דף הבית ביטוח ביטוח רכב ביטוח אופנוע בעידן האינטרנט
ביטוח אופנוע בעידן האינטרנט
אסף יהלומי 27/01/13 |  צפיות: 3149

בוחרים חברת ביטוח

פוליסות ביטוח לכלי רכב דו גלגליים כרוכות בעלויות משמעותיות. בעקבות הסיכון הגבוה שמתבקשת חברת הביטוח לקבל על עצמה, היא קובעת תעריפים גבוהים בעבור הפוליסות. כאשר בוחרים את חברת הביטוח המתאימה ביותר חשוב לזכור כי התנאים בפוליסת ביטוח החובה זהים בין כל החברות.

אפשר וכדאי לרכוש את ביטוח החובה בחברה שמציעה את המחיר הזול ביותר. בכדי למשוך את הלקוחות מציעות החברות חבילות שירותי ביטוח שמציעות פוליסת ביטוח חובה, מקיף וצד ג' במחיר אחד.

השוואת מחירים חכמה

כאשר מבצעים את ההשוואה בין חברות הביטוח יש לבחון בצורה נקודתית את התמורה שמתקבלת בעבור התשלום. ביטוח אופנוע ללא השתתפות עצמית יהיה אטרקטיבי גם כאשר הוא יקר יותר משאר פוליסות הביטוח.

בכדי להפיק את המרב מהתהליך כדאי לבחון 3-4 חברות, כאשר את ההחלטה הסופית מקבלים רק לאחר ששומעים את כל ההצעות ומבינים את היתרונות והחסרונות שטמונים בכל פוליסה. יש להדגיש כי ביטוח רכב רוכשים רק פעם בשנה, הקפידו למצוא תעריף זול ותוכלו ליהנות ממחיר זול לשנה כולה.

ביטוח מקיף לאופנועים

בעקבות הסיכון הגבוה דורשות חברות הביטוח סכומי כסף גבוהים בעבור ביטוח מקיף לאופנוע. רוב הרוכבים הצעירים מוותרים על הפוליסה המקיפה מתוך שיקולים כלכליים. כדאי לרכוש את הביטוח רק כאשר מדובר באופנוע כבד יקר. ביטוח צד ג' לאופנוע דווקא כן כדאי לרכוש. בעל האופנוע רשאי לקבל על עצמו את הסיכון לפגיעה ברכושו הפרטי, אך בעבור הנזקים שנגרמים לצד ג' יהיה עליו לשלם.

לשלם פחות גם על ביטוח רכב

התחרותיות הגבוה בענף הרכב בישראל נהדרת בעבור הצרכנים. חברות הביטוח עושות מאמצים רבים לשמר את הלקוחות הקיימים בעזרת מבצעים אטרקטיביים ולהציע הצעות חסרות תקדים למצטרפים חדשים.

כל שיש לעשות בכדי למצוא ביטוח רכב זול הוא לטרוח לחפש את המחיר הזול ביותר, לבקש הנחות ולעבור בין כמה חברות. נציגי המכירות שומרים את המחירים הנמוכים ביותר, בדיוק באותם רגעים בהם הלקוחות הוותיקים שלהם מאיימים לעזוב את החברה צצים לפתע מחירים אטרקטיביים.

לקוחות שמעזים לדרוש תמורה טובה יותר בעד כספם גם מצליחים, אלו שממשיכים לשלם בכל שנה את אותן תעריף קבוע באותה חברת ביטוח משלמים יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסף יהלומי


 


מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי
 
הקמת גינות
24/03/13 | גינון
קניתם בית חדש? רוצים להקים קגינה חדשה לנוי ולמשחק? זה הזמן לחשוב איך מקימים גינה מאפס בהתאם לתנאי השטח והמקום כדי להינות מגינה מושלמת. לא חייבים להשקיע הון תופעות בזה, מספיק שיש לכם זמן, חזון ואנשי מקצוע מתאימים.

קורס ניתוח טכני - הניתוח הסתיים בהצלחה
תמיד חלמתם להבין ולנתח את כל הגראפיים המסובכים האלה בבורסה? עכשיו אתם יכולים להפסיק לחלום. אם יש לכם זיקה לתחום הכלכלה, אם מעניין אתכם לצפות בתוכניות כלכליות ויש לכם גישה לזהות השקעות ולנהל אותן כהלכה, הצעד הראשון הוא לקחת קורס ניתוח טכני.

רשלנות רפואית בניתוח
נתונים שונים מראים שקרוב לארבעים אחוז מכמות התביעות על רשלנות רפואית שמוגשות לבית משפט הן על רשלנות רפואית בניתוחים. בהתחשב בכך שבעשור האחרון יש כמעט 500 תביעות מדי שנה בתחום, אנחנו למדים עד כמה רשלנות רפואית בעת ניתוח הוא נושא טעון שמוכרע לא פעם רק בבית משפט.

חלונות אלומיניום - הבלגים שולטים
24/03/13 | שיפוצים
הרעיון של חלונות בלגיים שולט מזה זמן בעולם עיצוב הבית בכל הקשור לחלונות. שליטה זו נובעת הן בזכות העיצוב הייחודי אך גם בזכות היכולות והטכניקה המיוחדת של חלונות מסוג זה, טכניקה שמאפשרת לחלונות להחזיק מעמד זמן רב.

סורגים שקופים
24/03/13 | שיפוצים
מחפשים דרך יפה לעצב את הבית ולשמור עליו מוגן ? סורגים שקופים הם הפתרון הנוח והיפה ביותר כיום, במקום שעל כל חלון יהיו סורגים כבדים, ישנים, שמעוררים תחושה לא נעימה, סורגים שקופים משתלבים היטב בכל בית ובכל מבנה ושומרים על עיצוב הבית. שלא נדבר על בטיחות והגנה. איך זה עובד?

ניהול תיקי השקעות
06/03/13 | השקעות
כמה פעמים חלמתם על בית גדול ליד הים, מכונית אדומה פתוחה בחנייה , וטיסות לחו"ל פעם בחודש? טוב , אנחנו לא מבטיחים לכם שאם תשקיעו את כספכם תצליחו להשיג את כל זה אבל בהחלט תוכלו לחסוך כסף לעתיד ולהקנות לילדים שלכם משהו...

מים מינרליים - לשתות ישר מהטבע
אחת התעשיות המפותחות והמצליחות ביותר, בשנים האחרונות, היא תעשיית המים המינראליים. יותר ויותר אנשים עוברים לשתות מים אלו, מטעמי בריאות, ונוטשים את מי הברז. העובדה שמים מינראליים עולים כסף רב, לא משפיעה, וההוכחה לכך, היא שגשוגן של החברות המייצרות ומשווקות מים מינראליים.

ביטוח משכנתא
06/03/13 | משכנתא
רגע לפני שאתם נכנסים לדירה החדשה, ושנייה לפני שהמשכנתא אצלכם ביד, זה הזמן לעבור על ביטוח משכנתא, כדי ללמוד את התחום , אתם יודעים איך זה, מי שלא לומד, נפגע.

מקלחון הזזה
06/03/13 | ריהוט
אחרי שנים בהם היינו רגילים להציב אמבטיה במקלחת כי זה נראה לנו הכי טבעי, היום אנחנו כבר יודעים שלא חייבים אמבטיה, אפשר להסתפק במקלחון, יותר פשוט, לא פחות נוח והכי חשוב, זול.

עיצוב חדרי אמבטיה
מי שביקר בארמונות או טירות עתיקות, גילה בוודאי חדרי אמבטיה מאוד שונים מאלו שהוא מכיר היום. ראשית , בעבר לא היתה אמבטיה כמו היום, שנית, שטח החדר בוודאי לא כמו היום, וגם העיצוב השתנה. אם אז הוא היה יותר אומנותי , היום הוא יותר פרקטי. זה לא בגלל שאתם גרים בדירה ולא בארמון, זו המציאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI