דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איפה כדאי לערוך יום כיף לעובדים?
איפה כדאי לערוך יום כיף לעובדים?
דניאל טולדנו 21/06/12 |  צפיות: 2353

הדובדבן שבקצפת

אז איך יוצרים אקסטזה בחגיגה? זאת ללא ספק אחת מההתלבטויות הקריטיות שכל אחד המארגן אירוע תוהה לגביה לפני תכנון הארוע המשמעותי שלו. לקושיה הזאת אין פתרון יחיד, אבל בשנים האחרונות יש המון אופציות שניתן לבחור בשביל לייחד את הערב שלך ולשדרג אותו לייחודי וליותר מסתםארוע משעמם. למגוון אטרקציות, לחצו על הקישור.

איך מומלץ לעשות רושם במסיבה שלך?

יש מספר אמצעים ושיטות שיעשו את הערב שלכם לייחודי, אולם בהתחלה חשוב לחשוב מה הם האלמנטים שיותר מרכזיים עבורך במסגרת סכום הכסף המיועד לארוע, האם הדבר החשוב ביותר זה יחודיות המתאבנים או רק הדיג'י? על אילו דברים או אלמנטים אתה וכלתך תסכימו לחסוך אם הם יהיו יקרים מידי?

מעבר לדברים השיגרתיים שיש תמיד בכל אירוע, יש מגוון של רעיונות יצירתיים שנכנסו בשנים האחרונות ופוגשים אותם יותר ויותר. לדוגמא, מנות מעוצבות, פינות מולטימידיה ועוד דברים נוספים. אולם בכל אפשרות שתבחר פן תשכחשבסופו של דבר יש עוד הרבה אנשים אחרים, על כן הכרחי שתנסה לקלוע לטעמם של הרוב.

ימי כיף לחברות - חשוב ביותר

מעבר להחלטה על מתחם הארוע, שכמובן היא קריטית, רצוי לחשוב בנוסף על המתאבנים שיהיו בחגיגה. גם אם מדובר בחתונת הכסף שלך או גם אם זה רק במסיבת סיום גן, רכיבים אלה הם בגדר חובה ולכן, חשוב מאוד להתמקד בהם.

התפריט שיוגשמהווה את המרכז של המאורע המשמח ובמרבית המקרים זה הנושא שהכי מהוותי לאורחים. כשאתה בוחר את המנות מומלץ לחשוב מי הם רוב האנשים. נוער וילדים או מוזמנים מבוגרים? ללא ספק לא לכולם נכון להגיש את אותו אוכל וכמובן לא כלמנה שמגישים בברית תתאים לחתונה יוקרתית.

המוסיקה הנבחרת ללא ספק מרכזית, הרי היא תכריע אם האירוע שלך יהיה משעמם או שמח. בסוף הערב אם רוב המוזמנים מסיימים נוטפי זיעה ומזמרים לעצמם כנראה שהדיג'י שיחק אותה בענק. נק' נוספת למחשבה היא הפלייליסט, יש משפחות שמניחים לדי ג'י שלהם לקבוע את הפלי ליסט , מה שכן אם העניין חשוב עבורך כדאי מאוד שתכווין את התקליטן למה שאתה רוצה.

לפני סיום, אם עדיין ישנן התלבטויות אחדות בקשר לתכנון האירוע ואתה צריך אינפורמציה נוספת על אופציות, מומלץ בחום שתבדוק עם לקוחות או לחילופין תחפש באינטרנט ותנסה לחשוב על אטרקציות מעניינות שעושים בארוע וזאת על מנת שתיהיה מרוצה ומסופק מההחלטות שלך.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל טולדנו


 


מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו
 
נכסים מניבים באמריקה
19/07/12 | נדל"ן
נכס בחו"ל - פתרון או טרנד חולף? בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות בקניית בית פרטי השתנה והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ובגלל זה, אנו צריכים לנסות להבין ולמצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר מציאה ויותר מכך, לקנות בית בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

הפקות אירועים מדהימים
כל הדרכים לחגוג אירוע - עד לפני כמה שנים הפקת אירועים יוקרתית הייתה בעבר עבור עשירים, אבל היום זה כבר הפך לסטנדרט. לא עוד הימים של עשרות ספקים ונותנים שירות, מעבירים פשוט את העניינים למפיק ארועים מיומן ופשוט הולכים לישון. מחפשים מארגני אירועים? עברו לאתר.

ביטוח רכב אספנות ישן
19/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו ע"מ שדבר לא יפגע ברכושנו, חובה לברר אם יש להכל ביטוח שיכסה נזקים בכל מצב.

הובלת משרד מהירה ונוחה
עבור רובנו מעבר לבית חדש זה תהליך משמח. זהו שלב מצויין לסדר, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה צריך לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים ככל האפשר.

איפה מזמינים כריכים מוכנים?
מגש גבינות או פלטת פירות? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. הקניות, ההכנות וניקיון הבית או המשרד, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם כאב ראש גדול וזמן. בפוסט הזה אנסה לתת לכם כללים שיכולו לסייע גם למארח המודאג והלחוץ ביותר להנות מהיום הזה ולא להרגיש שהוא מאבד את הראש.

מחשוב ענן לחברה קטנה
בהנחה וכבר בניתם פורטל ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו טקסטים איכותיים והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - מתעורר הצורך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל פורטל או אתר, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן על שרת חיצוני. השרת הזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב PC שבאפשרותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית צריכים מידע נוסף? קראו עוד באתר.

אירגון נכון של מסיבות רווקים
מתחתנים עוד שבועיים? על מסיבת רווקים כבר שמעתם? עוד משחר ההיסטוריה נוהגים לארגן חגיגה צבעונית לפני טקס הנישואים כדי לציין את סיום החיים כרווק. חגיגות שכאלה הן תמיד סיבה מצויינת לצאת מהכלים, לחסל כמה דרינקים ולשיר קריוקי. אין סיבה להחמיץ חוויה כו!

הכל על ביטוח רכב לחיילים
18/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי. מהסיבה הזאת בדיוק כדי שדבר לא יפגע ברכושנו, חשוב מאוד לעשות ביטוח שיכסה נזקים במקרה חירום.

חיפוש של לופט אשדוד
עוד רגע ואתם נשואים? לא מוותרים על מסיבת רווקים! כבר שנים רבות קיים המנהג להרים הילולה בלילה לפני ליל הכלולות כדי לציין את תום החיים כרווקים. מסיבות צבעוניות כאלה הן במרבית במקרים תירוץ מצוין להשתולל כל הלילה, להרים שוטים ולרקוד עם חשפנים. בהחלט לא כדאי לפספס את החוויה שבדבר!

המלצה על לופט למסיבת רווקים
מחר החתונה ואת היסטרית? מסיבת רווקים ארגנתם? לאורך שנים רבות היה נהוג לארגן חגיגה גדולה ביום לפני ליל הכלולות בכדי לחגוג את תום חיי הרווקות. חגיגות מסוג זה הן תירוץ טוב להתפרע לגמרי, להתבסם ולהזמין חשפן מסוקס. אין סיבה לוותר על כל זה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI