דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב מבחר עזרי שמיעה
מבחר עזרי שמיעה
קמין סנטר 18/05/12 |  צפיות: 4318

בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים באופן זה שגם היה ו השמיעה מתדרדרת, מיטב הטכנולוגיות יעזרו לכם להמשיך ולשמוע היטב לאורך השנים ואפילו לרמה של הנאה מהצגה או אולי תוכנית רדיו בלי להגביר את עוצמת הווליום עד לגבול העליון.

לאו דווקא רק מכשירי שמיעה

באורח אינטואיטיבי, בזמן ש אנחנו חושבים לגבי אביזרי שמיעה, אנו מקשרים זאת הישר למכשיר השמיעה שאנחנו מכירים. זה בוודאי נכון שמכשיר השמיעה הוא הדרך מספר אחת והטובה מבין כולם בהתמודדות עם ירידה בשמיעה אבל לא תמיד על השימוש בו לבדו ייפול דבר. כדאי לשלב יחד עם עזרי שמיעה גם כן שימוש במספר אביזרי שמיעה אחרים שיחדיו משלימים את תוכנית הטיפול שנקבעה ע"י רופאה שעזרה בתכנון השיקום.

מבחר עצום של אביזרי השמיעה לשירותכם

הטכנולוגיות המתקדמות של היום מאפשרות לכם לבחור בין המון אביזרי שמיעה שמותאמים אישית לכל מקרה ספציפית. בין האביזרים הכי יעילים ופופולאריים אפשר לראות:

· פעמון דלת מוגבר שמורכב מנורות הבהוב.

· שעונים מעוררים שיש להם צלצול חזק ומנגנון רטט.

· טלפונים בעלי עוצמת סאונד (צלצול ושמע).

· מגברי שמיעה לטלביזיה ולרדיו – מגברים אלו הינם אלחוטיים (או גם על גבי תשתית Bluetooth) וכוללים אוזניות אישיות. באורח זה אפשר ליהנות מתוכניות הטלביזיה והרדיו האהובות עליכם מבלי לעורר את חמתם של כל השכנים ושאר דיירי בית המגורים.

אביזרי שמיעה זה עניין של בחירה בחיים יעילים וחופשיים הרבה יותר, עם מכשיר השמיעה או שמא בלעדיו.

כבר יש בידכם אמצעי שמיעה?

במידה ש כבר הותאם עבורכם מכשיר שמיעה, בוודאי תשמחו ללמוד כי קיימים אביזרי שמיעה אחרים אשר תומכים בשמירה על גבי המכשיר ופעולתו התקינה ואף לא מעט גאדג'טים שיעזרו לכם להיעזר בפלאי הטכנולוגיה החדישים כשאר האדם :

· בודקי סוללות לאביזרי שמיעה.

· תכשירים לייבוש האוזן וניקוי שעווה.

· סט ניקוי מכשירי שמיעה.

· אטמי אוזניים.

· אוזניות Bluetooth למכשירי שמיעה.

· פקדי תפעול אלחוטיים למכשירי השמיעה וויסות רגישותם.

להירגע בהצגה וליהנות ממנה, לשמוע הרצאות, שיחות ודיונים, ליהנות מתוכנית מעולה בטלוויזיה או שמא ברדיו – אביזרי שמיעה יאפשרו לכולם אחר כל אלו ויחזירו לנו את כל שמחת החיים בחזרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI