דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מסחר אלקטרוני כיצד לבחור חנות וירטואלית?
כיצד לבחור חנות וירטואלית?
דינה דוד 05/09/12 |  צפיות: 3909

עם השינויים המתרחשים עלינו בהרגלי הצריכה העולמיים, במסגרתם רבים עברו להזמין מוצרים דרך האינטרנט במקום לכתת רגליים בין החנויות בקניונים, חברות אינטרנט רבות בעלות רקע בבניית אתרים מציעות הקמת חנות וירטואלית בטווח מחירים הנחשב "חינמי" ועד חברות המציעות מחירים גבוהים יותר. כיצד נדע כיצד לבחור חברה שתבנה לנו חנות וירטואלית באופן איכותי ויעיל אך מבלי "לקרוע את הכיס"?


ראשית עלינו להגדיר מה פשרה של חנות וירטואלית? מדובר באתר אינטרנט המציע למכירה דרך האתר מגוון מוצרים על ידי מכשיר סליקת אשראי, וקבלת המוצר במשלוח בדואר. eBAY  הינו חנות וירטואלית בעל תעבורת הקונים הגדולה בעולם, המציע שפע מוצרים- קוסמטיקה, אלקטרוניקה, צעצועים ועוד.


המחירים להקמת חנות וירטואלית מתחילים בסכום בסיסי עבור אחסון הנע בסביבות העשרות שקלים, ולמעשה מהווים איזושהי תוכנה שבלונית פשוטה שבה לא ניתן לערוך שינויים בהתאמה אישית. המחירים מתחילים לנוע כלפי מעלה כאשר הלקוח מבקש לבנות חנות וירטואלית בהתאמה אישית, שתאפשר לו לבנות את האתר כפי שפינטז במוחו, להוסיף באנרים ועוד.


אחת התפישות השגויות לגבי בחירת חברה שתבנה לכם חנות וירטואלית, הינה כי הבסיס הינו אותו בסיס, ולכן אין צורך להשקיע סכום גדול על אתר בהתאמה אישית.


למה ישנה חשיבות לנושא ההתאמה האישית? כשם שבעל עסק הפותח סניף חדש משקיע חשיבה עסקית באופן הצבת המדפים, התאורה, הקופות ועוד, הידועים כשבעלי השפעה ניכרת על אחוז המכירות, כך בעל עסק הפותח חנות וירטואלית נדרש להתאים את האתר שלו למוצרים שהוא מוכר, ולפתח אסטרטגיה עסקית מתאימה המתבטאת בעיצוב.


רצוי לבצע סקר שוק ולבחון את תיק העבודות של החברה שאת שירותיה אתם עומדים לשכור, על מנת ללמוד על יכולותיה. לחברה בעלת הישגים בעבר- כלומר חנויות וירטואליות שהקימה אשר הפכו לאתרים מוצלחים ומוכרים, קיים סיכוי גבוה יותר לשחזר את ההצלחה עם האתר שלכם.
כיום קיימות חנויות וירטואליות רבות ברחבי הרשת בעלות עיצוב מינימליסטי אשר אינן מזמינות את המשתמש לגלוש באתר ולבצע שם רכישה. יתרה מכך, העיצוב הפשוט נתפש אצל הלקוח הפוטנציאלי לעיתים כאתר שלא ניתן לסמוך עליו ולהפקיד בידיו את כרטיס האשראי.


לבסוף, ראוי לבחור חברה שתבנה לכם חנות וירטואלית בעלת יכולת מוכחת גם בתחום קידום אתרים, שכן מיקומה של חנות וירטואלית בתוצאות גוגל בעלת השפעה ישירה על כמות המכירות- כמות גדולה של כניסות מיתרגמת למספר גדולים יותר של קונים.


הכותבת הינה נציגת של חברה מדיה ויז'ן המספקת שירותי בניית חנות וירטואלית. צרו קשר עוד היום!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דינה דוד


 


מאמרים נוספים מאת דינה דוד
 
הובלות דירה- טיפים למעבר חלק וקל
02/10/12 | מעבר דירה
המאמר הבא יציע כמה טיפים לאלה מביננו שעומדים להחליף כתובת ומעוניינים לשרוד את המעבר בקלות ובנוחות יחסית ככל הניתן, ללא נזק מיותר לחפצים ולריהוט

חנות וירטואלית- כדאי להשקיע?
בעשור האחרון עולם הצרכנות שינה את פניו- אם בעבר היינו ניגשים למדרחוב על מנת לרכוש את צרכינו, ובהמשך לקניון הסמוך למקום מגורינו- כיום אנו פשוט יכולים להישאר בבית או במשרד, ולרכוש את הדרוש לנו בלחיצת כפתור. מה משמעות הדבר מבחינת בעלי העסק?

כיצד לבחור חנות וירטואלית?
חברות אינטרנט רבות בעלות רקע בבניית אתרים מציעות הקמת חנות וירטואלית בטווח מחירים הנחשב "חינמי" ועד חברות המציעות מחירים גבוהים יותר. כיצד נדע כיצד לבחור חברה שתבנה לנו חנות וירטואלית באופן איכותי ויעיל אך מבלי "לקרוע את הכיס"?

פרחים- מהו מקורם?
05/08/12 | גינון
רחים סובבים אותנו בעולמנו, כולם נהנים מהחן של הפרחים, נוהגים לשלוח אותם כמתנה לאירועים, רוכשים אותם כדי להאיר את חלל החדר ואף מגדלים פרחים בגינת הבית ובעציצים. נשאלת השאלה- כיצד הם נוצרים? מדוע פרחים כל כך אהודים בעולמנו? מהו סוד קסמם של פרחים?

משלוחי פרחים ראשון לציון
לפני שאתם מבצעים משלוחי פרחים ראשון לציון, מומלץ לקרוא מעט על סמליותם של הפרחים לאורך ההיסטוריה בתרבויות השונות בעולם. לאורך ההיסטוריה, החל מן התקופה העתיקה, לפרחים הייתה סמליות רבה ומשמעותית בקרב תרבויות שונות בעולם. פרחים ליוו כל אירוע חשוב במהלך החיים- לידה, נישואין, חגים, חולי ואפילו מוות.

הובלת דירה- כמה טיפים להצלחה
לכולנו בחיינו יצא בשלב כזה או אחר להזמין שירות הובלת דירה, הרי עברנו מהדירה של ההורים לדירת רווקים, לדירה של בן או בת הזוג ובהמשך לדירה משפחתית חדשה. אבל מה עם הובלת משרדים? מדובר בפרויקט שלא ממהרים לדבר עליו, שכן הוא נחשב פחות שכיח, אך עם זאת מדי יום ביומו ברחבי הארץ משרד זה או אחר אורז את מיטלטליו ומעבירם למקום חדש ומרווח יותר.

חוקר פרטי- היצע עצום, כיצד לבחור?
07/06/12 | חקירות
כיום למעוניין בביצוע חקירה מכל סוג שהוא, החל ממעקב אחרי בן זוג, עובד, ועוד, מוצעים מגוון שירותים על ידי חוקר פרטי המציג עצמו כמיומן ובעל יכולות. ההיצע העצום עלול לבלבל. כיצד נוכל לדעת לבחור במקצוען שיעשה עבורנו עבודה איכותית ואמינה?

מתנות לגבר
24/05/12 | קניות
בחירת מתנות לגבר עשוייה להיות לעיתים משימה לא פשוטה. בעוד נשים גלויות ומספרות שעל ליבן, גברים צופנים את תחושותיהם, ולכן היכולת לקלוע לטעם בן הזוג מאתגרת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI