דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני שיווק העסק שלך ברשתות חברתיות
שיווק העסק שלך ברשתות חברתיות
מאיה ויז'ן 30/07/12 |  צפיות: 3278

שיווק העסק שלך ברשתות חברתיות

בניית אתר לעסקים היא התחלה מצוינת, צעד ראשון לביסוסו נוכחות ברשת. הצעד השני לאחר בניית אתר לעסקים הוא שילוב הרשתות החברתיות במערך השיווק. הרשת היום עוברת מהפך, לא עוד מקור לאינפורמציה בלבד, האינטרנט היום הוא מקום למפגש, להחלפת רעיונות, דעות והיכרות, לאינטראקציה חברתית. נוכחות ברשתות חברתיות חשובה מאוד עבור כל עסק ששואף לנהל מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותיו, לזכות בלויאליות ואמון ולהפוך את העסק למותג מנצח.

למה חשוב לקדם את העסק דרך רשתות חברתיות?

רשתות חברתיות מאפשרות לך ליצור אינטראקציה ארוכת טווח עם קהל היעד שלך, לשמור על יחסי גומלין חזקים עם לקוחות קיימים ולפרסם ולשווק את העסק במהירות וביעילות. אנשים היום בודקים את פרופיל המשתמש שלהם ברשתות חברתיות לפחות פעם אחת ביום, ככל שתופיע יותר מול עיניהם של הגולשים ברשת החברתית כך תיזכר יותר ותתפרסם יותר.

איך משווקים אתר מכירות של העסק דרך רשתות חברתיות?

אתר מכירות שמקושר לפייסבוק למשל יכול לפרסם ולקדם את עצמו עם מבצעים, הנחות, קופונים, מאמרים וכדומה. המטרה היא ליצור עניין אצל החברית ברשת, ליצור שיתוף ויראלי של תמונות וסרטונים, מאמרים, קופונים ועוד. ככל שהתוכן שאתם מעלים לרשתות החברתיות מעניין יותר, חדשני יותר ומסקרן יותר כל עולה הסיכוי שלו להפוך לוויראלי, והסיכוי שלכם לקדם את העסק.

באילו רשתות חברתיות כדאי להתמקד?

המקום הראשון שכדאי לפרסם בו אתר מכירות הוא הפייסבוק מכיוון שזו הרשת החברתית הגדולה בעולם. לאחר מכן כדאי לשלב רשתות כמו גוגול+, טוויטר ומייספייס. מעבר לכך, מומלץ לחפש רשתות חברתיות קטנות יותר המתאימות לאזור או לתחום בו אתם עוסקים. בניית אתר לעסקים והחלטה על אסטרטגיית שיווק חשוב שתכלול גם את הרשתות החברתיות הללו במידה והן מתאימות לעסק שלכם.

לסיכום שיווק אתר אינטרנט ברשתות חברתיות הינו צעד חכם והכרחי על מנת להגיע לקהל יעד של אנשים שמתממשקים באתרים כגון פייסבוק או לינקאדין. כיום אתרים כגון פייסבוק מציגים דרכים שיאפשרו לאתר שלכם להתממשק עם פייסבוק בצורה טובה ונוחה . אחת מהחידושים בתחום הוא האופציה להירשם או להתחבר לאתר על ידי הסיסמא של פייסבוק . ישנם עוד המון דברים כגון כפתור הלייק המפורסם. הרשת החברתית פייסבוק היא אתר שמושך אליו בעיקר צעירים מכל העולם אר לא רק. יצירת נוכחות בפייסבוק או התממשקות פייסבוק אם אתרי אינטרנט יכולה לעזור לכם לקחת חלק ברשת החברתית


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאיה ויז'ן

מאיה ויז'ן בניית אתרי תדמית וקידום אתרים באינטרנט במחירים שפויים, אנחנו מאמינים שהחזון שלנו בונה את המציאות שלך.



 


מאמרים נוספים מאת מאיה ויז'ן
 
מייד אין צ'יינה - עיצוב הבית בעידן החדש
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

ליווי אדריכאלי לסין
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

כל מה שצריך לבית: מבחר ענק של מוצרים ליבוא מסין
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

יבוא תכולת הבית מסין - מה זה בדיוק?
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

יבוא תכולת בית מסין - האם זה משתלם?
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

יבוא מסין - איך עושים את זה?
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

יבוא אישי של תכולת בית
יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פופלארי והרבה אנשים פונים לסין לצורך יבוא ריהוט ותוכל בית.

הלבשת הבית - יבוא תכולת בית מסין
בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר האנשים שמייבים ריהוט מסין לצורך עיצוב ביתם. הטרנד החדש הזה הולך וגובר והרבה אנשים מוצאים פתרון לעיצוב פנים.

תמונות קנבס
מחפשים רעיונות למתנות למשרד או מתנות לבית? פנקו את המשפחה או החברים בתמונות קיר או ציורים על קנבס.

מסגור תמונות על בד קנבס
הקנבס מבית נור הוקם במטרה לשרת לקוחות פרטיים ולאפשר הדפסה על קנבס של כל תמונות המשפחה או תמונות אישיות אשר צולמו וראויים להגדלה.עיצוב והדפסה תמונות מרהיבות ואיכותיות על קנבס
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI