דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים תואר בכלכלה ומנהל עסקים
תואר בכלכלה ומנהל עסקים
דניאל רמות 09/08/12 |  צפיות: 4452

אין ישראלי שלא מדמיין את העתיד, זה בכלל לא משנה אם אתה מדמיין עצמך כ פחח, שיפוצניק או תסריטאי, בשביל לחיות את החלום תזדקק למזל ושכל, מה שיהפוך את הדרך לקצרה בהרבה הוא אם תבחר במסלול הנכון של למידה וכך בנוסף להגשמת הפנטזיה תוכל להתפאר "הגשמתי את החלום".

איך בוחרים בין ים המקצועות שיש כיום? האם בוחרים מקצוע שיהפוך אותנו לעשירים?? האם ללכת על מקצוע עליו חלמתי? האם כדאי לבחור בלימודי כלכלה וחשבונאות? התשובה היא לא וכן. בואו לקרוא מעט מידע על בחירת מסלול הלימודים.

המפתח להצלחה הוא לימודים. כל אדם בכל גיל וכל מצב יכול ללמוד אבל ויתור על השכלה גבוהה הינו ויתור על חלום ילדותך, לימודי מדעי המחשב וניהול למשל ידחפו אותך קדימה כדי לחיות בחלום, שמור את המשפט הבא - השכלה זה כוח ולימודים יובילו אתכם לעתיד טוב יותר.

איך בוחרים מוסד אקדמי? לפני כל דבר אחר צריך לחפש מוסדות לימוד אשר מלמדים בתחומים שאתם רוצה ללמוד, כצעד שני כשבראשך המקומות עליך להחליט איזה מוסד מתאים לך ביותר, בדרך כלל המוסדות האקדמאים מציעים ימים פתוחים ושם אתה יכול להכיר את מוסד הלימודים על בוריו, כמו כן בימים הפתוחים תוכלו לקבל את כל המידע על בית הספר ותוכנית הלימודים.

עדיף שהמקצוע שתלמד יורכב מהרצון שלכם, גם אם זה תואר בכלכלה ומנהל עסקים או תחום אחר, אך עליכם לבצע סקירה גם אל העתיד הכלכלי שלכם. צעירות וצעירים רבים לומדים לתואר בכל שנה אבל כמעט רובם לומדים תואר בתחום שאין בו ממש עבודה. עליכם לבדוק האם המקצוע מתאים לכם, מהו מצב התעסוקה בתחום והאם זה מתאים לאופי שלכם.

איך מתגברים על הפחד ממבחנים? בחינת סוף השנה מתקיימת היום אתה מרגיש שכל החומר נמצא לך בראש אך אתה עדיין מוטרד? מומחים בנושא המליצו לאכול ארוחה מאוזנת ועשירה בבשר או דגים בליל הבחינה ולאחר מכן לעשות משהו שישחרר אתכם מכל המחשבות, בבוקר כדאי להתחיל עם ארוחת בוקר משביעה ולבצע פעילות משחררת ומעוררת וכך תיגש לבחינה בצורה הטובה ביותר. בנוסף כדאי להתחיל לעשות את המבחן בנושא החזק שלך כעל מנת שהמבחן יתחיל טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל רמות

רוצים לשמוע עוד על שיפוצים בבית? מחפשים מחירון שיפוצים מעודכן? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דניאל רמות
 
להתקין יריעות ביטומניות
12/08/12 | שיפוצים
טובים עם הידיים אפשר לקנות חומרים וחלקים מחנויות לחומרי בניין ויחד עם ציוד מתאים

סגירת מרפסת אלומיניום
12/08/12 | שיפוצים
תיקון פשוט, אתם יכולים לרכוש חומרים וחלקים בצורה עצמאית ועם כלים מתאימים והמון

מידע על אדריכלים
הלקוחות - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה מתאימים, ועד לבחירה של פתרונות

לימודי מנהל עסקים וחשבונאות
מהם בוחרים ללמוד תואר שלא יעסקו בו לעולם. תבדקו האם זה המקצוע הנכון עבורכם, האם יש עבודה בתחום והאם בא לכם בכלל לעסוק בתחום.

מעקה זכוכית למדרגות
09/08/12 | שיפוצים
שינוי בתעריף העבודה, מתיחה של לוח הזמנים ותנאי תשלום. הסכם שכזה יגן

צריכים חלפים למכונות כביסה?
09/08/12 | שיפוצים
מקצוע טוב ישמח מאוד להראות לכם מעבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות לכו לפגישה עם רעיונות מוגדרים לגבי השינוי שאתם רוצים לעשות ובקשו מאנשי המקצוע

חושבים על פרקט קרונו?
09/08/12 | שיפוצים
להיעזר במטלית לחה בלבד ובשום פנים ואופן לא להרטיב אותו, כי הוא סופח נוזלים במהירות ונהרס.

רואה חשבון לניהול העסק
09/08/12 | ניהול
לרישום וטפסים במקום להובלת העסק להצלחה. לעתים הבעיה טמונה בניהול חשבונות

מי מחפש עורך דין עבודה?
במאמץ משותף תחת הכוונה מקצועית אשר מכוונת לפתרון משברים וגישור על פערים.

תואר בכלכלה ומנהל עסקים
עליכם לבצע סקירה גם אל העתיד הכלכלי שלכם. צעירות וצעירים רבים לומדים לתואר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI