דף הבית עסקים מחקרי שוק מידע על משרד רואי חשבון
מידע על משרד רואי חשבון
גלית רובני 14/05/12 |  צפיות: 14098

לכולנו מתאים להרים עסק מצליח, ועם השילוב המנצח של ניהול נכון, נסיון בעסקים, יחסי אנוש טובים, רעיון מוצלח וטיפת מזל, החלום הגדול של פתיחת עסק פרטי ומשגשג יכול להפוך במהרה למציאות.

למה אתם צריכים רואה חשבון? צריכים מידע על משרד רואי חשבון? זה הזמן הטוב ביותר!

אם אתם באמת מעוניינים להשיג תוצאות מוצלחות באמת, תיאלצו להשקיע. אם יש לכם עניין להשיג גמול מהעסק שבניתם לעצמכם, רצוי שתוודאו שיש לכם ייעוץ כלכלי מקצועי.

אך מה לגבי הניהול הכספי? כל אחד שרוצה להקים עסק חייב להכיר בחשיבותו של רואה החשבון לניהול העסק; מעבר לחישוב המשכורות וגובה המסים שיש להפריש לרשויות השונות, או עריכת דוחות שנתיים, כמעט כל רואה חשבון רשאי לשמש בתור יועץ מס לשם שיפור ההתנהלות הכספית, לסייע להבין מהן נקודות החוזק והחולשה של בית העסק ואיך מומלץ לחזק אותן, וכמובן, לייעץ בתהליכי פתיחת עסק חדש הן מבחינה חשבונאית והן מבחינה עסקית.

עצמאים רבים נקברים תחת העומס של ניהול הניירת הכספית, מה שעלול אף לבוא על חשבון הניהול התקין של העסק, בגלל הקדשת זמן רב לתיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. ולפעמים חוסר ניסיון בניהול חשבונות הוא הבעיה, עניין שעלול להוביל למגוון בעיות, החל בבזבוז כספים וכלה בסיבוכים עם השלטונות.

רואה חשבון מיומן מקל על בעל החברה את ניהול ענייני החשבונאות, תוך הענקת שירות מהיר ומדוייק. בין השירותים הנוספים ניתן לכלול מתן ייעוץ מקצועי בכל הנוגע למסים, ניסוח תכניות עסקיות, תמחור וניהול המאזן הכנסה-הוצאה כדי להגדיל את פוטנציאל הרווחים של העסק והקטנת החובות.

מחפשים רואה חשבון בתל אביב? מחפשים מידע בנושא ניהול נכון של העסק? אתר שווה: שלנו, שבו אפשר להתוודע לכל המאמרים הטיפים והשירותים בתחום ראיית החשבון והמס. המון בהצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI