דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים באבלס משחקים
באבלס משחקים
דניאל אהרון 14/07/12 |  צפיות: 5130

באבלס משחקים

באבלס משחקים זה אחת מקטגוריות של משחקי אקשן שיש בדף הבית הראשון שלי ואני בטוח שיש בעוד המון אתרי משחקים מדליקים כאלה ואחרים שכולנו אוהבים לשחק בהם. באבלס משחקים אלו משחקי באבלס ששמם בא מלועזית ותכף אפרט ואסביר לכם מה זה משחקי באבלס ומה זה בעצם בכלל באבלס ואלו סוגים של משחקי באבלס קיימים באינטרנט ובדף הבית הראשון שלי ולמה בעצם לדעתי אנשים אוהבים מאוד לשחק במשחקים אלו ולפעמים אף יותר משאר משחקים אחרים שיכולים למצוא בכל מיני אתרים כמו משחקי נהיגה או משחקי חשיבה וכו'. לפני שאסביר לכם מה הם בעצם המשחקים האלה ואתחיל לכתוב את גוף המאמר אני רק רוצה לומר שאני אישית אוהב מאוד משחקי באבלס במיוחד את המשחק באבלס הקלאסי שכולם מכירים ואני גם יודע על הילדים והאחיינים שלי שאוהבים ומשחקים בבאלבס משחקים שבדף הבית הראשון שלי או בעוד משחקי באבלס שונים מכל מיני אתרים. כעת אתחיל להסביר על מה הם בעצם משחקי באבלס.

באבלס בא מהשפה האנגלית (bubbles) ויש אנשים שכותבים בבלס (ללא האות א') אך אני אכתוב ברוב המאמר כפי שכתבתי עד עכשיו ולא משחקי בבלס. הפירוש של המילה באבלס זה בעצם בועות. ובמשחקי באבלס ובכל המשחקים שיש בקטגוריה "באבלס משחקים" יש בועות שבכל משחק המטרה היא שונה. בהמשך אני אכתוב לכם כל המשחק באבלס הקלאסי שהזכרתי אותו קודם לכן אך קודם ברצוני להמשיך ולכתוב באופן כללי על משחקי באבלס. אנשים אוהבים מאוד לשחק במשחקי באבלס לדעתי בגלל האפקט שהבועות יוצרות.  הם עושים משהו ואז הבועות כמו כל בועות מתפוצצות. הם זורקים בועה על בועה אחרת והן פשוט מתפוצצות. האפקט המדליק במיוחד שהמשחקים האלה יוצרים כאשר משחקים בהם מושך את האנשים והילדים למשחקים אלו והם יכולים למצוא את עצמם מלא זמן מול משחק באבלס כלשהו.

המשחק בבלס הקלאסי הוא המשחק בו יש לכם תותח כדורים (כדורי בועות) בתחתית המסך, ולמעלה יש שורות שלמות של כדורים שככל שהזמן עובר  הם יורדים לקראת התותח שלכם. במשחק זה מטרתכם היא לפוצץ את כל הבועות ושלא תישאר אף בועה. אם הכדורים יגיעו לתחתית המסך אתם תיפסלו ותאלצו להתחיל את המשחק מההתחלה. מה הוא מהלך המשחק? עליכם לירות את הבועות מהתותח שלכם לעבר הבועות שנמצאות למעלה באופן הבא: בועות כחולות לעבר בועות כחולות, בועות אדומות לעבר אדומות וכך הלאה. יש לזרוק את הכדורים אל הצבעים המתאימים להם. כאשר יהיו שלוש בועות צמודות בעלי אותו צבע הן יתפוצצו. כאשר תורידו מהמסך צבע שלם הוא לא יחזור יותר. כך תעלימו לאט לאט את הצבעים עד שלבסוף יישאר צבע אחד שגם אותו תפוצצו ואז תנצחו במשחק!

שחקו עכשיו בהמון משחקי באבלס מדליקים ושווים במיוחד ותהנו! בהצלחה :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI