דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה אביהו הורוביץ - כל מה שרציתם לדעת על ליסינג למכוניות חשמליות
אביהו הורוביץ - כל מה שרציתם לדעת על ליסינג למכוניות חשמליות
אביהו הורוביץ 02/07/12 |  צפיות: 3645

בדה-מרקר דווח השבוע כי חברת הליסינג הרץ חתמה אתמול על הסכם עםבטר פלייס, יצרנית המכוניות החשמליות של שי אגסי, של רכישת כ- 300 מכוניות,בהיקף של 37 מליון שקל, תחת חוזה החכר לארבע שנים.

מאת: אביהו הורוביץ

לפי מה שפורסם, מדובר ב"הסכם מסגרת" בו הרץ לא תידרש לרכוש מכוניות, אלא לפי הביקוש מציי הרכב. עוד נכתב כי בטר פלייס פונה אל לקוחות גם באופן פרטי, כך של חברות ליסינג, יש תמריץ להוסיף את המכוניות שלה למגוון שלהן.בטר פלייס התחייבה לרכוש את המכוניות אחרי ארבע שנים, וכך הרץ לא תצטרך למכור אותן כמשומשות.

אביהו הורוביץ

יש לציין כי בשלב זה לקוח של כלי רכב בליסינג תפעולי צריך לשקול היטב בטרם יתקשר בעסקת ליסינג לכלי רכב זה – מכונית חשמלית.

זאת משם שעדיין לא נפתרה העלות מול התועלת, כלומר: מהו המחיר שישקף את צריכת "הדלק" הזולה, תוך התחשבות במרחקי הנסיעה בהן מחוייב הרכב בהחלפת המצבר.

נראה כי במבחני הדרך האחרונים מדובר על פחות מ-150 ק"מ וזה בהחלט מעורר ספקות וסימני שאלה על הכדאיות.


אביהו הורוביץ יזם את פעילות הליסינג התפעולי בישראל ומשמש כיועץ ליסינג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביהו הורוביץ

אביהו הורוביץ, בעל חברה ליעוץ ליסינג.
החברה נותנת מענה לצורך הקיים לייעוץ מקצועי פיננסי וטכני גם בענף זה כמו ברבים אחרים בארץ.
החברה מעניקה שרותיה לחוג לקוחות רחב המונה גורמים פרטיים, חברות ציבוריותמובילות בענפי המזון, השירותים, ההייטק, עיריות ומועצות אזוריות ועוד.
בין היתר נמנים על קהל לקוחותיה חברת זוגלובק, טמפו, אופיסופט, פיתקית, אלקטרוטרם, יקבי ברקן ועוד.



 


מאמרים נוספים מאת אביהו הורוביץ
 
נושא גריטת כלי הרכב בישראל - אביהו הורוביץ (ייעוץ ליסינג)
19/12/13 | רכב
ב-ynet פורסם כי המשרד להגנת הסביבה הודיע בשבוע שעבר על חידושה של תכנית הגריטה לכלי רכב. במסגרת התכנית, שתחל בחודש נובמבר, יוענקו 3,000 ש"ח לבעליהם של כלי רכב שגילם 20 שנים ומעלה, בתמורה למסירה שלהם למגרשי פירוק.

שינוי בשווי השימוש על בסיס רעיון הפחתת זיהום האוויר - אביהו הורוביץ (ייעוץ ליסינג)
השאלה הזו הנה שאלת המפתח אצל מעסיקים, אך לא פחות אצל העובדים. שמועות רבות נפוצות מעת לעת ואנו עומדים פעורי פה ולא יודעים. האמנם יחולו שוב שינויים? אם כן, מהם? מה תהיה ההשלכה על המשמשים וכיצד ניתן להתמודד? אנסה כאן להסביר מהן השמועות, מי מפיצן, ומה תהיינה ההשלכות כתוצאה מיישומן, אם אכן נגיע למצב הזה.

צריכת דלק: עלות מול תועלת - אביהו הורוביץ
מחיר הדלק בישראל הולך ונוסק. מחירו עובר את מחסום ה- 8 ₪ לליטר. ממש באותו הזמן,כבאורח פלא, דיווחו חברות השיווק על הפסדים. מחיר הדלקים בישראל הולך ומתייקר, כמו בכל העולם, אך ביתר שאת בעיקר נוכח המיסים הכבדים המוטלים עליו.

אביהו הורוביץ - מדוע ענף השכרת הרכב נחשב לקטן ולא משמעותי?
ענף השכרת הרכב בישראל לא זכה עד כה בסקירה מקיפה. בעוד ענף הליסינג נחשב לתחום המעניין צרכנים רבים ומשפיע רבות על היקפי הפעילות בתחום כלי הרכב בישראל, תחום השכרת הרכב נחשב בטעות לקטן ובלתי משמעותי.

אביהו הורוביץ - יתרונות וחסרונות של השכרת רכב לפי שעה
ענף השכרת הרכב הולך ומתפתח, ועימו שדרוגים רבים, הנותנים מענה לשוכרים בכל תחום שרק ירצו. כלי הרכב משמשים עדיין ככלי התחבורה הכדאי ביותר בעיקר בגלל נוחות.

אביהו הורוביץ - ההנחות המוטעות בכל הקשור לליסינג מימוני
רבים גורסים כי כל מה שאיננו ליסינג תפעולי הוא ליסינג מימוני. הנחה מוטעית- אך נפוצה. בסדרת מאמרים ננסה להציג מדוע אין גרסה זו נכונה, מהן האבחנות בין סוגי העסקות, ומהן ההשלכות לאבחון נכון בעיקר עבור עסקים.

אביהו הורוביץ - כל מה שרציתם לדעת על ליסינג למכוניות חשמליות
בדה-מרקר דווח השבוע כי חברת הליסינג הרץ חתמה אתמול על הסכם עם בטר פלייס, יצרנית המכוניות החשמליות של שי אגסי, של רכישת כ- 300 מכוניות, בהיקף של 37 מליון שקל, תחת חוזה החכר לארבע שנים.

אביהו הורוביץ - קבלו מספר טיפים על איך לחסוך בדלק
מחירי הדלק בישראל מתייקרים חדשות לבקרים, ומגיעים כבר למחירים דרקוניים (וזאת למרות הניסיון האחרון של ראש הממשלה להוזיל את המס על הדלק כדי למזער את עליית המחירים האחרונה).

סיטרואן DS4 – סיכום סקירות
סיטרואן מעלה על הכביש רכב המבוסס על דגם ה-C4 המוכר ומנסה להתייצב מול מתחרותיה באאודי וב.מ.וו, בעזרת שיפורים ומפרט רחב. האם היא הצליחה לעשות זאת?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI