דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית אתר לעסקים, האם מבצעים באינטרנט שווים את זה ?
בניית אתר לעסקים, האם מבצעים באינטרנט שווים את זה ?
דניאל קול 20/05/12 |  צפיות: 3250

בניית אתר לעסק שומרת על היחסים עם לקוחות וקיימים. בעזרת מערכת קשרי לקוחות שלהאתר, הפצת SMSים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשרים העסקיים עםהלקוחות הוותיקים.

בזמנו כולם היו אומרים שללא מערכת אינטרנטית כגון אתראיטנרנט אתם לא קיימים ברשת האינטרנט וזה אומר שמעשה שאם אין לכם אתר אינטרנט אתםלא קיימים, זה אכן נכון אבל בימינו כאשר כולם משותתים ברשת זה ממש לא מספיק, אתםחייבים אתר מקצועי כמו אצל המתחרים ולא פחות מזה, ידידותי לגלוש ואיכותי עד כמהשניתן!

רוצים להתחדש עם אתר מרשים? לגייס לקוחות חדשים? אנו בחברה לבנייתאתרים נשמח להעניק לכם ייעוץ והצעות מחיר ללא כל התחייבות, בניית אתרלעסק מחייב לבנות אתר בצורה הכי מקצועית שאפשר, עם הרבה ידע וניסיון שיש לנו,פנו אלינו עוד היום לקבל הצעת מחיר.

עבור מה אני כעסק צריך אתראינטרנט:

בניית אתר לעסק על הקשרים עם לקוחות ותיקים. בעזרת מערכת קשרילקוחות של האתר, שליחת מסרים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשריםהעסקיים עם קליינטים קיימים.

בניית אתר תאפשר לכל בית עסק לגייס קליינטיםללא מגבלות איזוריות מבחינת מיקום. בעזרת האתר אינטרנט אפשרי לקבל הזמנות מכל חלקיהארץ ולספק אותן ללקוחות. כך ניתן להקל על הקליינטים ולמנוע מהם את הצורך בהגעהפיזית לבית העסק.

משווקים רבים באים בטענה כי הפרסום בעזרת אתר עסקי הואפרסום נקודתי ויעיל יותר מאשר פרסומות במדיות המסורתיות כגון עיתונים. מעל דפי האתרניתן להעלות חומרים פרסומיים, ובאמצעות האתר ניתן להגיע אל לקוחות חדשים ואל שווקיםנוספים, לעתים גם אל חו ל.

לפעמים בעל האתר מוכר מוצר או שירות רק באמצעותהאתר. בדרך זו יוכל המעסיק לא לבזבז כספים עבור משהו שלא לצורך, לא לשלם שכירות ולאלהעסיק שכירים.

בניית אתר לעסק רצוי לכל בעל החברה. אתרי תדמית מגדילים אתהמכירות ומביאים לקוחות פוטנציאלים.

אתר פרטי באינטרנט נותן אפשרות לקייםקשרי לקוחות קבועים ולעדכן את הקליינטים במבצעים השונים. כאשר אנו רוצים לשווקמוצרים חדשים נוכל ליידע את הלקוחות דרך האתר.

אתר שיווקי מבצע עסקאות 24שעות ביממה ושבעה ימים בשעות. בניגוד לחנות הפועלת רק מספר שעות ביממה וסגורהבלילות, בשבתות ובימי חג ,אתר אינטרנט עובד ללא הפסקה ומוכר כל הזמן.

מחקרים טוענים כי עכשיו הקליינטים הרבה יותר מתוחכמים ובררניים. רובהקליינטים לא יעשו רכישה באתרכם בטרם בדיקה בעוד מקומות, ישוו ויערכו סקר שוקבאמצעות אתרי האינטרנט. אם בעת הבירור הם ייתקלו במוצר יותר טוב עם מחיר יותר טובקרוב לוודאי שהם ירכשו אותו .

כאשר הינכם מחפשים עסק לבניית אתרים חשוב להבין האםהעסק מתעסקת גם בקידום אתרים . עסק המתעסקת בקידום אתרים תדע לפתח את האתר האינטרנטבצורה נכונה, כך שקל יהיה לקדם אותו במנועי החיפוש.

חשוב לבחור בית עסקבעלת יחסי אנוש מצוינים. עסק שיש לך כימיה איתם. הקשר בין הצרכן לבין העסק כלל לאמסתיים עם תום הבנייה. לעתים זהו קשר ארוך, נעים וכדאי להתחיל לעבוד עם אנשיםנעימים וישרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל קול

איש שיווק ופרסום עצמאי



 


מאמרים נוספים מאת דניאל קול
 
מה זה מפעל קנאביס ומה הוא מייצר?
10/09/23 | תעשייה
מפעל קנאביס הוא מתקן מקצועי שמייצר מוצרי קנאביס בתהליך ייצור מורכב ומדויק. ישנם מפעלים שמייצרים קנאביס לשימוש רפואי, רקריאציונלי, וגם לשניים בו זמנית. במאמר זה, נשקול מהו המפעל, איך הוא עובד, ואילו מוצרים הוא יוצר.

בניית אתר לעסקים, האם מבצעים באינטרנט שווים את זה ?
המאמר הבא יכול לסייע לכם להחליט בנושא בניית אתר לעסק והאם כדאי לבנות אתר. בניית אתר לעסק על הקשרים עם לקוחות ותיקים. בעזרת מערכת קשרי לקוחות של האתר, שליחת מסרים והודעות על מבצעים שונים תוכלו לשמור על הקשרים העסקיים עם קליינטים קיימים.

חנות וירטואלית - לא בטוח שאתה צריך את זה? מאמר הזה בשביל !
כל נושא עסקי יכול להיעזר בחנות הקרויה חנות וירטואלית. כל הסקרים מלמדים כי הקנייה ברשת האינטרנט באמצעות חנות וירטואלית נמצאת בעלייה, כל יום מתווספים עוד ועוד קונים. לקוחות רבים מנהלים באופן קבוע את הקניות שלהם, ביגוד, צרכי משרד, ספרים ועוד באמצעות חנות וירטואלית ברשת.

בניית אתרים במחיר מוזל, האם כדאי או לא ?
אף אחד עוד לא אמר כי בניית אתרים בעלות נמוכה יעילה פחות מאשר בניית אתרים יקרים. בניית אתרים בזול מושכת קליינטים רבים ושונים, במקרים מסוימים היא מבצע זמני ולעתים גימיק פרסומי.

בניית אתר לעסק
בניית אתר לעסק שומרת על הקשרים עם לקוחות ותיקים. יל ידי פיתוח מודול מועדון לקוחות, הפצת SMSים והודעות על הטבות שונות ניתן לחזק ולשמור את הקשרים העסקיים עם הלקוחות הקיימים.

בניית אתרי אינטרנט זהו ענף רחב וגדול. כל מה שצריך לדעת אודות בניית אתר.
לכל עסק או חברה יש היום אתר אשר מציג אינפורמציה כללית לגביהם למבקרי האתר ועמיתיהם לעבודה ולמעשה לכלל רשת האינטרנט העולמית. אפילו מדובר כאן בכרטיס ביקור מרכזי ביותר לכל חברה.

קידוד אתרים ואו קידוד אתרי אינטרנט, מה זה למעשה ?
מדובר בהפיכת עיצוב אתר (לדוגמה JPG) לפורמט HTML. עקב הריבוי של הבראוזרים ברחבי העולם (פייר-פוקס,כרום,אינטרנט אקספלורר,ספארי) והגרסאות רבות יש צורך לקודד אותם האתרי אינטרנט כך שיתאימו ויהיו זהים בכל הבראוזרים בהתאם התקן הבינלאומי W3C.

כתיבת קטעי קוד של JavaScript
האם כדאי לרשום קוד JavaScript בדף אינטרנט או כדאי לרשום בקובץ חיצוני ולהצמידו בדף ? שאלה זאת מטרידה רבים אשר אינם מבינים בתחום...

תוכניות שותפים YourAdds
שיווק אתר אינטרנט תדמיתי, זהו מהלך חובה לכל עסק שפורץ גבולות ויוצאה לרשת אינטרנטית. אתר אינטרנט הוא הפנים של החברה ולכן חובה לשדר...

קידום אתרים במנועי חיפוש
מה זה קידום אתרים במנועי חיפוש? הוא אוסף שיטות אשר נותנות למנועי חיפוש לקרוא ולהבין יותר טוב את האתר...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI