דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פיתוח אתרים איזה סוג של אחסון אתרים לבחור לאתר שלנו
איזה סוג של אחסון אתרים לבחור לאתר שלנו
אביב גולן 14/06/12 |  צפיות: 3741

כאשר נשאלת השאלה באיזו סוג של אחסון אתרים הכי כדאי לבחור ומהוא סוג השרת אשר יספק את שירותי אחסון אתרים היעילים ביותר עבור האתר הספציפי, דרושים כמה הסברים והבהרות ולפעמים אפילו התייעצות עם מומחה על מנת לענות על השאלה מהו פתרון אחסון אתרים הכדאי ביותר. מכיוון שסוג אחסון אתרים מושפע באופן ישיר מסוגו של השרת שבו יאוחסן האתר, מומלץ לבדוק אילו שרתים קיימים בתחום של אחסון אתרים, מהם היתרונות והחסרונות של כל סוגי השרתים המיועדים עבור אחסון אתרים ומומלץ לא פחות לבדוק גם מהן העלויות של שירותי אחסון אתרים השונים.

מבין הסוגים הרבים של שתרי אחסן אתרים הקיימים היום, הפופולאריים ביותר הם שרת VSP וגם שרת יעודי, כאשר כל אחד מהשרתים האלה עומד בצידו השני של המתרס ומייצג שירות של אחסון אתרים שונה בתכלית.

שרת VSP הוא שרת וירטואלי שמתאים לאתרים קטנים, שרת יעודי הוא שרת המיועד כולו לאתר אינטרנט אחד והוא ישרת רק אותו. היום ניתן למצוא שרת יעודי מנוהל, שרת יעודי לא מנוהל ואם רוצים גם מיני שרת יעודי. שרת יעודי מנוהל יתאים לבעל אתר אשר ינהל אותו באופן עצמאי ושרת יעודי לא מנוהל יתאים לחברות גדולות שמעסיקות כוח אדם במיוחד על מנת לטפל ברשתות ובשרתים של החברה. שרת מיני יעודי הוא תוצאה של שילוב בין שרת אחסון אתרים רגיל כלומר שיתופי לבין שרת אחסון אתרים שהוא יעודי והוא מתאים בעיקר עבור מי שמחפש להוזיל עלויות מכיוון שהוא מאפשר לאחסן כמה אתרים בו זמנית.

היתרון הגדול שלשרתים יעודיים הוא הנגישות בכל שעות היממה והשליטה שנמצאת בידי בעל האתר באמצעות התערבותו הישירה או באמצעות העובדים שלו בכל אשר מתרחש באתר. שרת VSP לעומת זאת, לא מאפשר את הנגישות הזאת מכיוון שכל שרת VSP מוקדש לאחסנת כמה אתרי אינטרנט שונים ובדרך כלל מנוהל על ידי איש מחשבים אחד. לעומת שרתים יעודיים, שרת VSP זול הרבה יותר ובזכות שירות של אחסון אתרים וירטואלי הוא מאפשר הפעלה קלה ונוחה לבעלי אתרים אינטרנט לא גדולים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב גולן


 


מאמרים נוספים מאת אביב גולן
 
חידושים באטרקציות לאירועים
היום אירוע הוא לא רק שמחה שכוללת ריקודים אוכל טוב ואפשרות לראות את כל המשפחה, היום אירוע הוא הפקה מרהיבה שכוללת פירוטכניקה ושדרוגים, פינוקים לאורחים והכול מלווה בטרנדים חדשים ומפתיעים, כאשר הרעיון המרכזי שעומד מאחורי כל החגיגה הזאת הוא שכל אחד מבעלי האירועים מעוניין להפתיע את האורחים שלו באיזו הפתעה שהם טרם ראו בחיים.

הדרום מתעורר - מגוון צימרים בדרום מחכים לכם
14/06/12 | צימרים
צימרים בדרום הפכו כבר מזמן לצימרים בעלי שם ורבים רבים מוצאים את עצמם משתכנים בצימרים אלו. ישנם צימרים בדרום במושבים ובקיבוצים שונים אשר נמצאים במרחק רב מאזורי אטרקציות שונים.

אטרקציה מדהימה לאירועים - בר ממתקים צבעוני
פעם לפני זמן לא רב כשהיינו צריכים לעשות אירוע כלשהוא אם זאת חתונה, ברית מילה, בר מצווה, או סתם יומולדת לבן משפחה או חבר היינו מזמינים אוכל, תקליטן, וזה היה מספיק לאורחים שלנו ולא היינו צריכים להיכנס להוצאות נוספות.

איזה סוג של אחסון אתרים לבחור לאתר שלנו
כאשר נשאלת השאלה באיזו סוג של אחסון אתרים הכי כדאי לבחור ומהוא סוג השרת אשר יספק את שירותי אחסון אתרים היעילים ביותר עבור האתר הספציפי, דרושים כמה הסברים והבהרות ולפעמים אפילו התייעצות עם מומחה על מנת לענות על השאלה מהו פתרון אחסון אתרים הכדאי ביותר. מכיוון שסוג אחסון אתרים מושפע באופן ישיר מסוגו של השרת שבו יאוחסן האתר

משחקי חשיבה לילדים - לומדים תוך כדי משחק
כולנו אוהבים לשחק, מבוגרים וילדים נשים וגברים אם זה בזמן הפנוי שיש לנו ואם זה לפעמים גם תוך כדי העבודה. אנו נרצה שילדינו ישחקו במשחקים מאתגרים ונעדיף שאלו יהיו משחקי חשיבה לילדים.

ההתפתחות של הרוק הישראלי
14/06/12 | מוסיקה
אין היום תחנת רדיו ישראלית שלא משמעיה רוק ישראלי וזאת מכיוון שהסגנון הייחודי של רוק ישראלי השתבח מאוד בשנים האחרונות והפך להיות לגאווה ישראלית אמיתי. מכיוון שתחום זה של המוזיקה לא מפסיק להתפתח ולהפתיע את כל אוהבי המוזיקה, רוק ישראלי התחיל לחדור בשנים האחרונות גם לרובדי החברה שפעם לא הייתה לו בהם דריכת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI