דף הבית בידור ופנאי עיצוב החלקה ברזילאית-החלקת שיער
החלקה ברזילאית-החלקת שיער
לירון 28/12/08 |  צפיות: 3574

החלקה ברזילאית זהו הטרנד התורן בתחום החלקות השיער של ימינו. החלקה ברזילאית מקורה בברזיל, החלקה ברזילאית היא טיפול שקיבל את אישור משרד הבריאות בישראל. החלקה ברזילאית משתמשת בננו- טכנולוגיה חדשה המסייעת לאנשים המעונינים להחליק את שיערם ויחד עם זאת לשמור על בריאות השיער . החלקה ברזילאית היא טיפול שמתאים כמעט לכל סוגי השיער גם נשים שצובעות את השיער שלהן או שיש להן שיער בהיר יכולות לעבור החלקה ברזילאית. נשים רבות מעדיפות החלקה ברזילאית משום שזהו טיפול שמשתמש בחומרים טבעיים שאינם פוגעים בשיער.

החלקה ברזילאית משתמשת בננו-טכנולוגיה חדישה שהופכת את המולקלות של חומר הקראטין למליוני ננו-מולקלות אשר מצליחות לחדור בקלות ובמהירות לתוך השערה ולתקן את הסדקים שבתוך השערה. טיפול בהחלקה ברזילאית כולל מס' שלבים שהם: זהוי סוג השיער, רמת הסלסול של השיער והכנת תמיסה של חומרי ההחלקה שמתאימה בדיוק לסוג השיער של המטופלת. לאחר מכן מתבצע תהליך שבו הננו מולקלות של הקראטין חודרות אל תוך השערה ומצליחות לתקן את הסדקים והפגמים שבתוך השיער. התהליך מסתיים בהחלקת השיער באמצעות מכשור טכנולוגי המיישר את השיער ומצפה את השיער בננו-קראטין. טיפול של החלקה ברזילאית שונה ממטופלת אחת לשניה והוא אורך בין שעתיים לארבע שעות, הכל תלוי כמובן בסוג השיער שיש למטופלת.

החלקה ברזילאית אינה טיפול חד פעמי, מי שרוצה לשמור על שיער חלק לאורך זמן צריכה לבצע טיפול של החלקה ברזילאית פעם בכמה חודשים זאת משום שהננו-קראטין שמצפה את השיער נשטף ונעלם מהשיער במשך הזמן. החלקה ברזילאית שונה מהחלקה כימית רגילה בכך שהחלקה כימית רגילה אמנם מחליקה את השיער אך גורמת לו נזק בשל החומרים הכיימיים, ואילו החלקה ברזילאית לא רק שהיא מחליקה את השיער אלא היא גם משקמת את השיער והופכת אותו לשיער בריא ומטופח.

החלקה ברזילאית המשתמשת בטכנולוגיות חדשניות ובשיטות עבודה מתקדמות ולכן מומלץ לבצע אותה רק אצל מעצבי שיער שעברו הכשרה מקצועית בתחום של טיפולי החלקה ברזילאית ויש להם נסיון וידע מקצועי רב בביצוע טיפולי החלקה ברזילאית . שיער שעובר טיפול של החלקה ברזילאית הופך להיות שיער רך, חלק ונעים, אישה שעברה טיפול של החלקה ברזילאית לא תזדקק יותר למכשיר הפן ששימש אותה כאשר היה לה שיער מתולתל , בנוסף לכך החלקה ברזילאית הופכת את תהליך סירוק השיער לתהליך קל ופשוט .
אז שתהיה לכן החלקה ברזילאית נעימה ומוצלחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לירון


 


מאמרים נוספים מאת לירון
 
פרגולה צמודה לבית
06/01/09 | עיצוב
בנוף העירוני ובנוף הכפרי צץ בשנים האחרונות אלמנט חדש שנוסף לבתים ולחצרות – פרגולה הצמודה לבית או פרגולה הניצבת בחצר או בגינה. מה הוא מקור המבנה הזה, המכונה פרגולה בפינו? ובכן, פרגולות התחילו בווילות רומאיות בעת העתיקה. פרגולות אלה היו בנויות בפשטות מקורות עץ תומכות ועליהן מונחים פסי עץ צרים, עשויים מענפים דקים, במבנה שמכסה רק בחלק פרגולה כזאת

רכב משומש, השכרת רכב
06/01/09 | רכב
השכרת רכב הפסיקה מזמן להיות אירוע נדיר או מיוחד, השמור רק לתיירים אמידים או לאנשי עסקים בכירים – השכרת רכב הפכה להיות פעילות שגרתית, כמעט יומיומית, בקרב ציבורים נרחבים של אנשים. כמובן, הגרעין העסקי של פעילות השכרת רכב נשען עדיין ברובו על אותם תיירים המבצעים השכרת רכב לשם תיור וטיול, כמו גם על אותם אנשי עסקים שאצלם השכרת רכב היא חלק בלתי נפרד מהנסיעה העסקית

בניית אתרים וקידום אתרים
תחום האינטרנט הוא אחד התחומים היותר תחרותיים בשנים האחרונות. מספר רב של בתי עסק, חברות ואנשים פרטיים פונים לקהל הגולשים העצום על ידי בניית אתרים שדרכם הם מנסים לשכנע את הגולש לקנות, לקרוא או לדעת יותר על בית העסק או על רעיון מסוים. בניית אתרים בצורה טובה עוזרת לפונה בין אם הוא חברה או יזם פרטי למשוך יותר תנועות לאתר שלו. בניית אתרים קשורה בכמה פרמטרים חשובים כמו: עיצוב, תוכן, ייחודיות בתחום וקידום האתר בצורה יעילה. בעת בחירת חברת בניית אתרים יש לקחת את האלמנטים האלה בחשבון. תהליך בניית אתרים הוא ארוך ולא פשוט. הרעיון שעומד מאחורי בניית אתרים הוא האלמנט הרווחי.

מה ההבדל בין מוזאיקה לפסיפס
30/12/08 | עיצוב
בהשאלה, המילה פסיפס מציינת אוסף מגוון של פרטים קטנים שיוצרים ביחד תמונה, או ציבור, או מבנה לוגי כלשהו. מטרתו של מאמר זה איננה לדון באומנות של יצירת פסיפס אלא דווקא במונח פסיפס כפי שהוא מושאל לתחומים אחרים.

ספא, בריאות הגוף והנפש
28/12/08 | ספא
חברתי אלה ובעלה חוגגים יום נישואים. בחוץ גשום וקר ואין חשק לטיולים בחיק הטבע. ובכל זאת אלה רוצה להעניק לבעלה חוויה מיוחדת שתתאים לבילוי משותף. אלה חיפשה ומצאה את המתנה האידאלית להפתיע בה את בעלה: ביקור באתר ספא – ולא סתם, אלא ספא במרכז הארץ – שמציע פינוקים שונים ובהם טיפולים זוגיים המתאימים במיוחד כדי לחגוג את היום.

ריהוט משרדי כולל גם ארונות הזזה
28/12/08 | ריהוט
עסקים רבים ועוסקים רבים עובדים כיום מביתם בנוחיות רבה ואינם נזקקים כלל למשרד, אך כל מערכות השלטון, המערכות הציבוריות והמערכות המסחריות הגדולות (ופעמים רבות גם הקטנות) עדיין מתנהלות מתוך משרדים ומעסיקות עובדים במשרדים. כאז כן עתה, ריהוט משרדי הוא עמוד השדרה של המשרד

החלקה ברזילאית-החלקת שיער
28/12/08 | עיצוב
החלקה ברזילאית זהו הטרנד התורן בתחום החלקות השיער של ימינו. החלקה ברזילאית מקורה בברזיל, החלקה ברזילאית היא טיפול שקיבל את אישור משרד הבריאות בישראל. החלקה ברזילאית משתמשת בננו- טכנולוגיה חדשה המסייעת לאנשים המעונינים להחליק את שיערם ויחד עם זאת לשמור על בריאות השיער .
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI