דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר דרגון פייבל
דרגון פייבל
דניאל אהרון 15/07/12 |  צפיות: 4995

דרגון פייבל

דרגון פייבל הוא עולם וירטואלי מבין המון עולמות וירטואלים שקיימים באינטרנט שילדים אוהבים מאוד לשחק בהם. במאמר זה אני אכתוב לכם כל מה שאני יודע על דרגון פייבל ואני אפילו התחלתי לשחק במשחק הזה כי ראיתי שהילדים שלי משחקים בדרגון פייבל ורציתי לדעת על מה מדובר. בדרגון פייבל כמו במלא עולמות וירטואלים כיפים במיוחד אתם יוצרים את הדמויות שלכם לגמרי בעצמיכם ועליכם לדאוג להם שיישארו בחיים ולקנות להם דברים מגניבים ומדליקים שיעזרו להם בהמשך המשחק. בדגרון פייבל מסופר על דמויות אבירים שאתם יוצרים וקונים להם המון נשקים ומגנים משוכללים במיוחד כך שהם יצליחו בכל הקרבות שלהם ולא יפסידו.

באופן כללי דרגון פייבל הוא עולם וירטואלי באנגלית כך שאם אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם אז אני ממליץ מאוד לשחק בו כי יש שם דיונים באנגלית והכל שם באנגלית וכך תלמדו מילים חדשות. או בדיוק להיפך, אם אינכם יודעים אנגלית אז לא כדאי לכם לשחק בדרגון פייבל כי אתם כמעט ולא תבינו דבר וחייבים להבין אנגלית כדי לדעת מה הולך במשחק ומה עליכם לעשות בכל שלב, וגם בשביל ההרשמה עצמה יש להבין קצת אנגלית.

בשביל להתחיל לשחק בדרגון פייבל עליכם להירשם הרשמה קצרה בה אתם תמלאו את השם שלכם, הכינוי שלכם, מייל, תאריך לידה ואולי עוד מספר דברים קטנים שכרגע שכחתי. אם לא תמלאו את כל הפרטים הרצויים לא תוכלו לשחק במשחק המגניב דרגון פייבל. לאחר ההרשמה תוכלו ליצור את הדמות אביר הראשונה שלכם, לבחור לו את סוג השיער, את צבע השיער, צבע השיריון, סוג השיריון, צבע עור ואפילו לתת לה את השם האהוב עליכם או את השם שנראה לכם שהכי מתאים לדמות זו.

לאחר שיצרתם את הדמות הזו באפשרותכם ליצור דמויות נוספות או להתחיל לצאת למסע ולעבור מספר שלבים. אגלה לכם סוד קטן, בקרב הראשון יגיע דרקון עצום ומפחיד שדמותכם לא תדע להתמודד איתו כיוון שהיא רק מתחילה, אך אחרי כמה שניות תראו כי על הדרקון נמצאת נסיכה מתוקה יחד עם הדמות שתהיה לעזרתכם במהלך כל המשחק.

דרגון פייבל הוא משחק כיפי במיוחד שאתם יכולים למצוא את עצמיכם משחקים בו המון זמן ויושבים מול המחשב, וזאת אני אומר מניסיון של הבן שלי שמשחק בדרגון פייבל כמה מספר ימים. זה משחק כיפי ממש שיכול להעביר לכם את הזמן בקלות רבה ובהנאה רבה. מה שכן, אם אתם רוצים להעביר את הזמן רק למספר מועט של דקות, דרגון פייבל הוא לא המשחק בשבילכם. בדרגון פייבל צריך לשחק הרבה זמן כדי שתוכלו להרוויח המון דברים מדליקים ומגניבים ממש.

להתראות :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI