דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
קמין סנטר 18/05/12 |  צפיות: 4278

אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל. חיתולים למבוגרים נועדו לספוג את כל הפרשות הגוף האינטימיות באופן כזה שלא ידלפו וילכלכו את הבגדים, ינטרלו ריחות בלתי נעימים ויגנו על גבי עור המשתמש בם במשך פרק זמן, בדיוק כפי שרגיל אצל תינוקות.

מי זקוק לחיתולים למבוגרים?

פדים למבוגרים נועדו ל כל אחד שיש לו בעייה קשה בשליטה על גבי הסוגרים ובכך שומרים על איכות החיים ומונעים את כל המבוכה העצמית והפומבית הכרוכה בחוסר שליטה זה. במקרים רבים אנחנו מדברים בפגעי הזמן, שכן קשישים לא מעטים באוכלוסייה עשויים לסבול מדליפת שתן ובעיות עיכול (חולפות וקבועות).

חיתולים למבוגרים אפילו מתאימים לנכים עם קשיי התניידות, למחלימים מתאונות או לחילופין עקב מצבים רפואיים המחייבים מנוחה בלי שום תזוזה במיטה (כמו ניתוחים, אירועים מוחיים וכו'). יחד עם זאת, נחוץ לציין כי השימוש הנפוץ יותר מכולם בחיתולים למבוגרים הוא ע"י קשישים דמנטיים ועייפי הגוף והנפש, ש לא בהכרח זוכרים אם עשו את צרכיהם או אולי לחילופין, לא יכולים להספיק להגיע לשירותים בזמן.

הסוגים השונים של החיתולים המוצעים למבוגרים

מצויים 2 מינים עיקריים של חיתולים למבוגרים :

· רב פעמיים – אלה מהווים חיתולי בד אשר אותם ראוי לכבס בטמפ' גבוהה כדי להשתמש בהם שנית.

· חד פעמיים – דומים לחיתולי התינוקות. בסיום עשיית הצרכים אפשר להחליף אחר החיתול ולזרוק אותו לפח.

משתלם יותר?

החיתולים החד פעמיים הם ככל הנראה אלו המבוקשים יותר מעט יותר בשל נוחיות אופן השימוש בם, היעדר הצורך בכביסה ותכונות הספיגה המוגברת שיש ברשותם.

בדרך זו תבחרו חיתולים לאיש מבוגר

בכדי להתאים חיתולים למבוגרים באורח מושכל, חשוב להיצמד בשיקולים הנל ולהפוך אותם לכללים מחיייבים :

· התאמה לפי גודל- מבחר עצום מידות וגזרות ע"פ צורת גוף ומסה.

· תאימות ע"פ מין – מבנה גוף הגבר יוצאת דופן מגוף האישה ועל כן על החיתולים להימצא בעלי גיזרה אחרת עבור כל מין.· ניטרול ריחות מקסימאלי.

· ספיגה טובה במהלך שעות האור וספיגה אפילו טובה יותר תוך כדי הלילה תוך כדי זמן השינה.

· מיוצר מחומרים היפו-אלרגנים.

חיתולים למבוגרים מוכרחים לספוג היטב ולתת הרגשה קלה לאדם המשתמש בם ומכאן החשיבות בבחירה טובה ונבונה שתאפשר להמשיך באורח חייו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI