דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מדריך לבחירת מתנות לגבר לראש השנה
מדריך לבחירת מתנות לגבר לראש השנה
אבי 27/08/12 |  צפיות: 2431

חגי תשרי הן תקופה מיוחדת במינה, בה אנו חוגגים את תחילת השנה, ביחד עם כל החברים ובני המשפחה האהובים, ומצפים ומייחלים למה שתביא איתה השנה הזו. רבים מאיתנו מתלבטים אילו מתנות כדאי לרכוש - מתנות לראש השנה יכולות להיות קטנות או גדולות, יקרות או עממיות, אך הדבר החשוב באמת הוא שהן יגיעו מכל הלב, ויתאימו לאופי של האדם אשר מקבל אותן. רכישה של מתנות לגבר יכולה להיות פשוטה, אם מדובר בחבר, בן זוג או בעל אשר אנו חיים לצידו כבר כמה שנים טובות. אך מה כדאי לעשות כאשר מדובר בבן זוג חדש? כיצד תבחרי עבורו את המתנה המתאימה, אשר תקלע לטעמו ותתאים לתחילת הקשר? כמה רעיונות למתנות נהדרות, לפניכן.

גאג'דטים

אין זה משנה אם החבור החדש שלך הוא גבוה או נמוך, הייטקיסט או אמן בנשמתו, דבר אחד משותף כמעט לכל הגברים כולם (ולא אנחנו לא מתכוונות כאן לסיפור האהבה הלוהט עם הספה והפיצוחים בזמן המונדיאל) - האהבה לגאג'דטים! מתנות לגבר החדש בחייך הן עניין לא פשוט, אך קשה לטעות כאשר רוכשים מתנות לראש השנה אשר משדרגות את השימוש במחשב או באייפון! מדובר בכל אותם מכשירי חשמל ומוצרים נלווים, שהם מעוצבים, ידידותיים למשתמש ומגיעים בטווח רחב של מחירים. תוכלי לרכוש מתנות מסוג זה כמעט בכל קניון או מרכז מסחרי, ולהיות רגועה שרכשת מתנה מועילה שגם תשמח את הבחור שלך.

ביגוד ובשמים

רכישה של מתנות לגבר אותו את מכירה שנים ארוכות היא מטבע הדברים עניין פשוט הרבה יותר, מכיוון שאת כבר מכירה היטב את ההעדפות שלו, כולל ההעדפות שלו בתחומי ההנעלה והביגוד. קחי בחשבון שאם תשקיעי הרבה ותרכשי עבור הגבר החדש בחייך סט יקר של בגדים, הדבר עלול להתפרש כאילו את כבר מנסה לשנות או לעצב את המלתחה שלו, למרות שאתם עדיין נמצאים רק בתחילתו של הקשר. מסיבה זו נמליץ לרכוש מתנות לראש השנה בחנויות בגדים והנעלה, אך רק אם מדובר במותג שאת יודעת בוודאות שהוא אהוב עליו במיוחד. במחלקת הבשמים, לעומת זאת, העניינים הרבה יותר קלילים! תקופת חגי תשרי היא תקופה ידועה של מבצעים והנחות מיוחדות במחלקות הפרפומריה, וזה זמן מצוין לרכוש עבורו בושם חדש או אפטר שייב. עבור מתנות שהוא בטוח יאהב לקבל, הציצי בארון שלו, ובדקי איזה בקבוק עומד להיגמר - זה המוצר שאותו את מחפשת! ובנוסף, מה יכול להיות יותר טוב מלרמוז לו שאת אוהבת אותו ריחני ונעים, וקרוב אלייך?

מתנות מתוקות ומארזי מתנה

מתנות לראש השנה מגיעות באופן מסורתי עם טעמים וניחוחות מתוקים, ואין סיבה שבגללה מתנות לגבר שלך לא יכולות אף הן להיות מתוקות ומפנקות! בתקופת סוף אלול תוכלי למצוא בשוק מתנות מתוקות מיוחדות רבות, וכדאי גם לבדוק את המצב באינטרנט, שם תמצאי מבצעים והנחות משתלמות במיוחד. חפשי מארזי מתנה הכוללים כמה סוגים של מוצרים, כמו שוקולדים טעימים, בקבוק יין טוב, ממתקים איכותיים וצנצנת דבש קטנה. מארזי מתנה מתוקים מגיעים במגוון גדול של גדלים ועיצובים, ותוכלי בקלות למצוא מארז שיתאים למה שאת מחפשת! שנה טובה!



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI