דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים בניית חנות וירטואלית העתיד כבר כאן
בניית חנות וירטואלית העתיד כבר כאן
מאיה ויז'ן 05/06/12 |  צפיות: 3676

בניית חנות וירטואלית העתיד  כבר כאן

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה דרמתית ברכישות שמתבצעות אונליין על ידי כרטיסי אשראי או כלים אחרים. המון עסקים קטנים יכולים להגדיל את הרווח שלהם על ידי בניית חנות וירטואלית. בנייה  של אתר מכירות יכולה להיות צעד כלכלי חשוב מאוד עבורכם. כיום ישנה עלייה בקנייה של מוצרי צריכה כגון נעליים מוצרי חשמל וכו" . בכל יום אנו לאתרי מכירות שמוכרים אונליין מצרים שלכאורה חשבנו שאנשים לא ירצו לרכוש באינטרנט אבל להפתעתנו הרבה חנויות אלו לפעמים מצליחות הרבה יותר מהאתרים המסורתיים.

נימוקים בעד הקמה של חנות וירטואלית

היתרון הראשוני בהקמה של חנות וירטואלית הוא ההוצאה הנמוכה באופן יחסי להקמה. בנוסף גם התשלומים החודשיים הם בדרך כלל נמוכים מהרגיל כיוון שאין שכר דירה ותשלומים לעירייה וגם כמות העובדים והמשכורות היא קטנה בדרך כלל.

מוצרים שנמכרים אונליין יכולים להיחשף באופן פוטנציאלי לאלפי ואפילו מיליוני אנשים בארץ או בעולם

אפשר לחסוך בהוצאות פרסום אם יודעים להשתמש בכלים החינמיים לפרסום עסק ברשת כגון אימיילים ופייסבוק.

האפשרות להפוך את העסק שלכם לגלובאלי היא חשובה מאוד באם אתם רוצים לחשוף את העסק שלכם לא רק לשוק מקומי אלא גם לשווקים אחרים בעולם.

מהם השלבים העיקריים בהקמת חנות וירטואלית

נחלק את שלב בניית האתרים לשלושה חלקים

שלב א- הכנה של האתר ואפיון בשלב זה צריך להחליט איך אנו רוצים שהאתר יראה ומה יהיו האפשרויות בו. דבר זה דומה לשלב של שרטוט או בנייה של מודל.

שלב ב- השלב השני הוא השלב של בניית אתר בפועל בשלב זה תעבדו ביחד עם חברה לבניית אתרים על מנת שהאתר יראה יתפקד בסופו של דבר באופן הכי מקצועי שיש.

שלב ג- עליית האתר לאוויר , הזנת תוכן לאתר וקידום האתר כך שגולשים יגיעו אליו. שלב זה חשוב מאוד כיוון שלא מספיק שהאתר אינטרנט שלכם קיים צריך גם לקדם אותו כדי שגולשים יגיעו אליו.

מהי בניית אתר לעסקים?

בנייית אתר לעסקים גם היא מורכבת שני מאפיינים הראשון דורש ידע טכני בבניית אתרים. בניית חנותוירטואלית , בניית אתר מכירות החלק השני קשור בשיווק וקידום על מנת שהאתר שלכם יבלוט מעל כל המתחרים צריך ידע שיווקי ולחשוב מחוץ לקופסא.

שיתוף פעולה חשוב מאוד שיהיה בין בעלי האתר לבין חברה לבניית אתרים . תמיד צריך שכל מי שקשור לאתר יוכל לתקשר אם משנהו.

חשוב להיות מעודכנים בכל החידושים בתחום של בניית אתרים. עולם האינטרנט הוא עולם דינאמי שמשתנה על בסיס יומיומי ועל מנת להיות מעודכנים חייבים לקרוא על החידושים בתחום ואף ליישם אותם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI