דף הבית בניין ואחזקה נדל"ן בניה קלה זה לא מה שחשבת
בניה קלה זה לא מה שחשבת
prosites 04/02/13 |  צפיות: 3966

בניה קלה

שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם, זמן ומשאבים, לעומת בניית מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב. אז כמובן נשאלת השאלה מדוע לא לבנות בישראל מבנים כמו שבונים ברוב ארצות העולם בהם מזג האוויר והתנאים בהם צריך לעמוד המבנה הם הרבה יותר קשים? לשאלה זו אין תשובה מכיוון שאין סיבה מוצדקת והגיונית לכך.

ההגדרות אשר מאפיינות בנייה קלה? קירות בעלי משקל הקטן מ-50 קילוגרם למטר רבוע ורצפה ותקרה שמשקלם קטן מ-250 קילוגרם למטר רבוע. בנוסף מאופיינת הבניה הקלה בעבודה נקייה אשר איננה מזהמת את הסביבה ואיננה יוצרת אבק ורעש רב בסביבת העבודה.

בשונה משיטת הבנייה הקונבנציונאלית הרגילה אותה כולנו מכירים שיטת הבניה הקלה הינה שיטת בניה אשר בה שלד המבנה עשוי קורות פלדה והקירות עשויים מפנלים אשר מאפשרים בניה מהירה ללא צורך בכוח אדם רב שחוסך בעלויות הבניה ומקנים אפשרות של שינוי אופי המבנה וחלוקה פנימית בכל עת ללא צורך בהשקעת משאבים רבים.

במידה וברשותכם מבנה קיים ואתם מעוניינים להוסיף לו קומות נוספות ניתן לעשות זאת בפשטות וללא רעש רב בעזרת שיטת הבניה הקלה שבשונה מהבניה הקונבנציונאלית לרוב איננה דורשת את פינוי המבנה מיושביו ושיתוקו לכל אורך תקופת הליך הבניה. פרמטר קריטי זה מונע מחברות רבות וממשפחות אשר מעוניינות לשפר את תנאי המחייה ולהתרחב מלעשות זאת. אפשרות הבניה הקלה מעניקה לכל המעוניין את היכולת להוסיף ולשנות בכל עת.

שיטת הבניה הקלה הינה שיטת בניה אשר מאושרת ונעשית בפיקוח על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ובהתאם לדרישות החוק. כמו כן ניתן לבצע את הבנייה הקלה במפעל אשר ייצר את החלקים בהתאם לדרישותיכם ולרצונכם וכאשר כל אילו יהיו מוכנים יבואו הפועלים להרכיב את התוספת למבנה הקיים תוך זמן קצר וללא פסולת אבק ורעש אשר נגרמים כתוצאה מהליך בניה אחר. לכן כאמור לרוב אין צורך לפנות את המבנה מיושביו ומתכולתו ולחשוש שמא זה יתלכלך או יפגע כתוצאה מהשינוי. נתון נוסף אשר חשוב לציין כאשר באים לבחור בשיטת הבניה עימה רוצים לעשות את התוספת הוא הנוחות בכך שאין צורך למצוא מקום חליפי לגור בו או לפנות אליו את העובדים במשך תקופת הבניה.

בניה קלה היא בניה נוחה, מהירה, ידידותית לסביבה, איכותית מאוד, עמידה לאורך שנים רבות והכי חשוב לא תעשה לכם חור בכיס.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 prosites


 


מאמרים נוספים מאת prosites
 
בניה קלה זה לא מה שחשבת
04/02/13 | נדל"ן
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם, זמן ומשאבים, לעומת בניית מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב

נגר ארונות
28/01/13 | ריהוט
מחפשים ארון אלגנטי ומעוצב בהתאמה אישית? מעוניינים בניצול חלל באופן מקסימאלי? אתם בטח תזדקקו לשירותיו של נגר ארונות! נגר ארונות יתכנן את הארון כך שיתאים לתנאים בשטח ולטעמכם האישי.

מהי מערכת אנרגיה סולארית ומי יכול לבנות כזו?
24/01/13 | שיפוצים
בוודאי שמעתם כבר בעבר את המושג מערכת אנרגיה סולארית! מהי מערכת אנרגיה סולארית ממה היא מורכבת והאם כל אחד יכול להתקין אחת כזו?

בניה קלה- בניה שלא תעשה לך חור בכיס
23/01/13 | שיפוצים
שיטת הבנייה הקלה הינה שיטת בנייה מתועשת ומודולרית אשר דורשת פחות כוח אדם,זמן ומשאבים בכדי לבנות מבנה זהה בשיטת בנייה קונבנציונאלית ובכך חוסכת כסף רב

יתרונות הבניה הקלה והמבנה הנייד
אם אתה בעל עסק אשר זקוק למשרד או למגורים עבור העובדים שלך, שקול את האופציה של מבנה נייד אשר תוכל להעבירו ממקום למקום בצורה נוחה וקלה ויאפשר לך להתמקם בכל שטח או אתר עבודה ולהרגיש בו בביתך.

הובלת מכולות
חברות רבות כיום מתמחות בהובלת מכולות, לשם הובלת מכולה באופן בטוח רצוי לוודא כי ברשות החברה המובילה קיימים כל האמצעים הדרושים לשם הובלה בטוחה של המכולה על הציוד היקר המאוחסן בה. לשם הובלת מכולות בצורה בטוחה אנו מסתייעים במגוון אמצעים כגון: רצועות, מוטות, מתקנים ועוד.

הובלת מנוף
כאשר באים לבחור חברת הובלת מנוף חשוב לבדוק כי לחברה ניסיון עשיר בשימוש במשאיות מנוף ואף לקבל עליה המלצות מלקוחות אשר קיבלו מהם שירות במידת הניתן. הובלת מנוף היא לא דבר של מה בכך, משאית המנוף צריכה להרים את רכושכם לגובה רב תוך כדי העברתו בין מבנים עצים ושאר מכשולים אשר נמצאים בדרך בצורה בטוחה כדי שלא יטלטל ויפגע.

שירותי חילוץ
כיום קיימים סוגים רבים של משאיות ייעודיות לכל סוגי העבודות. לדוגמה ניתן למצוא משאית בטון, משאית משא, משאית גרר, משאית זבל וגם משאית מנוף. משאיות המנוף משמשות אותנו להוביל סחורות ממקום למקום ולפרוק אותן בעזרת זרוע המנוף בדיוק במקום בו אנו חפצים גם אם המשאית איננה יכולה להיכנס עד לשם זרוע המנוף מסוגלת לעשות זאת.

טיפים להצלחה בעולם העיצוב
לאחר סיום המכינה תצטרכו להתחיל את לימודי עיצוב במכללה או האוניברסיטה ובעתיד לצאת אל העולם הגדול ולהתחיל לעבוד בתור מעצבים ואדריכלים.

חגורות בטיחות
בנסיעה ברכב , לחגורת הבטיחות תפקיד עיקרי בצמצום הפגיעה והנזק שיכול להיווצר לגוף שלנו בעת תאונה. חגורת בטיחות מצילת חיים וזו לא סתם אמרה, רבים מקלים ראש עם קביעה זו ולא לא לוקחים מספיק ברצינות את העובדה שנסיעה ברכב ללא חגורת בטיחות מהווה סכנת חיים ממשית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI