SAMSUNG
עינת מירון 14/12/08 |  צפיות: 2657

קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG בישראל מבצעת בימים אלה התקנה של מסכי מחשב מסדרת SyncMaster 971P בכל אולמות בתי המשפט בארץ. קבוצת חיון זכתה במכרז שקיימה הנהלת בית המשפט, בו צוינו דרישות קפדניות במיוחד בנוגע לגמישות זוויות המסך. היקף הפרויקט מוערך בסכום של כ-220 אלף דולר.

 

מהמכרז עלה כי זוויות המסך השונות, הכרחיות כדי לאפשר לשופטי בית המשפט נוחות מקסימאלית כשהם מנהלים דיון באולם בית המשפט. הסיבה - על השופטים לשים לב גם לטוענים וגם למסך המחשב עליו מופיע פרוטוקול הדיון וזאת מבלי שהמסך יחצוץ בינם ובין הנוכחים באולם.

 

מסך המחשב היחיד המאפשר מענה מדויק לדרישות המכרז, וזאת מבלי לפגום בחדות ואיכות הצפייה הוא כאמור מסך SyncMaster 971P. מסך זה כולל מלבד גמישות ייחודית של זרוע המסך גם פאנל איכותי, ברמה הגבוהה ביותר המתאפשרת כיום - PVA. זרוע המסך כוללת 3 צירים והיא ניתנת לכיוון בכל זווית וגובה. בנוסף למסך מנגנון Pivot המאפשר את סיבובו ב-90 מעלות כך שניתן לצפות במסמך A4 מלא, ללא כל מגבלה.

 

מסךSAMSUNG SyncMaster 971P  בגודל 19 אינץ', מספק רזולוציה של 1280X1024, יחס גובה רוחב של 16:10, זמן תגובה של 6ms, רמת ניגודיות 1:1500 ובהירות של 250cd/m2. זוויות הצפייה נרחבות - 178/178 מעלות והוא כולל חיבור אנלוגי RGB, דיגיטלי DVI-I ו-2 חיבורי USB. חיבורי ה-USB מופיעים בקדמת המסך ומאפשרים גישה נוחה לחיבור מכשירים הדורשים נגישות קרובה יותר.

 

במסך משולבות במסך טכנולוגיות ייחודיות ל-SAMSUNG בהם טכנולוגית MagicBright2 המאפשרת להתאים את כיוון בהירות המסך לעבודה עם קבצי טקסט, גלישה באינטרנט, יישומי וידאו ומשחקים. טכנולוגיית MagicColor המשפרת ומתאימה את הגוון והרוויה של הצבעים לקבלת תמונה חדה ובהירה יותר תוך התאמת יחס הניגודיות. וטכנולוגיית MagicTune המאפשרת שליטה, בלחיצת עכבר, על התאמת הבהירות, הקונטרסט ורמות הצבע של התמונה.

 

סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת חיון, ארמו דריהם: "דרישות המכרז היו ברורות וממוקדות ואין ספק שכשהנהלת בתי המשפט קיבלה את תשובתנו למכרז, היא הבינה שאנחנו היחידים המסוגלים להציע לה מענה מלא ואמיתי לכל דרישותיה, מבלי לבקש הקלות בדרישות. אין ספק כי מדובר באחד מדגמי מסכי המחשב האיכותיים ביותר המשווקים בעולם ואני משוכנע שהערך המסוף שהוא מספק הן בחדות הצפייה והן בזויות המתכווננות שלו יאפשר את ייעול עבודתם של השופטים בבית המשפט".

 

 

קבוצת חיון

קבוצת חיון (1970), הכוללת 4 חברות בנות (חיון מחשבים, חיון הפצה, חיון טלקום וכור תקשורת ישראטל 1970), מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת. חיון הפצה (1996) ממקדת את פעילותה בהפצת מוצרי מחשוב, תוכנה ותקשורת לערוץ המשווקים. כור תקשורת פועלת בתחום הפצה לרשתות שיווק וחיון מחשבים משווקת מוצרי מחשוב במגזר המוסדי. חיון הפצה רכשה בעבר את החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", דבר שיחד עם קבלת נציגויות רשמיות בתחום, הפך אותה לחברת ההפצה המובילה בתחומה. כיום מייצגת חיון את החברות Intel, SAMSUNG (מסכים, דיסקים קשיחים וכוננים אופטיים), מיקרוסופט, D-LINK, אלקטל ו-Microtek. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. בין לקוחות הקבוצה משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל כ-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עינת מירון

מירון תקשורת משווקת - http://www.meyron-mc.com/



 


מאמרים נוספים מאת עינת מירון
 
בית מנומס ואידילי לא מביא 40 אחוזי רייטינג
לקשת עוצמה גדולה שאסור לזלזל בה, אבל הפעם נדמה שהציבור תופס את העוצמה הזו כזלזול בו ובשכל הישר שלו וקשת עלולה למצוא את עצמה במשבר מתגלגל

לראשונה קמפיין פרסום דיגיטלי המנוהל בהתאם להתנהגות הגולשים
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

המרוץ לגולן
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

ריאליטי או Apple?
יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מבחן שליט
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

שיעור חינם בניהול משברים
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

בקשת פירוק לחברת אושידה בעמ
17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

פורקס פלייס תובעת חצי מיליון ש"ח מסוחר מט"ח שהונה את בית המשפט והשיג במרמה צו עיקול כנגדה
בכתב התביעה שכנגד מתייחסת פורקס פלייס לפסיקתו של רשם בית המשפט חגי ברנר שהסיר את צו העיקול שנפסק לחובתה ולבחירת המילים בהן השתמש "מעוררת על פניה קשיים במישור המהימנות" ומבקשת מבית המשפט לפסוק לה פיצויים מוגדלים.

פורקס פלייס לבית המשפט: "מאג'ד שייך בודה סיפורים ומנסה להעביר על שכמה של החברה את הפסדיו הכשרים"
החברה מגיבה בכתב תביעה באורך 40 עמודים מנומקים ורווי הוכחות כי תביעתו וצו העיקול שהשיג התובע התבססו על שקרים, רמאויות ומניפולציה על בית המשפט

בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב
בדיון, בהשתתפות הדיינים הרב יהודה סילמן, הרב ישראל רוזנברג והרב יעקב פרבשטיין נקבע כי יש ספק אם שטר היתר העסקא אכן מחייב ולכן אין אחד מהצדדים רשאי לתבוע כספים בגין רווחים או הפסדים. עוד קבע בית הדין הרבני כי גם אם השטר תקף ומחייב אין התובע יכול לתבוע בגינו הפסדים ולכן בית הדין בכלל לא אמור לפסוק בנושא. בהחלטה זו ביטל בית הדין הרבני את תביעתו של הרב מנחם סופר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI