דף הבית ביטוח ביטוח רכב השוואת ביטוח מקיף לרכב
השוואת ביטוח מקיף לרכב
יוסי בוזגלו 13/02/13 |  צפיות: 3481

אם בימים אלו קניתם את הרכב החדש שלכם, בין אם קניתם אותו בשיטת ליסינג ובין אם קניתם אותו בכל דרך אחרת, אין ספק שאתם צריכים לדאוג לרכב הזה כמה שאתם יכולים. כאשר מדברים על דאגה לרכב מדברים על הטיפולים שהוא יצטרך לעבור בעתיד ועל הניקיון שלו, ומעבר לכך, מדברים גם על הביטוחים שלו. ביטוח רכב זה אחד מאותם הדברים שאתם חייבים לשלם, אך אין ספק שחלק מביטוח הרכב זה גם עניין של בחירה, כמו הביטוח המקיף. ככל שיהיה לכם ביטוח רכב יותר טוב שכולל יותר מקרים ודברים שעלולים לקרות, כך אתם תוכלו להיות יותר רגועים ולא לדאוג.

הביטוח המקיף שלכם

מעבר לביטוח החובה, שהוא חובה על פי חוק, קיימים עוד כמה ביטוחים שאתם יכולים לבחור לעשות לרכב שלכם, כאשר הראשון שבהם הוא ביטוח מקיף. אם ביטוח החובה מכסה רק את הפגעים הפיזיים של הנהג ושל הולכי רגל שהיו מעורבים בתאונה, הרי שהביטוח המקיף כולל בתוכו הרבה יותר, ולכן לא כדאי לוותר עליו. ביטוח מקיף הוא אותו ביטוח שמפצה את הנהג אם קורה משהו לרכב שלו, והוא גם אותו ביטוח שמממן את הפיצוי ואת התיקון לרכב של מי שנפגע בתאונה. אין ספק שכאשר יש לכם גם את הביטוח המקיף לרכב, אתם יכולים להיות הרבה יותר רגועים כאשר אתם יוצאים לנסיעה, כי אומנם איש מאיתנו לא היה רוצה למצוא אותו במצב שבו הוא צריך להפעיל את הביטוח, אך טוב מאוד לדעת שיש לנו בכלל מה להפעיל.

מחירים שונים

לפני שתיגשו לעשות השוואת ביטוח מקיף, כדאי מאוד שתדעו מהם אותם גורמים שיכולים להשפיע על המחיר של הביטוח הזה, ויש לא מעט כאלה. ראשית, השווי של הרכב ישפיע על המחיר, ושנית הגיל שלו. מובן שלבטח רכב חדש שווה הרבה מאוד כסף זה עולה סכום שונה מאשר לבטח רכב ישן שהשווי שלו כבר לא מאוד גבוה. בנוסף, הגיל של מי שעתיד לנהוג על הרכב משפיע גם הוא על המחיר, ואין ספק שכאשר מדובר על נהגים צעירים וחסרי ניסיון, הביטוח שלהם על הרכב עולה הרבה יותר כסף. עוד נקודה שמשפיעה על מחירו של הביטוח המקיף זה העבר של הנהג, כי אין ספק שאדם שהיה מעורב בהרבה תאונות ובהרבה מקרים שבהם היה לו צורך להפעיל את הביטוח, יצטרך לשלם יותר מאשר אדם שמעולם לא הייתה לו כל בעיה.

משווים אונליין

אם בעבר על מנת שאפשר יהיה לעשות השוואת ביטוח מקיף היינו צריכים להתרוצץ בין חברות הביטוח השונות, הרי שהיום הדברים הם כבר לא ככה. היום כל מה שצריך לעשות כדי לעשות את ההשוואות הללו, הוא רק להיכנס לאתר אינטרנט מתאים שעוסק בתחום הזה, ולא חסרים אתרים כאלה. כיוון שהרבה מאוד אנשים בישראל הם בעלי מכוניות פרטיות, וכיוון שכולם רוצים לנסות לשלם כמה שפחות, יש הרבה אתרים שעוסקים בתחום של השוואת מחירים בין הביטוחים והחברות השונות. חשוב לשים לב גם לאמינות החברה ולרזומה שלה, כי עדיף לקחת חברה ידועה שיכולה לעמוד לצד הלקוחות שלה בכל עת ובכל בעיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI