דף הבית עסקים עסקים - אחר בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
אורי 20/07/12 |  צפיות: 4672

בקרת כניסה

בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו  לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים, מבוטחים בכול מיני אופנים וצורות, גם מרחבים פתוחים ושטחים ציבוריים, מרושתים כיום בכמה שיותר מצלמות אבטחה. כך יוצא, שאנו מצולמים ונמצאים תחת מעקב בכול רגע נתון שהוא, ולמרות התחושה הלא נעימה של חדירה לפרטיות, תחושת הביטחון שלנו עולה. באמצעות מערכות בקרה ומצלמות, ניתן לזהות תוך זמן קצר למדיי גורמים פליליים או עוינים, וכתוצאה,  אפילו לחסוך בחיי אדם.

בקרת כניסה בעבודה

כאשר אנו מדברים על מערכות בקרה בכניסה לעבודה, הכוונה היא כמובן בעיקר לשעוני נוכחות ומצלמות. בצורה זו, ניתן לשלוט על המערך הכולל של הנכנסים למתחם מקום העבודה, על הזהות שלהם, ובאשר לעובדים, על מועדי כניסתם ויציאתם לעבודה.  באמצעות המערכות, תוכלו לשלוט באופן אופטימאלי על הנכנסים למתחם. אם למשל הזמנתם טכנאי חוץ, אשר אמור להגיע בשעה מסוימת למתחם, על מנת לבצע את עבודתו, הוא יוכל להיכנס על נקלה, באמצעות זיהויו. גורמים שאינם רצויים, לא יוכלו לחדור אל תחומי המפעל או העסק. והיה, ובאיזושהי צורה, התאפשר לגורם לא רצוי לחדור לעסק, תוכלו באמצעות מערכת הבקרה לזהות מיהו, מתי הוא נכנס, וכיצד הדבר התאפשר.

בקרת כניסה לבתים

לא רק במקומות עבודה, מערכות הבקרה הפכו להיות יותר ויותר הכרחיות ופופולאריות, אלא גם בבתים פרטיים ובבנייני מגורים רבי קומות. שימו לב, במגדלי היוקרה אומנם מעסיקים שומרים פרטיים הממוקמים בלובי הכניסה לבניין, אך הם גם מגובים במערכות בקרה ואבטחה מתוחכמות במיוחד.  אם מדובר על בית פרטי צמוד קרקע, תוכלו להגן עליו באמצעות מערכת טלוויזיה במעגל סגור, מערכת אינטרקום, קודן וכמובן מצלמות אבטחה. כך גם לגבי בנייני מגורים משותפים. ככול שהמערכת תהיה פשוטה יותר ופרימיטיבית יותר, כך יהיה קל יותר לגורמים לא רצויים, להיכנס אל המתחם. מערכת קודן למשל, איננה מעניקה מספיק ביטחון לדיירים. די שאחד מהם, מסר את מספר הקוד לגורם שאיננו רצוי, וזה כבר יוכל להיכנס את שטח הבניין בקלות מרבית. לכן, בהחלט יש להשקיע במערכות בקרת כניסה, אפילו אם הן עולות יותר, הן לרוב יעניקו לכם כיסוי מלא.

תוכלו לקרוא גם על מערכת שעון נוכחות

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי


 


מאמרים נוספים מאת אורי
 
ניתוחים פלסטיים – מה שרואים במראה
אלפי אנשים בישראל עוברים מדי שנה ניתוחים פלסטיים, שלעיתים מערבים היבט קוסמטי בלבד ופעמים אחרות גם פן רפואי

רופאים, מטופלים ומה שביניהם
כאשר אתם מגיעים לבדיקות אצל רופאים ישנם מספר כללים המחייבים את נותן השירות, שכן היחסים שבין רופאים למטופלים מעוגנים בחוקים, כללי אתיקה ופסיקות, אשר נועדו לשמור על מערכת יחסים תקינה ועל זכויותיהם של הפציינטים

לקחת אחריות על בריאות המשפחה
בריאות המשפחה הייתה מאז ומתמיד בראש מעיני האדם, ודבר זה יישאר תמיד נכון. יחד עם זאת, ישנם מספר וחידושים המאפיינים את העידן המודרני, שמכריחים אותנו לקחת יותר אחריות על מעשינו.

ייחודו של טיפול משפחתי
מטבע הדברים, בכל משפחה קיימות תקופות טובות יותר ופחות, אותן אנו עוברים ביחד ובכוחות משותפים. ואולם, לעיתים הבעיות נעשות קשות ותכופות יותר, מעוררות דאגה גדולה, ופוגעות באופן מהותי בתפקוד ובאיכות החיים. במקרים אלו, כדאי לשקול פנייה אל טיפול משפחתי המבוצע על ידי פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים שעברו הכשרות מיוחדות בתחום.

מצלמות לרכב
19/05/14 | רכב
במאמר זה נסביר הכל על מצלמות לרכב!

כיצד תמצאו חנויות פרחים בנתניה?
אם בעבר, כאשר חיפשתם חנות פרחים בנתניה הייתם מגיעים פיזית אל החנות, על מנת לבחור את הפרחים, לקחת אותם ולשלם עליהם, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין לכל הדעות...

בקרת כניסה, שעון נוכחות ועוד...
בקרת כניסה, היא עניין שיש להשקיע בו מחשבה מרובה, במיוחד כאשר מדובר על מקומות עבודה או בנייני מגורים. תוכלו לשים לב, שלא רק מקומות סגורים רבים.....

ISO 9001 וכל מה שצריך לדעת על ISO 13485
17/04/12 | תעשייה
מאמר המסביר על התקנים הדרושים

מידע אודות רישום פטנטים
המאמר הבא מביא הכל על עריכת פטנטים ורישום פטנטים

שכפול מפתחות ע"י מנעולן
26/02/12 | בית חכם
המאמר הבא מביא הכל על שכפול מפתחות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI