דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון רציו – חיפוש מקורות העושר
רציו – חיפוש מקורות העושר
Michal Cohen 31/12/12 |  צפיות: 3787

הזהב השחור עלול לשגע גם את השפויים ביותר, אבל אנשים כאלה, רציונליים, לא נוטים, ודאי לא ממהרים להשתגע. גם כשהם מחפשים אחר הלא נודע הם עושים זאת בשיקול דעת ובתבונה. אלה וכאלה הם אנשי רציו- שותפות מוגבלת של אנשים העוסקים בחיפוש שניים ממקורות האנרגיה החשובים ביותר בכלל ובמקומותינו בפרט גז טבעי ונפט.

אין צורך לפרט ולהרחיב על אודות חשיבותם של שני משאבים יקרים-מפז אלה, אשר מהווים מקורות אנרגיה יקרי ערך. רצוי עוסקת בחיפוש מאגרי משאבים טבעיים אלה בשטח הנאמד בכ -3.320 קילומטרים רבועים,  שטח המשתרע במרחק של כ -100 קילומטר מחופי ישראל. בזיכיונותיה וברישיונותיה של החברה מצויים מאגרים עצומים של גז טבעי וזכויות נפט באזורים שונים.

שותפים רציונליים:

השותפים ביזמות ברציו חיפושי נפט (1992) הם משפחות רוטלוי ולנדאו בשנים האחרונות  השתתפה בחברה בעשרו ת קידוחים בסכום כולל שנאמד בכ -100 מיליון ₪ מזה חמש שנים עוסקת החברה באינטנסיביות בגיוס מקורות מימון, בין השאר בשוק ההון, וידע טכנולוגי נדרש לביצוע חיפושים ממוקדים של מאגרי האנרגיה בים ומקיימת שותפויות שונות.

בעולם שבו משאבי האנרגיה אינם מובנים מאליהם ולא אחת נדרש מאמץ עליון, עילאי, לא רק לכרייתם, לחציבתם או לאופנים אחרים המאפשרים שימוש בהם אלא לעצם איתורם – יש חשיבות לקיומה של חברה  גדולה המתחברת עם גורמים שונים לחיפוש ולאיתור מקורות כה חשובים.

מניית רציו היא מהמניות החמות בשוק. ניתן לעקוב אחר שינוי תנודותיה ומגמותיה, לאמוד את הביקושים לה, לראות את שערי הבסיס והמחזור היומי הממוצע, לעקוב אחר מספר העסקאות בה, השינויים מהיום הקודם, ועוד. אין ספק כי במהלך השנה הנוכחית ובמהלכן של השנים הבאות  נשמע רבות על אודות המניה מאחר שמדובר בנושא חם, אטרקטיבי, שהפוטנציאל הגלום בו הוא עצום.

מניית הים החם:

מרבצי האנרגיה הבלתי נדלים המונחים בקרקעית העמוקה של מצולות הים מהווים ערובה לבעירתה של הבורסה בכלל ושל אחת המניות  האטרקטיביות והנחשקות ביותר בו  בפרט. באתרים שונים ברשת ניתן לקיים מעקב שוטף אחריה ולהתוודע בזמן אמת, און ליין, על כל השינויים והתנודות החלים בה והמשפיעים עליה.


 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Michal Cohen


 


מאמרים נוספים מאת Michal Cohen
 
רציו – חיפוש מקורות העושר
31/12/12 | שוק ההון
הזהב השחור עלול לשגע גם את השפויים ביותר, אבל אנשים כאלה, רציונליים, לא נוטים, ודאי לא ממהרים להשתגע. גם כשהם מחפשים אחר הלא נודע הם עושים זאת בשיקול דעת ובתבונה. אלה וכאלה הם אנשי רציו - שותפות מוגבלת של אנשים העוסקים בחיפוש שניים ממקורות האנרגיה החשובים ביותר בכלל ובמקומותינו בפרט גז טבעי ונפט.

מהן קרנות נאמנות ?
קרן נאמנות היא אחד המוצרים המובילים שמציעים בתי השקעות ללקוחותיהם, הרעיון העומד בבסיסה הוא שבמקום שכל אדם ירכוש בנפרד מניות של חברות הנסחרות בבורסה , אוספת הקרן את כספיהם של המשקיעים ובוחרת אילו מניות או מכשירים פיננסים אחרים כמו מט"ח או אג"ח לקנות ומתי למכור אותם על מנת שלמשקיעים תהיה תשואה מקסימאלית. הרעיון או המצאת קרן הנאמנות החלה ב-1868 באנגליה כך שמדובר במכשיר פיננסי ותיק שכבר הוכיח את יעילותו.

בית השקעות
31/12/12 | שוק ההון
אין זה סוד שמצבם הכלכלי של אזרחים רבים בישראל הולך ומשתפר משנה לשנה. רכבים חדשים ויוקרתיים נראים על הכבישים, עסקאות נדל"ן רבות נסגרות מדי יום ואזרחים רבים מחליטים להתחיל לתת לכסף שלהם לעבוד עבורם. כל תחום ההשקעות מושך אליו עשרות אלפי ישראלים שמאמינים כי הגיע הזמן להתחיל לשחק במגרש של הגדולים ולעשות רווחים מהירים וגבוהים, אבל... מאיפה מתחילים?

מודיעין יהש כדוגמא לענף חיפושי הנפט והגז בישראל
בענף חיפושי נפט וגז פועלות חברות רבות, אשר הנתונים שלהם משפיעים ישירות על המדד. מניית מודיעין יהש לדוגמא נמדדת על פי מספר קריטריונים ברורים. מודיעין יהש נחשבת יציבה יחסית, וניתן לראות את משקלה במדד תל אביב 100, תל אביב 70 וכמובן תל אביב – נפט וגז.

השקעות במניות
05/11/12 | השקעות
השקעות במניות מאד פופולריות. הסיבה לכך היא האפשרות להרוויח כסף רב בזמן קצר יחסית, אבל עם הסיכוי יש גם סיכון ויש לקחת זאת בחשבון כשמחליטים לצאת לדרך של השקעות במניות. למי שאינו בקיא בשוק המניות מומלץ להתייעץ עם יועץ השקעות או לפתוח תיק בחברת השקעות רצינית ואחראית כדי שכספו ינוהל על הצד הטוב ביותר, אבל גם במצב זה אין ערובה להצלחה ויש להבין כי תנודתיות שוק המניות אינה תלויה רק בגורמים כלכליים, אלא אף בגורמים חברתיים ופוליטיים שונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI